Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 923

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Riaa752014-01-30 11:26
Antall innlegg: 1329

️Jopp:)
 
Riaa752014-01-30 11:27
Antall innlegg: 1329

Prøvde å sette smilefjes .. Det ble noen rare tall;)
 
AnnikenN2014-01-30 11:59
Antall innlegg: 229

Hvorfor blir de fleste dikt skrevet om vinteren?
 
Riaa752014-01-30 12:11
Antall innlegg: 1329

Fordi man ikke har noe annet å gjøre..?
 
AnnikenN2014-01-30 12:30
Antall innlegg: 229

Fordi det rimer bedre:)
 
AnnikenN2014-01-30 12:44
Antall innlegg: 229

3 karer gifter seg.

Nr 1 gifter seg med ei jente fra Oslo. Han krever at hun skal stelle huset. Første og andre dagen ser han ingen forskjell, men den tredjedagen er huset strøkent.

Nr 2 gifter seg med ei jente fra Trønderlag. Han krever at hun skal stelle huset og at middagen står på bordet når han kommer fra jobb. Det går noen dager, men så ser han at hun har gjort det han krever.

Nr 3 gifter seg med ei jente fra Nordland. Han krever at hun skal stelle huset, middagen skal være utsøkt, klærne vasket og skjortene strøket. Han ser ikke noe de tre første dagene, men fjerde dagen kan han se litt på venstre øye og kan bevege høyrearmen såpass at han får smurt seg ei brødskive…
 
JamesO - Ikke medlem lenger2014-01-30 13:20
Antall innlegg: 2649

Same president




Møte mellom to presidenter
Presidenten i USA møtte presidenten i sametinget.

Presidenten i USA hilste på han og sa: “I am the president of The United States".

Da sa sametingspresidenten: “Pleased to meet you, I am the president of the same thing.”
 
AnnikenN2014-01-30 13:38
Antall innlegg: 229

Kåre kjøpte billetter til å se Tottenham mot Arsenal, men hadde kjøpt de billigste billettene som fantes, og setet var i hjørnet langt bak og han kunne knapt se hva som skjedde på grunn av en storvokst familie på raden foran.

I pausen ser Kåre et romt sete ved siden av en gammel mann rett ved midtstreken helt nede ved reklameskiltene og bestemmer seg for å ta sjansen for å sette seg ved siden av mannen.

«Er dette setet opptatt?» Spør Kåre.

«Nei, vær så god, sitt.» Svarer den gamle mannen.

«Kåre er storfornøyd med det perfekte setet hvor han så Tottenham knuse Arsenal. Kåre og den gamle mannen begynte å prate gjennom kampen, og Kåre endte opp med å spørre, «Så hvorfor er dette setet tomt?»

Den gamle mannen så på Kåre med et trist blikk og sa, «Kona og jeg har hatt de samme setene i 30 år og aldri gått glipp av en kamp, men nå har hun gått bort, så jeg er her alene.»

Kåre følte seg dårlig for å ha spurt om det, men fortsatte likevel med et spørsmål til, «Dette er de beste setene i hele stadion. Du kunne vel sikkert ha invitert med noen barn, barnebarn eller venner?»

Den gamle mannen svarte, «Jeg ville ha gjort det. Men beklageligvis er de alle i begravelsen.»
 
Nixita2014-01-30 15:53
Antall innlegg: 4720

Da Kjell Magne Bondevik var helt ny i jobben som statsminister, var han på besøk hos Bill Clinton. Bondevik følte de hadde mye til felles, så han følte han kunne åpne seg for den amerikanske presidenten:
- Jeg synes det er vanskelig å sette sammen regjeringen min. Det virker som om partitilhørighet veier tyngre enn sunn fornuft. Hvordan gjorde du det da du plukket ut din regjering?
- Det skal jeg fortelle deg. Jeg stilte dem et vanskelig spørsmål og ba om et raskt svar. For eksempel spurte jeg Madeleine Albright: Hvem er det som er født av din mor, men ikke din søster og ikke din bror? Hun ga meg et raskt svar: Det er jo enkelt, det er meg. Da visste jeg at hun var smart.

Bondevik syntes dette var en god idé. Da han kom hjem, spurte han Lars Sponheim:
- Du Lars, hvem er det som er født av din mor, men ikke din søster og ikke din bror?

Siden noe av poenget med denne testen var at det skulle være kort betekningstid fikk Sponheim to dager på seg. Da tiden var i ferd med å renne ut, ble han litt fortvilet. Han møtte på Anne Enger Lahnstein og spurte henne om hun kunne hjelpe ham. Lahnstein hadde svaret med én gang:
- Det er enkelt. Svaret er selvfølgelig meg.

Sponheim løp til Bondevik, klar for å komme med svaret:
- Svaret er Anne Enger Lahnstein.

Bondevik ble overrasket av svaret til Lars Sponheim.
- Hvorfor i all verden tror du det? Svaret er Madeleine Albright.
 
