Spillrom
Sjiraffen3
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede3
Mobilspill
Pågående8 895

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Cygnus2020-01-26 13:53
Antall innlegg: 44845

Nei min kjære vannmann, jeg har faktisk kun deltatt i ordlektrådene og middagstråden ganske lenge. Og du siterte heller ikke riktig mitt lille sukk om at jeg liker språkdiskusjoner. Men siden det er deg skal du likevel få 10 utropstegn!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-01-26 15:23
Antall innlegg: 4429

Hei Vannmann! Og Cygnus: Nå må vi ikke glemme hva AaseB "bidro" med her inne i enkelte tråder; blant annet å sette "..." på enkelte; og annet lite positivt, som jo bidro til at Vannmann ikke syntes det var stor vits å fortsette her. Og så tok det hele litt av som vi alle vet.
Du har jo selv kalt deg Kranglefant; og det lever du opp til.
Jeg har i hvert fall lært å ikke gå inn i kranglete "meningsutvekslinger" som får et altfor stort personfokus.
 
Cygnus2020-01-26 16:23
Antall innlegg: 44845

Jeg tror, Ordputter, at du har glemt hvorfor Bris dro sin vei! Synes forøvrig ikke at du skal belære andre om ordbruk!
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2020-01-26 17:31
Antall innlegg: 11608

Bare et lite og helt generelt innspill om forumet her.

På vår svenske "moderside" så diskuterer folk både klimaendringer, islam, politikk, Greta Thunberg og innvandring som bare det.
Praktisk talt helt uten noe som helst bråk.
Folk diskuterer sak i rivende uenighet.
Det er knapt noe personkrangling i det hele tatt.
Og det lille som er ender uansett ikke opp med at de samme kranglene trekkes over i tråd etter tråd.

Hvorfor er det tilsynelatende helt umulig for enkelte her inne å forholde seg til de samme enkle kjørereglene også i disse saksområdene?

Diskuter sak, ikke person.
Liker du ikke/interesserer du deg ikke for temaet, så bare la vær å kommentere i stedet for å klage over det.
Så tillater vi litt temperatur her inne, og det må gå begge veier.
Vi kan ikke slå ned på omtale av folk som gretne gamle kjerringer på den ene siden, og overse beskyldninger om å ville spre frykt og hat på den andre siden.
Vi er voksne folk her inne alle sammen.
Dette tåler vi.

Og savner du tråder om ord og uttrykk e.l., ja så opprett en tråd om det sjøl i stedet for å bruke andre tråder til å klage over at det ikke finnes.
 
Cygnus2020-01-26 17:52
Antall innlegg: 44845

Enig i det meste du skriver, Erik. Unntatt din siste setning: Å klage og å sukke er to forskjellige ting. (Og jeg har forsøkt å lage slike tråder men det er ikke interesse mer - det kan jeg selvsagt ikke klandre noen for, men må da kunne få lov til å sukke litt)
 
Darrang2020-01-26 23:33
Antall innlegg: 1121

TiramB: Jeg tror LilleLaila mente at hun ikke klarer å la være å lese (og da også kommentere). Virker som du liker å vri og vende litt på tinga for å få opp tempen her ;) Synes for øvrig det er flere av folka her inne som er kranglefanter ....
 
TiramB2020-01-26 23:35
Antall innlegg: 781

Godt vi har en Darrang som iler til og tegner og forklarer da ;-)

 
LilleLaila2020-01-27 23:20
Antall innlegg: 3144

Ja, tusen takk, Darrang, men jeg klarer fint å snakke for meg selv :)
 
Darrang2020-01-28 00:51
Antall innlegg: 1121

Ja, eh, Tiram ... kan du ikke bare gi meg den da? At du er en liten krangleberte, men vakker er du jo
 
TiramB2020-01-28 11:08
Antall innlegg: 781

Krangleberte ;-).
 
Darrang2020-01-30 09:57
Antall innlegg: 1121

he-he
 
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?