Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 520

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
gompedyret2010-06-11 15:39
Antall innlegg: 4381

Fotball-VM!
Alle ordspillfora med respekt for seg selv burde ha en tråd om fotball-VM. Så nå har vi det! Kjør debatt.

OK, så får dere få litt kjøtt på diskusjonsbeinet.

Hvem blir toppscorer? Hvem blir kåret til beste spiller? Hvilket land vinner til slutt? Hvorfor? Hva blir overraskelseslaget? Hva blir årets fiasko? Hvor mange terrortrusler, dopingsaker og uheldige kriminelle episoder vil dette VM bli rammet av?

Første kamp blåses i gang om tjueen minutter! Følg VM her: fotball.aftenposten....no /vm2010/

kroko2010-06-11 16:09
Antall innlegg: 42

Aner ikke hvem som vinner, men har inngått følgende veddemål med min sønn:
Dersom Argentina kommer lenger enn England skal han få 200 kr av meg. Men, kommer England lenger enn Argentina, så må han gi meg en skikkelig ryggmassasje! Go! Go! England!!!!
:)))

jeykz2010-06-11 16:21
Antall innlegg: 346

Er jeg den eneste som ikke er interessert?

gompedyret2010-06-11 16:30

Jeykz, det er nok mange av dere, og flere vil det bli etterhvert som vm-stoffet tar overhånd. Men dere får væsjgo' lage deres egen tråd. Husj!

Kroko: Jeg tror veldig fort den ryggmassasjen din kan ryke, altså. Argentina har et mye bedre lag enn som vanlig oppskrytte England. Men til gjengjeld har Argentina tvilsomme Maradona som lagleder mens England har kompetente Capello.

Så hvis nå Argentina skulle få en dårlig start kan de fort bli dette årets fiasko.

Hvem vinner? Jeg har troa på Spania. USA kan overraske positivt. De kom helt til finalen i prøve-vm i fjor etter å blant annet ha slått Spania i semifinalen.

Nytt spørsmål: Hvilket afrikansk lag vil gjøre det best? Det er viktig for Afrika og afrikansk fotball at de gjør det bra, men jeg aner ikke noe om lagene, så jeg gidder ikke gjette engang.

jeykz2010-06-11 16:36

Hehehe! Det er godt å ha noe å brenne litt for, skulle gjerne vært interessert men klarer ikke.....

Ninaxxx2010-06-11 17:11
Antall innlegg: 1437

Jeg har trua på Argentina! Tipper Spania på 2., og England på 3.

Ikke bare er det stas med fotball-VM, det er også utrolig mye estetisk vakkert å hvile øynene på, selv for oss over 40... ;-))
Der har du en GOD grunn til å følge med, jeykz!

jeykz2010-06-11 17:23

Nja....

tante g2010-06-11 17:24
Antall innlegg: 94

Gubben og jeg har et veddemål om hvem som vinner i kampen mellom Nederland og Danmark. Jeg tipper 0-0 og gubben ler seg skakk av meg, mener Nederland vinner glatt. Vel, jeg er ærlig talt ikke så veldig interessert, og har ikke flere meninger ennå. Men de kommer kanskje ettersom jeg nok blir tvangsforet med fotball en tid framover. Godt jeg har ordspill....

Heia Sør-Afrika.

Nordavind2010-06-11 17:39
Antall innlegg: 167

Jeg har alltid hold med Argentina og Nederland. Men sport har blitt mindre og mindre interessant jo eldre jeg har blitt. Noen for si ifra hvem som vinner, så kan jeg og jeykz holde ordspill igang mens dere ser på TV :)

trymare2010-06-11 18:24
Antall innlegg: 871

Kunne ikke brydd meg mindre om Fotball-VM egentlig... fotball er kjedelig - det er jo rene kaloribomben å se på en fotballkamp... for det første er det kjedelig, dessuten selger de ikke annet enn sånn ekkel junkfood på stadionene! Sunt for de som spiller, usunt for de som ser på, haha :P

Foretrekker heller friidrett og håndball enn fotball altså!

ajnor2010-06-11 18:54
Antall innlegg: 958

Enig med trymare, fotball er møkk kjedelig!
Jeg foretrekker vintersport; langrenn og skiskyting. Og ser litt på håndball og friidrett. Ser ikke på fotball frivillig, men hører resultatene av kampene i radio.

toeren2010-06-11 18:57
Antall innlegg: 50

Ja, tante g, jammen godt vi har ordspill! Det kan komme til å bli mange spill de kommende ukene hvis jeg skal spille like lenge her som gubben ser VM-kamper......

Kos dere med fotball dere som klarer det! Vi andre gleder oss til å spille mot dere etterpå :-) !

180cm 70kg - Ikke medlem lenger2010-06-11 19:48
Antall innlegg: 2

Kan ikke dokker som ikke liker fotball holde dere unna. Det va ikke dette trådstarter ønsket. Lag deres egen tråd om kvinnfolksporten håndball og høre-på-radioen-idrettene langrenn/skiskyting.

Mitt tips e frankrike, italia og brasil til vinner av VM. Toppscorer blir Kaka eller T. Henry. Overraskelsen blir Uruguay og USA. Afrikanske landene kan ikke spille fotball.

cruella232010-06-11 20:07
Antall innlegg: 40

Høyeste ønske: at et afrikansk land vinner! Go Bufana!

Tasselabb hk2010-06-11 20:16
Antall innlegg: 1

Hadde vært utrolig morsomt med et Afrikansk lag i finale, og da mot selveste England!

Men at England kommer til en finale er vel heller usikkert, enn hva det vil være om et afrikansk lag gjør det...

gompedyret2010-06-11 20:20

Hvis Frankrike vinner vm vil det være en gedigen overraskelse.

Bufana, det er sør-afrika?

cruella232010-06-11 20:56
Antall innlegg: 40

Ja, men det skulle være Bafana Bafana...

Snømannen2010-06-11 21:23
Antall innlegg: 1556

DÅRLIG VEDDEMÅL

Argentina kan vbinne hele greia - England er et lekelag.

Pappi2010-06-11 21:55
Antall innlegg: 13

Om England skal gjenta 1966 så burde det vel nesten være i år? Ikke at jeg tror det selv altså. Men de har spillere som er gode nok, så gjenstår det som alltid med England å se om de klarer å spille sammen. Om Gerrard hadde hevet pokalen så hadde det vært helt ok for meg.

Favorittene er vel fort Argentina, Brasil, Italia og Spania. Spania har en helt sykt god tropp, så det skal bli moro se de spille igjen. Om de spiller som for to år siden blir det vanskelige å stagge. Argentina har Messi, som fort blir VMs store spiller, og Brasil er og blir Brasil. Toppscoreren finner vi blant de siste fire lagene, og da heter han fort Torres, Villa, Tevez eller Messi.

Ghana tror jeg gjør det skarpt, og går videre sammen med Tyskland fra gruppe D. Til sist får jeg håpe noen av dere tar turen nedover og stjeler de forbanna hornene på tribunen så fort som mulig.

gompedyret2010-06-11 22:34

Vuvuzela, min gode mann. De forbanna vuvuzelaene!

Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?