Spillrom
| Sjiraffen | 14 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 14 |
Mobilspill
| Pågående | 8 608 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Kirsti | 2011-12-01 01:29 | |
![]() | Adventskalender for ordspillere, 3. utgave De to siste årene har vi hatt en adventskalenderstafett gående her i forum. Det er Blåveispiken som har dratt det i gang tidligere, men jeg vet ikke om hun har planlagt det samme i år, så jeg tar meg den frihet å ta initiativet denne gangen. Reglene er enkle: En ny ordspiller utfordres hver dag. Han/hun får i oppgave å fylle dagens luke – med en filmsnutt, en julesang eller noe annet julete – og legge den ut i denne tråden. Og å utfordre nestemann. (Husk å si fra til den du utfordrer, gjerne med en PM eller på chat, slik at stafetten ikke stopper opp!) 1. desember Innholdet i dagens luke har vært en gjenganger, men dette er nå engang en av de fineste julefortellingene jeg vet. Så vær så god, Per Åhlin og Tage Danielssons "Sagan om Karl-Bertil Jonssons julafton": Del 1: www.youtube.com/watc...tB _qGr8ldA Del 2: www.youtube.com/watc...de 1DCmdxAI Del 3: www.youtube.com/watc...sq UXPIesgA Og ansvaret for å fylle luken 2. desember med noe ordentlig snadder går til ... Gompedyret! | |
| blåveispiken | 2011-12-01 10:52 | |
![]() | Flott Kirsti! Har ikke vært så aktiv her i det siste, men husket plutselig denne og tenkte jeg måtte sjekke om noen "hadde tatt ansvar", og det var det! Lykke til, og kos dere, alle sammen. | |
| stumpeguri | 2011-12-01 16:02 | |
![]() | sååå artig og koselig...jaa nu blir det jul altså!! | |
| gompedyret | 2011-12-01 18:53 | |
![]() | For en ære. Jeg tar utfordringen! | |
| Sinabelle | 2011-12-01 20:39 | |
![]() | Fint med gode tradisjoner! :) | |
| gompedyret | 2011-12-02 09:52 | |
![]() | Det er 2. desember! Siden vi er i gang med en ny nisseserie passer det bra at dagens luke inneholder et par godbiter fra den originale Nissene på låven. De to klippene under er noe av det jeg lo mest av iallefall. Steven tar med seg laget sitt til Prompeland to ganger, og hvitskjeggnissene blir dermed diskvalifisert fra nissekampen: www.youtube.com/watc...re =related Erkefiendene Svein og Tom ryker i tottene på hverandre: www.youtube.com/watc...n& amp;NR=1 Og til slutt, hele den dramatiske sisteepisoden: www.youtube.com/watc...re =related God kikk! | |
| gompedyret | 2011-12-02 10:16 | |
![]() | Åja. Og vil herr VeldiGlad ta på seg å besjele den tredje luken? Jeg utfordrer! | |
| VeldiGlad | 2011-12-03 09:45 | |
![]() | 3. desember! Her er julestemning og tusenårsskiftets boyband-storm smeltet sammen i den herlige "Let me be your Father Christmas". Bare å ta på seg nisselua og feste blingen i øret! www.youtube.com/watc...Kw 0Rhfep50 Utfordrer Snubi til å drysse glans over den fjerde luken i kalenderen! | |
| snubi | 2011-12-03 10:16 | |
![]() | Jepp, skal bli, takker for utfordringen =) Mulig den kommer litt senere på dagen i morgen, da jeg er bortreist...men skal få servert mitt bidrag i løpet av den 4. des =) | |
| snubi | 2011-12-04 11:34 | |
![]() | 4. desember! Det måtte bli Tante Pose som ble mitt bidrag - eldgammel og sort/hvitt, men du så morsomt! ;) Obersten har noen flotte kraftsalver han lirer av seg. Hva med å få lagt "bakkelsbeist" i ordspill...hadde vært noe det! Ellers følger det med oppskrift på de berømmelige kneppkakene om noen skulle få bakeånden over seg i disse førjulstider. Enjoy! www.youtube.com/watc...qk eKbmzuhM Stafettpinnen overleveres ærbødigst til Twiver, 5. desember er din =) | |
| Kirsti | 2011-12-05 19:47 | |
![]() | Twiver, har du glemt noe? | |
| Lille-fix | 2011-12-05 19:49 | |
![]() | kanskje Twiver ikke vet at hun har fått stafettpinnen? | |
| Liddell | 2011-12-05 20:12 | |
![]() | Twiver er på ferie! | |
| Kirsti | 2011-12-05 20:46 | |
![]() | Å nei! Som trådstarter tar jeg grep og delegerer ansvaret til den første jeg fikk positivt svar fra ... og det var Ave! Som lover å få fylt dagens luke om et par timer. Og den som venter på noe godt, venter som kjent ikke forgjeves. | |
| Fidelma | 2011-12-05 21:10 | |
![]() | Hurra! | |
| ave - Administrator | 2011-12-05 23:11 | |
![]() | Tusen takk for det ærefulle oppdraget :) Da vil jeg gjerne få glede alle sammen med et julebesøk til huset mitt, like vakkert år etter år :))) www.youtube.com/watc...zL mAPW39uE Da sender jeg stafettpinnen for 6.desember til Cygnus; værsågod! | |
| Kirsti | 2011-12-05 23:26 | |
![]() | Jammen er du flink til å pønte og gjøre det fint hjemme, Ave! Går ut fra at du også har satt ut høyttalere i hagen og kjører låta på repeat? | |
| ave - Administrator | 2011-12-06 00:15 | |
![]() | Selvfølgelig, til glede for hele nabolaget, i mils omkrets :))) | |
| snubi | 2011-12-06 08:09 | |
![]() | Meget imponerende pynting, ave! ;) Takk Kirsti, for at du tok grep og fikk kalenderen på rett spor igjen! Jeg som trodde jeg hadde vært så grundig og sendt pm til twiver til og med, men det hjelper jo ikke når hun er på ferie...hun får få en ny luke når hun er tilbake kanskje? | |
| Cygnus | 2011-12-06 09:06 | |
![]() | Jeg kommer tilbake med litt jul senere på dagen! Bergen har blitt neddrysset med inspirerende hvitt i natt, så muligens noe i den retningen! | |