Spillrom
Sjiraffen24
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede25
Mobilspill
Pågående8 934

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
abelon - Ikke medlem lenger2018-10-25 00:18
Antall innlegg: 1807


Har jeg "sansen" for Listhaug? Nei. Men hvilken idiot presterer å si noe så dust? Hvorfor synker NTBs utsendte ned til et sånt lavmål?
Selv om Listhaugs bok er lavmål, så blir det bare dumt å møte henne på en sånn måte. Det mener nok Hareide også!
 
Cygnus2018-10-25 19:49
Antall innlegg: 44845

Ja det var kjempetullete av den journalisten. Men mht kristendom så skal visst fru L i boken sin ha karakterisert seg selv som den (eneste?)sanne profet mens både KrF og Kirken, den norske har sklidd vekk fra den sanne tro. Eller noe i den dur! Jeg hører ikke til noenav disse institusjonene, så det samme kan det i grunnen være.
 
Tom-Tom - Ikke medlem lenger2018-10-25 20:22
Antall innlegg: 314

Det var ikke tull det med NTB-journalisten?

Snakk om å selv bygge opp under anti-media kampanjen til Listhaug.
Jeg blir helt matt.
 
Cygnus2018-10-25 20:50
Antall innlegg: 44845

Jeg sa jo at det var tullete, kjempetullete!!
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-10-26 09:15
Antall innlegg: 11608

VGs Frithjof Jacobsen belyser kampen "alle kan tape".

www.vg.no/nyheter/me...ce =vgfront
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-10-27 01:41
Antall innlegg: 1807


Hvis Hareide vil starte et nytt parti, så blir jeg med! Vel, kun som medlem. For det ser ikke ut som rød side skal vinne denne kampen; og da burde "de røde" vise at de virkelig mener noe med dette veivalget: Lage en ny vei! Kanskje partiet kunne hete VERDIVALG ? Hareide er ikke så himla opptatt av "kristendom", så VerdiValgPartiet er bedre.
 
berita2018-10-27 17:54
Antall innlegg: 848

Jeg lurer på om Cygnus misforstår Tom-Tom, eller om det er jeg som gjør det.

Kan det være at hans spørsmål handler om hvorvidt hun virkelig mente det hun skrev om journalistens spørsmål, eller om hun tullet? Jeg tolker det Tom-Tom skriver som at hans mening er at å kalle spørsmålet tullete, er å underbygge "anti-media kampanjen til Listhaug", og at det gjør ham helt matt. Tar jeg feil, Tom-Tom?
 
berita2018-10-27 18:10
Antall innlegg: 848

Og for ordens skyld, som det heter, jeg er helt og fullt enig i at et sånt spørsmål ikke skulle vært stilt! Den journalisten gikk på trynet i baret:-) og angret seg sikkert etterpå.
 
Tom-Tom - Ikke medlem lenger2018-10-27 21:00
Antall innlegg: 314

Det var spørsmålet til journalisten jeg reagerte på.
Jeg hørte noen snakke om det tidligere på dagen, men det var jo så utrolig at jeg trodde det var noe de tullet med.
Ikke før jeg kom hjem og leste litt på nettet så jeg at det var helt sant.
Det er nesten ikke til å tro hva enkelte journalister og andre er villige til å gjøre for å svartmale folk fra høyresida.



 
berita2018-10-27 22:05
Antall innlegg: 848

Takk for svaret, glad jeg tok feil av hva du mente:)
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-10-28 02:13
Antall innlegg: 1807


Skjønner ikke hvorfor journalisten tenkte at det var noe poeng med enda mer svart maling. Listhaug har jo selv tømt nesten hele boksen over hodet uten at hun har forstått det da!
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-10-28 11:20
Antall innlegg: 11608

Men, hva gjør KrF nå?

Som ventet er partiet delt mer eller mindre helt på midten i spørsmålet om hvilken side de skal søke seg til.

Tror vi de kommer til å velge en av sidene med et slikt utgangspunkt, eller kommer de til å forbli uten tilknytninger til noen som i dag?

Jeg tror det ender med det sistnevnte.
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-10-28 12:36
Antall innlegg: 1807


Ja, man kan jo gjette. Da tipper jeg at hvis "blå side" får et knapt flertall av delegater så roper de JA! Nå går vi mot Høyre og Listhaug.
Men hvis "rød side" er i samme situasjon, så vil de kanskje stoppe opp og lure på om det er så bra å gå videre med et splitta parti? Og Hareide vil visst ikke bruke sin dobbeltstemme (rettferdig som han er). Da blir de stående på stedet hvil, men har likevel vært igjennom en viktig prosess, så det var vel verdt det da; tenker Hareide når det hele er over...
 
Aran - Ikke medlem lenger2018-10-28 17:49
Antall innlegg: 6062

Ja hva skal man si om Krf. Jeg ble engang forsøkt kapret som medlem i Krf, men disse Krf-folka var ikke min greie da jeg var yngre, nå ville det gått bedre. Men for meg er det Kystpartiet som gjelder nå.

Personlig synes jeg det er merkelig at ikke Hareide kjører på at Krf skal være et sentrumsparti. Hvorfor i all verden skal Krf gå til venstre i politikken ? Er det ikke bedre å være et sentrumsparti som kan tenkes samarbeide ang. regjering med både venstre og høyresiden ? Dette ville kanskje styrket partiet.
 
epleskall - Ikke medlem lenger2018-10-28 19:34
Antall innlegg: 235

Krf gjør lurt i å gå til venstresida, vil garantert oppleve oppsving på barometeret.
Går de til høyre vil de stå på stedet hvil, eventuelt miste noen på veien.

Sann mine ord!
 
Tom-Tom - Ikke medlem lenger2018-10-28 22:04
Antall innlegg: 314

Er det greit å omtale folk på denne måten som abelon gjør her inne?
I så fall takker jeg for meg før jeg blir stemplet på samme måte selv.
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-10-29 09:35
Antall innlegg: 11608

Nei, det er ikke greit, og derfor har vi nå slettet en haug med innlegg her inne.

Og vi minner om at tråden handler om KrF og deres kursvalg nå.

Kritikk og utskjelling av Donald Trump og hans velgere får holdes i egen tråd, og har ingenting her å gjøre.

 
abelon - Ikke medlem lenger2018-10-29 13:40
Antall innlegg: 1807


Abelon skal ikke spy ut sin frustrasjon over visse norske politikere i Ordspills Forum. Det kokte litt/mye over. Skal holde "Trumpgalskapen" i Trumptråden. Etter å ha sett det litt på avstand/ i ettertid, så er jeg enig med de som reagerer. Man lærer så lenge man lever...
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-10-29 15:56
Antall innlegg: 11608

Tja.
Hva skal man si om dette, da?

Arbeiderpartiet og Senterpartiet er blandt organisasjonene som står bak dagens demonstrasjon mot endringer i abortloven, som har vært et av KrFs viktigste krav.

www.aftenposten.no/n...lf -Ropstad
 
epleskall - Ikke medlem lenger2018-10-29 16:08
Antall innlegg: 235

Du tok jo helt av, Abelon.
Men hvorfor mitt knallgode og fornuftige, litt som klaraklokaktige råd til TomTom måtte fjernes, er helt, helt uforståelig. Herlighet.
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?