Spillrom
Sjiraffen20
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede21
Mobilspill
Pågående9 016

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-01-19 10:42
Antall innlegg: 4429


Altså, jeg pleier som regel å overse personlige karakteristikker; men kom til å tenke på det du skrev om meg i "Trump-Tråden" min; Bryr jeg meg om at du kaller meg besatt, nei. Men jeg synes det er idiotisk å slenge ut unødvendig oppgulp selv om du, i dette tilfellet, ikke liker min "besettelse", som du kaller det, for Trumpi og hans forstyrrelse. Jeg er veldig glad for at likegyldighet ikke er det som kjennetegner meg. Jeg synes rett og slett du har en lei tendens til å være "pompete". Da vil jeg foretrekke å være besatt! Og så er du også ganske barnslig som skriver at du har såkalte evner, men, nei, det må du da ikke finne på å dele; selv her bare med fremmede mennesker. Det er ren nysgjerrighet som gjør at jeg spør om du har noe du vil dele av historier. Tenk, hgelt ufarlig nysgjerrighet.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-01-19 10:55
Antall innlegg: 4429


Aran vil jo bli i fyr og flamme hvis han får høre om "evnene dine" som du da ikke snakker så mye om. Jeg har selv, her i Forum, fortalt om "underlige ting" som jeg har opplevd. Men "spesielle evner" har jeg aldri trodd at jeg har. Og tror vel svært lite på sånt også; i motsetning til Aran, for eksempel... Så jeg evna i hvertfall å få blåst ut litt.
 
Aran - Ikke medlem lenger2019-01-19 11:06
Antall innlegg: 6062

Pøh
 
Taliaenxx - Ikke medlem lenger2019-01-19 11:43
Antall innlegg: 987

:-)

Ok, en periode i livet var jeg helt besatt! Jeg var besatt av en fyr og han var besatt av meg. Vi holdt det gående i 4 år, av og på, på og av. Riktig mye drama, og ikke så rent lite make up-sex.

Tok heldigvis til vett etterhvert. Gøy så lenge det varte, men slitsomt i lengden.
Nå er jeg ikke besatt i det hele tatt, jeg er helt vanlig :-)
 
bris12019-01-19 16:13
Antall innlegg: 2592

Ordputter, du mener jeg har en tendens til å være «pompete», hva nå enn dette betyr. Pompøs? Surpomp?
Og til slutt barnslig :-)).
Pompete, fordi jeg ikke liker din besettelse (som jeg kaller det) for Trump og hans vesen. OK, jeg er ingen fan av Trump, og kunne nok ha slengt om meg med en hel rekke karakteristikker og diagnoser av nevnte president. Det jeg reagerer mest på er dine repetative innlegg med så og si samme innhold, som alle slår fast at du er den som kjenner sannheten om Trump. I et tidlig innlegg i en av dine Trump-tråder antyder du (uten å gå i detaljer, som du krever av andre) at du har førstehåndskunnskap til en eller flere av diagnosene du har satt. På grunn av det kan du uttale deg som du gjør. Og når ingen (med et par hederlige unntak) henger seg på dine utsagn og blir dine disipler, så slår du fast at alle som ikke har genierklært deg er uvitende! Det er sterk kost.
Jeg tenker at ordspillere er som alle andre, med et hav av erfaringer og utdannelse som matcher din. Må alle av den grunn skrive om det her? Jeg har mine personlige erfaringer, men tror absolutt ikke at jeg kan avstandsdiagnostisere noe av den grunn.
Det virker også som om du mener du har krav på å tilbakemeldinger, men det har jo ingen av oss.
Og så var det barnslig. Om det er slik du oppfatter meg, så velbekomme. Men snu nå speilet litt mot deg selv noen ganger, da.
PS, at det her inne er «bare fremmede mennesker» vet du vel ikke så mye om, gjør du vel?
 
bris12019-01-19 16:16
Antall innlegg: 2592

Sorry, Talia, dette var kanskje ikke tullete nok? Eller kanskje det er akkurat det det er, kommer an på øyet som ser. :-))
 
Taliaenxx - Ikke medlem lenger2019-01-19 16:56
Antall innlegg: 987

Bris: kan forsikre deg om at takhøyden i tulletråden her er uendelig høy :-)

Akkurat nå: Knasker jeg på deilige, søte, steinfrie, mørke druer. Kikker ut vinduet og gleder meg over at det ennå er ganske lyst ute, selv om kl snart bikker 1700. Ah! Velkommen lyse kvelder!
Og senere i kveld? Min skalldyrspizza, hvitvin og de siste episodene av Twin Peaks. Enkelt og greit.
Fire walk with me :-)

Hva med deg?
 
