Spillrom
Sjiraffen | 21 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 21 |
Mobilspill
Pågående | 8 718 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Anjete | 2008-09-03 16:43 | |
![]() | baltez: blir den blåaktig pga blåskjellene? | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2008-09-03 17:10 | |
![]() | Jeg er litt usikker akkurat hvorfor, men den blir i alle fall blåaktig. Pleier gjerne å ha den 5-6 minutter i mixeren, slik alt alt blir godt blanna sammen. Mulig oppskriften høres litt merkelig, men jeg garanterer at det er svinaktig godt. Aldri opplevd at noen ikke har likt den, serverte den senest på søndag, da jeg hadde hele svigers-familien på besøk! Alle gikk blide og fornøyde hjem!!! | |
Bimbutt | 2008-09-03 17:41 | |
![]() | Denne oppskriften kjenner jeg faktisk igjen. Jeg lager nøyaktig den samme gryten til lørdagskos så ofte jeg kan! Alle elsker den, og ber som regel om oppskriften. Jeg lager den uten strutseegg, fordi det er dyrt og ofte vrient å få tak i. Lag den!! jeg lover at lørdagen aldri vil bli den samme igjen, uten! | |
AaseB | 2008-09-03 21:12 | |
![]() | Flott oppskrift, baltez! Passar sikkert særleg fint på søndagar, ja. Dersom ein våknar opp etter ein fuktig aften og har behov for å regurgitere! Ved å bare lese oppskrifta kan ein nå det målet kjapt, vil eg tru... | |
twisty - Ikke medlem lenger | 2008-09-03 21:43 | |
![]() | Baltez Jeg er veldig glad i lage mat og spesielt prøve nye oppskrifter, men dette var bare tøys, ikke sant? Hilsen lettlurt med blå øyne | |
kluzz | 2008-09-03 23:06 | |
![]() | Hurraris er nok den enkleste retten. Kokt ris, og om noen finner en kjøttbit,er det bare å rope "hurra". | |
andermg - Ikke medlem lenger | 2008-09-03 23:32 | |
![]() | trykket akkurat i meg en grandis og kan anbefale det! særlig etter nitti minutter 6.divisjonsfotball i regn | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2008-09-03 23:54 | |
![]() | Jeg vet at det kan høres rart ut. Men tro meg, denne gryten er vanvittig god. Noen ganger blir det sånn at det virker som disse tingene ikke passer sammen, men så blir det sinnsykt godt allikevel! Ta for eksempel Long Island Ice Tea, som ikke inneholder te, men uendlig mange andre ting, hvorav ingen har en smak som ligner på te! Når drinken er klar smaker det allikevel te!!! Denne gryten har jeg lagd nå i årevis, og tro meg, det er defintivt det beste jeg, med mange andre har smakt. Håper du tørr prøve, Twisty! | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2008-09-03 23:57 | |
![]() | Som nevnt her tidligere, er det også vanskelig å få tak i strutseegg, hvis du ikke bor i nærheten av en skikkelig gourmet-butikk. Derfor går det fint an å ta ca. 8 vanlig hønse-egg istedet for et strutseegg. Denne oppskriften er uansett beregnet på cirka 6-8 personer, så det går fint an å for eksempel halvere mengden som her er nevnt! Lykke til! | |