Spillrom
Sjiraffen15
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede17
Mobilspill
Pågående9 020

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-12-02 18:45
Antall innlegg: 4429

Men når du sier at du er ….. så kan jeg jo ikke si NEI det kan du da ikke være; det virker usannsynlig. Altså, da måtte det ha vært en fullstendig spalting av personlighet. Og det er jo ikke en hyggelig tanke.
Derfor skrev jeg at jeg håper at du ikke er …..
Jeg har bare Ordputter, og kunne ikke greid flere.
Vel, nå er jeg (og du) iferd med å spore av fullstendig i denne tråden; og jeg som er på bedringens vei, sukk.
 
LilleLaila2019-12-02 18:47
Antall innlegg: 3144

hehe ja ja tilbake til start da
 
LilleLaila2019-12-02 18:50
Antall innlegg: 3144

Lille Laila har en gammel profil (sjekk selv) ble fristet til å lage et alter ego i år (Gloria) av helt andre grunner enn å styrke sine egne argumenter i forum for å si det sånn :) Det var litt mer amorøse grunner. Clear?
 
Cygnus2019-12-02 18:58
Antall innlegg: 44845

Men LL, det er andre som ikke har ‘uskyldige’ tvillinger/trillinger/fir linger. Det har blitt sånn og det er trist.
 
LilleLaila2019-12-02 19:17
Antall innlegg: 3144

Ok Cygnus det ante jeg ikke!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-12-02 19:25
Antall innlegg: 4429

Men Cygnus hvordan vet du sånt? Er det ikke bare adminene og spillvertene som har tilgang til sikker informasjon om at noen har flere mer eller mindre "uskyldige" profiler?
Jeg vet bare at Aran og Jensine er en; og det er uskyldig...
 
LilleLaila2019-12-02 20:22
Antall innlegg: 3144

OP, jeg skrev til AaseB: "Jeg har to profiler, AaseB, men de diskuterer ikke med hverandre" Hvordan kunne du få det til at jeg er??
 
AaseB2019-12-02 20:30
Antall innlegg: 8147

Hvem det er er ikke så viktig.
Vi trenger ikke noens hode på et fat. Jeg ønsker kun å få en slutt på dette så vi kan stå tilbake med et forum som viser et bredere utvalg av de bra folka som er innom sidene her. Også når vi diskuterer politikk.
Den det gjelder er ikke i tvil om hvem jeg snakket til her, siden jeg har sagt i fra flere ganger via private meldinger. Helt fånyttes. Derfor dette bråket og dårlige stemningen igjen. Jeg syns det holder nå og håper det var siste gang.
 
TiramB2019-12-02 20:39
Antall innlegg: 781

Hjelpe meg. Dette med at noen opererer med to/flere profiler for å støtte opp om eget syn, har vært oppe tidligere. Har nok inntrykk av at påstanden dukker opp i tråder med høy temperatur, f.eks med temaene klima/miljø og innvandring. Det er i disse trådene det har en tendens til å utvikle seg en "stillingskrig" hvor debattantene skyter på hverandre med ulike linker, ikke minst linker hentet fra utlandet.

Så Ordputter, LilleLaila; jeg tror ikke det er særlig utbredt i tulle/våsetrådene, akkurat ;-)

Men til dere som mener å vite hvilke profiler det er snakk om, hvorfor skriver dere ikke hvem det gjelder? Er det noe som virkelig skaper utrivsel så er der vel nettopp dette......., påstander uten bevis, som blir hengende i lufta hvor alle blir anklaget/mistenkeliggjort , og som vi ser; flere som har behov for å "renvaske" seg. For vi vel ikke at ordspillere flest skal skule på hverandre uten grunn?
Eller hva?
 
Aran - Ikke medlem lenger2019-12-02 20:46
Antall innlegg: 6062

Jeg vet i alle fall en ting at Jensine, JamesO og sikkert enda flere er helt enig med meg uansett hva jeg skriver, i alle fall veldig ofte. Disse er folk som har bakka meg opp i mange år.
 
Vannmann2019-12-02 21:13
Antall innlegg: 357

Man trenger jo ikke være hjernekirurg for å skjønne at man er en av de mistenkte med «skyldig profil» her, slik man konsekvent får nicket sitt skrevet i klammer av deg, AaseB.
Men, det er i det siste innlegget ditt her jeg ramler helt av.
For jeg har da aldri mottatt noen meldinger fra deg?
Ikke har jeg opplevd slike beskyldninger fra deg her inne før heller, etter å ha hatt sikkert et titalls forskjellige profiler her inne de siste 7-8 årene, og de første årene som nettsidespiller og aktiv i forumet den gang også, før det ble app-spill frem til i vinter.
Men, jeg skal da gladelig ta en for laget, dersom det at jeg slutter å skrive i forumet fører til at folk her inne slipper disse endeløse klagerundene fra deg.
Dog kan jeg ikke garantere at disse påståtte firlingene mine gjør det samme.
 
Cygnus2019-12-02 21:23
Antall innlegg: 44845

Jeg synes det er blitt så utrivelig her at jeg antar jeg må trekke meg. Tant pis! Men tenker litt videre. Æsj!
 
klunk - Ikke medlem lenger2019-12-02 21:37
Antall innlegg: 343

Heftig tråd dette, jeg får bruke uttrykket til en av mine beste kompiser som dessverre døde for to år siden, "vi får kryle nakken klunk, og ta imot slagene" :)
 
AaseB2019-12-02 21:44
Antall innlegg: 8147

Spillvertene har tilgang på verktøy for å finne ut av hvem som opererer med flere profiler her inne. Jeg regner med at de også har interesse av å finne ut om det er noe hold i påstandene mine. Jeg synes at de burde se på dette sammen og komme med neste trekk her nå.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-12-02 21:48
Antall innlegg: 4429

Uff LL; i dag var/er jeg altfor sliten; og syntes du skrev at din andre profil var AaseB; men så skrev du jo bare et svar til henne... Hehe, her ble det mye surr, fra meg!

Nei, Vannmann, du er da ikke "mistenkt" for noe som helst.
Endeløse klagerunder fra AaseB trenger ikke du ta ansvar for, selvfølgelig. At hun sette noen profilnavn i hermetegn er absurd; det mener vel alle sammen. Hun har et forbedringspotensial der.
 
Nixita2019-12-02 21:56
Antall innlegg: 4720

Ja vi gjør så godt til kan med å holde en god tone her inne, men vi har ikke mulighet til å være på 24/7 så vi oppfordrer alle til å bidra til det. Vi er ikke så mange som deltar i forum, så det bør vi klare.



 
Nixita2019-12-02 22:07
Antall innlegg: 4720

Tema på tråden startet med "Gretne", må nesten le for her gikk det jammen troll i ord, og med det så stenger jeg denne tråden :)


 
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?