Aran - Ikke medlem lenger2019-01-19 17:19
Antall innlegg: 6062

Må ut og brøyte snø med 220 cm skuffa
 
Taliaenxx - Ikke medlem lenger2019-01-19 17:42
Antall innlegg: 987

Du må gjerne skuffe litt snø ned til meg, Aran. Har litt snø da, 1 cm. Eller kanskje det bare er en 1/2 cm.
 
berita2019-01-19 17:42
Antall innlegg: 848

Jeg sitter i en sofa og strikker votter til et barnebarn, drikker kaffe og spiller litt ordspill innimellom. Er ikke sanndrømt eller har andre overnaturlige evner. Tror ikke jeg er besatt og har neppe sittet på en sky og venta på å bli anbefalt foreldre, måtte ta til takke med de vestlandske bonde- og fiskergenene jeg fikk. De er ikke spesielt luftige.

Visste ikke hva make up-sex var en gang. Verre kan det vel ikke bli! Vet ikke om jeg vil vite karakteristikken panelet her syns passer på meg:D
 
Cygnus2019-01-19 17:58
Antall innlegg: 44845

I grunnen forstår jeg ikke hva jeg skal bidra med her, så kanskje best å holde kjeft?
;)
 
Taliaenxx - Ikke medlem lenger2019-01-19 18:11
Antall innlegg: 987

Snakker du med deg selv, cygnus? Vurderer for og i mot?
Og vipps, så hadde du bidratt ;-).
Ja, det er fort gjort.
 
bris12019-01-19 18:22
Antall innlegg: 2592

Kom igjen, Cygnus. Make up sex har vi vel alle hatt? Tror jeg. Hukommelsen er ikke som den var ;-))
 
Aran - Ikke medlem lenger2019-01-19 18:22
Antall innlegg: 6062

ca 35 cm snø her
 
Taliaenxx - Ikke medlem lenger2019-01-19 18:27
Antall innlegg: 987

Jeg tenker nok at tiden er inne for (enda) en ny tråd.
Make up sex-tråden. Den kan følge nøyaktig samme mønster som middagstråden. I stedet for å skrive hva en har hatt til middag den aktuelle dagen, skriver en om dagens make up sex-runde.

Regner med aktiv deltakelse fra både Cygnus og Aran, middagstrådens ivrigste skribenter.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-01-19 18:59
Antall innlegg: 4429


Nei, make up sex? helt ukjent for meg også. Ja, nå skriver jeg kanskje litt bare for meg selv..., men jeg synes det er interessant at folk deler sine livserfaringer; bare det ikke blir altfor detaljert og privat. Synes ikke folk her tråkker over den grensa. Og når det gjelder mitt "erfaringsgrunnlag" angående "forstyrrelseslandskapet" , så har jeg heller ikke blitt privat, men har følt sterkt for å være "kommentator" til Trump-galskapen; det mest ekstreme eksemplet verden har sett på en stund. Vi vet jo hva Hitler-galskapen førte til. Men heldigvis andre tider nå, og glad for at perioden går mot slutten.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-01-19 19:03
Antall innlegg: 4429


Og, sukk, det hadde jo vært veldig moro om Bris hadde delt litt med oss. Jeg har delt side opp og side ned om noen rare opplevelser jeg har hatt; og det har vært flott å skrive om det her på Ordspill.
 
Taliaenxx - Ikke medlem lenger2019-01-19 19:07
Antall innlegg: 987

Du må nok venne deg til tanken at Bris (+ alle andre) skriver om det de vil, og ikke om det de ikke vil, Ordputter.

Hvis ikke du godtar det, så kommer Brikkemajoren og tar deg! Både fort og hardt, og også alfabetisk.

Ikke kom etterpå og si at jeg ikke advarte deg ;-)
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-01-19 19:15
Antall innlegg: 4429


Men altså, hun legger ut et agn, ikke sant? Så pirrer det nysgjerrigheten; det er helt naturlig. Og jeg blir, heldigvis og dessverre,
lett nysgjerrig på "underlige ting" og mye annet. Men ikke sånn Se og Hør nysgjerrig. Kanskje jeg ønsker/trenger sjelelig vekst...
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-01-19 19:16
Antall innlegg: 4429


He he- bli tatt bakfra alfabetisk av selveste Brikkemajoren!
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?