Cygnus2014-01-30 16:06
Antall innlegg: 44845

Jeg er dessverre ikke noe tess med vitser men kan le hjertelig - og det gjorde jeg til siste fra AnnikenN og Nixita! : )
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2014-01-30 16:49
Antall innlegg: 11608

Så var det den lillt isbjørnungen som kom inn (inn?) til moren sin på kjøkkenet (!) og spurte :
- Du mamma? Er jeg ordentlig isbjørn?
- Jada, du kan skjønne det! Gå ut og lek igjen nå.

Litt senere kommer ungen inn igjen og spør nok en gang
- Du mamma? Er du HELT sikker på at jeg er ordentlig isbjørn?
- Ja, selvfølgelig er du det. Ut og lek igjen nå.

Men, etter nok en liten stund kommer isbjørnungen inn for tredje gang, ser bedende på moren sin og spør med lav stemme :
- Mamma? Er du helt, helt , HELT sikker på at jeg er ORDENTLIG isbjørn?
- Men i all verden da! Jeg har jo sagt flere ganger at du er ordentlig isbjørn! Du er isbjørn, mamma er isbjørn og pappa er isbjørn. Alle her er isbjørner! Hva er det du maser sånn for?
- Jeg fryser..... :(
 
JamesO - Ikke medlem lenger2014-01-30 17:24
Antall innlegg: 2649

Fugelen, fisken og krokodilla diskuterte hvor de skulle feriere. Fugelen sa; "jeg kan fly, mamma kan fly og pappa kan fly, så det blir nok en flytur." Fisken sa; "jeg kan svømme, mamma kan svømme og pappa kan svømme, så det blir nok en svømmetur." "Hva med deg?" Spurte de krokodilla, og den svarte; "jeg er stor i kjeften, mamma er stor i kjeften og pappa er stor i kjeften, så blir vel en tur til Nord-Norge der alle er stor i kjeften!"
 
JamesO - Ikke medlem lenger2014-01-30 17:28
Antall innlegg: 2649

Pinsevennene i Karasjok holdt åpen dåp nede ved elvebredden.
Ánte som hadde fått i seg en del HB, sjanglet ned til forsamling og stilte seg i dåpskøen.
Når det ble Ánte sin tur, tok presten tak i han og holdt han en stund under vann, og hjalp han etterpå til å komme seg på¨beina igjen, og spurte; -”Så du Jesus?”.
- ”Nææi” svarte Ánte.
Presten dukka han ennu en gang under, men svaret ble det samme. Tredje gang holdt presten Ánte litt lengre tid under vann, reiste han opp, og gjentok samme spørsmålet.
Ánte gispa etter pusten og utbrøt: - "Er du sikker på at det var her han drukna
 
maliins2014-01-30 20:26
Antall innlegg: 452

Hva heter det største dyret i jungelen?

 
Riaa752014-01-30 23:37
Antall innlegg: 1329

Hmm, aner ikke. Dirrer av forventing.
Denne tråden er den beste, ever:D

Blir i godt humør!
 
jonassindre - Ikke medlem lenger2014-01-31 00:49
Antall innlegg: 405

Dirrer og av forventning..
Kan d være jungeldyret..???? D Største av alle??

 
JamesO - Ikke medlem lenger2014-01-31 01:12
Antall innlegg: 2649

Riksteateret va på ett av sine sporadiske besøk i ett tættste nordpå,
å fålk hadde gådd mainn av huse førr å se 《 Romeo åg Julie 》
I siste akt dør Julie som kjent. Romeo e djupt førrtvila åg gjer utrøkk førr at
han ikje veit ka han skal gjøre me live sett nu når hans elskede e dø..
Da ropes d fra salen: " se nu å ta ho førr ho bli kald".
Ætte dette blei stede strøkken fra Riksteaterets liste åver spællesteda.
Dettan faillt di meir finkulturelt årienterte på stede tongt førr brøste, åg di gjor
ka di kuinne førr å få Riksteateret tel å komme tbake. Ætte fleire år å mange åvertalelsa
løktes d. Deinna gangen e d nok ei kjærliheitshistorie såm sto på programmet.
Førr å unngå ny skandale sætte lænsmainn' sæ i en stol framfør sceen' å hoill et skarpt
øye me publikum. Alt går bra længe, men da heltn og heltinna i siste akt får kværainner, hainn kjøsse ho, ser ho inn i auan å sei;" Elskede, hva kan vel være mykere enn dine lepper ?" Da reise
Lænsmainn' sæ å rope: " Deinn første såm sei fetta nu , får me mæ å gjøre."
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2014-01-31 08:44
Antall innlegg: 11608

Det største dyret i jungelen må da være en orm?
 
Nixita2014-01-31 13:51
Antall innlegg: 4720

Orm???

Uansett, litt om slanger (antagelig også i jungelen:)

To slanger møtte hverandre i ørkenen.
- Du, sa den ene, har du peiling på om vi er giftige?
- Hvorfor spør du om det?
- Jo, for jeg bet meg selv i underleppen.
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2014-01-31 13:55
Antall innlegg: 11608

Ikke orm, Nixita.

En orm.

"enorm"....
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?