Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 938

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-20 21:53
Antall innlegg: 6062

Jeppp folkens
Nå har jeg
2 appelsin
2 epler, ett rødt og ett grønt, kjøpt for 20 minutter siden
0 bananer
0 pærer

Oijeee
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-20 22:11
Antall innlegg: 4429

Beklager å måtte si det i denne frukttråden din; men når du ikke har skjønt at absolutt ingen her er interessert i å telle frukter; og likevel bare fortsetter tråden; så tenker jeg at jeg er lei av dine særheter.
Trodde du ville være venn med oss her inne, men nei, det ser av og til ut som du ikke vil det.
Så nå har du funnet en tråd som provoserer så mange fordi den går over for lang tid og er fullstendig idiotisk. Og adminene kan tydeligvis ikke fjerne sånne idiotiske tråder. Det er første gang jeg har reagert sånn på en tråd, og håper det blir siste. Lavmålstråd uten sidestykke.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-20 22:17
Antall innlegg: 6062

Jeg synes det er en morsom tråd jeg. Man kan tilføye ting og forklare hvorfor man akkurat nå har så og så mange av de ulike fruktene. Blir mange fine historier av det....
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-20 22:32
Antall innlegg: 4429

Ingen er interessert i denne frukttråden din; og du prøver å holde liv i den likevel. Så du opptar en plass i Forum med en tråd som bare du er interessert i; men det synes du er helt ok.
Da kan vi jo si det sånn at hvis flere av oss; la oss si 7 stykker, oppretter tråder som vi bare er interessert i selv, så blir det et fint Forum?
Med bare monologtråder. Nei, det er det bare du som synes.
Det burde egentlig være en regel for hvor mange innlegg trådstarter kan ha i sin egen tråd, innen tråden når 100 innlegg. Kan tenke at 50 innlegg fra trådstarter da burde gjøre at den kan stenges.
De fleste av oss boikotter denne tråden selvfølgelig; og hvis det bare er du som tar den fram og skriver i den over et lengre tidsrom vil den vel bli stengt; hvis jeg forsto rett det admin Erik skrev. Så det er bare å igjen oppfordre alle her inne til ikke å skrive innlegg i denne tråden.
Når ikke trådstarter har skjønt at tråden er uinteressant for alle andre enn ham selv; så er det bare trist på en måte.

 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-20 23:13
Antall innlegg: 6062

Jeg har sett gjennom et par år nå Ordputter at du prøver å innynde deg hos admin Erik. Og at du nå har fått en følelse at du er enig i en sak med han, bare viser hvilken terrorperson du ser ut til å være i et forhold. Jeg synes synd på K. Sørensen
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-20 23:15
Antall innlegg: 6062

Og ikke tenk på en gang å komme for å besøke meg. Jeg vil heller ha besøk av hvem som helst andre. Ha det bra :)
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-20 23:16
Antall innlegg: 6062

Ho ho, ha ha...
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-20 23:37
Antall innlegg: 4429

Uff Aran; "terrorperson", herlighet, utrolig. Tror neppe Admin Erik er enig i det du sier nei. Dessverre så avslører du bare deg selv med disse skriveriene dine som du tror skal ramme meg.
Det burde være en avstemning for å fjerne sånne monologtråder som dette. Hvis det bare er trådstarter og kanskje en til som mener tråden burde bestå, og resten mener den bør fjernes; ja så burde den det.
Hvis du vil ha kamp på dette lave nivået, så skal jeg gi deg det.
 
LilleLaila2020-06-21 00:34
Antall innlegg: 3144

Jeg hadde endelig fått den bort fra førstesiden, men nå er det på topp igjen ... sukk. Bananer er sunt, men ikke så interessant. FY så stygt å kalle OP for terrorperson. Og navn som du skriver her, er ikke bra!
 
baltez - Ikke medlem lenger2020-06-21 01:35
Antall innlegg: 1398

Denne tråden fortjener evig plass på forsiden til alle synes jeg, så løfter den opp igjen. Appelsin; 2, eple; 3 - akkurat kjøpt, banan: 0, og pære; 3. Forøvrig halv pris på alle sterkvarer på polet i Rognan i dag. Det skal dere få kjenne utover natten!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-21 07:39
Antall innlegg: 4429

Jeg har aldri blitt særlig irritert over en tråd før, og jeg har selv irritert på meg folk innimellom. Men det går over! Hvis en sånn tråd som dette blir stående, så er det et lavmål som jeg ikke trodde skulle eksistere i et Forum som er for alle. Da har det snevra seg enda mer inn, og det er 4-åringer som nok synes det er artig, en periode. Jeg oppretta en tråd for å få en avstemning om denne "frukttråden". Nå tar jeg opp den tråden igjen, og håper det har noe for seg. Et sted må vel grensen gå for idiottråder også?
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-21 10:11
Antall innlegg: 6062

Synes vi kan dempe oss alle nå og fokusere på trådens tema, med relevante historier om frukt. Så blir det bra.

Og baltez, jeg tviler på at du er i nærheten.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-21 10:17
Antall innlegg: 6062

Takk for støtten til tråden baltez. Det er fint.

Nå er det frukt som gjelder.

Har forøvrig nettopp vaska både det grønne og det røde eplet jeg kjøpte i går. Fordi det er lurt med tanke på coronasmitte og at covid-19 viruset kan overleve flere timer på overflater.
 
CaB2020-06-21 10:49
Antall innlegg: 2926

Hvis dere ikke liker tråden, så la vær å skriv her, og la blir å les den. Innen tvinger dere til å følge med på tråden.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-21 10:55
Antall innlegg: 4429

Så da er det egentlig åpent for "lignende" monologtråder som kan fylle Forum. Og det blir godtatt. Forum for 4-åringer.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-21 11:02
Antall innlegg: 4429

Det har vært virkelig artig i Forum til tider; men med sånne "Aspergertråder", så har man tydeligvis tenkt å akseptere ALT her. Fritt frem for alle som vil ha et Forum for 4-åringer.
 
baltez - Ikke medlem lenger2020-06-22 13:49
Antall innlegg: 1398

Eple: 2 1/2
Appelsin: 1
Banan: 476 (UFO-plukk)
Pære: 0
Asparges: 0
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-22 22:01
Antall innlegg: 6062

Du skulle hatt 21 års forvaring baltez (Skriver dette med tanke på det du har skrevet mot meg i andre tråder)

Uansett
Nå har jeg 3 epler
2 appelsiner
0 bananer
0 pærer
 
LilleLaila2020-06-23 17:33
Antall innlegg: 3144

Hva er UFO-plukk??
 
kda2020-06-25 07:31
Antall innlegg: 684

Oi, det har kommet en ny galskapstråd, ser jeg!
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?