Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående9 187

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Chiraff2020-11-05 09:49
Antall innlegg: 15754

????????????????????????
 
CaB2020-11-05 10:24
Antall innlegg: 2926

Noen har tydeligvis funnet en tidsmaskin!
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-05 12:39
Antall innlegg: 6062

Undertegnede deler identisk tanker som Thomas Seltzer kommer frem med under dette intervuet. Thomas Seltzer holdt seg for nesa og stemte Biden. Han stemte ikke på Trump fordi Trump legger til rette for rikfolk å bli enda rikere og dette gir økte forskjeller som ødelegger samfunnet . Likevel har Trump gjort en del bra ting for USA. Flere får jobb, men lønna er fremdeles lav.

Når Walmart kommer inn i et nytt tettsted så forsvinner de mindre lokale butikkene og de få som får seg jobb på Walmart må jobbe med en så lav lønn at de blir avhengig av stønader.

Walmart har finansiert mye av virksomheten til Bill og Hillary Clinton og Hillary sitter i styret i Walmart.

Link: www.nettavisen.no/ok...73 256VyOMc

 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-05 15:17
Antall innlegg: 6062

Det sies at det i sin tid var Ronald Reagan som endret lovverket som gav fagforeningene i USA en kraftig knekk. Og dette var den store faktoren som skapte forskjells-USA.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-05 15:18
Antall innlegg: 6062

Jeg tror nå Reagan ble sterkt påvirket av lobbyister ang. ovenfor nevnte.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-11-05 20:29
Antall innlegg: 4429

Det haler ut i tid ja, på grunn av alle poststemmene. Men dette går Bidens vei! Helt ille at det skulle bli så jevnt i enkelte stater.
Men den som venter på noe godt...
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-05 23:05
Antall innlegg: 6062

Jeg er ikke sikker før alle stemmene er talt opp.
 
Chiraff2020-11-05 23:14
Antall innlegg: 15754

Setter telefonen på ring ca 03:00 - hvis Biden har vunnet sovner jeg lett! Hvis resultatet ikke er klart slumrer jeg frem til fredagens oppstandelse 06:30 - God Natt!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-11-05 23:44
Antall innlegg: 4429

:o)
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-06 08:44
Antall innlegg: 6062

Må innrømme at jeg hele tiden har trodd at Trump kommer til å vinne til slutt, men jeg håper så inderlig at Biden vinner. For om Trump får en siste periode kan han bli enda mer ytterliggående i enhver retning , også de for media mer skjulte retninger.

 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-06 10:31
Antall innlegg: 6062

Ubekreftet melding på at Biden har passert Trump i Georgia. Om så er tilfelle og det ender slik så blir Biden president.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-06 10:35
Antall innlegg: 6062

Ubekreftet melding på at Joe Biden leder med 917 stemmer i Georgia, men man kan ikke si noe sikkert ennå, det er ca 7000 stemmer igjen å telle i Georgia sies det i TV2.
 
Cygnus2020-11-06 12:18
Antall innlegg: 44845

Og Georgia er en republikanskstyrt delstat - republikansk guvernør og republikansk delstatsstyre.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-11-06 15:00
Antall innlegg: 4429

Ja, det er veldig bra når det snur fra republikansk til demokratisk! Men i Georgia vil det sannsynligvis ikke bli så klart flertall for Biden at han kan erklære seier. Pennsylvania derimot; der leder nå Trump bare med rundt 18000 på Biden; og det gjenstår omtrent 200.000 forhåndsstemmer; som er flest demokratiske, visstnok ca.77%. Så da kan han nok utrope seg som vinner. De teller og teller. Verden venter og venter.
 
Cygnus2020-11-06 15:10
Antall innlegg: 44845

Jeg er virkelig bekymret for en slags borgerkrig. Trumps tale i går var noe av det verste jeg har hørt og viste til fulle det flere har sagt: taper han tar han med seg ned alt han kan. Stakkars Biden!!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-11-06 18:10
Antall innlegg: 4429

Ja, det er skremmende. Jeg lurer på om ikke det beste er at Biden lar være å utrope seg til vinner før absolutt alle stemmer er talt opp; og han da forhåpentligvis har et klart flertall i Pennsylvania. Og så er det noen stater som må ha omtelling; i hvert fall Georgia. Kanskje smartes å ikke utrope seg som vinner før det også er gjort. Så blir det i hvert fall ikke sådd tvil om at en omtelling kunne ha fått et annet resultat.
Visstnok flere nyhetskanaler som kutta sendinga når Trump holdt en slags tale for å fortelle om valgjuks.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-11-06 18:25
Antall innlegg: 4429

Denne perioden fram til 20.januar når Biden innsettes; den vil kanskje bli en enda villere Trumpperiode; Ja, det er ganske sikkert. Hvis han i det hele tatt klarer å ta innover seg at han har tapt? Man kan jo håpe, men tror nok ikke. Og han kommer vel til å gnåle om valgjuks så fort han får en sjanse. Synes enda mer synd på dem som skal forsøke å samarbeide med Tump nå før Biden overtar.
 
Cygnus2020-11-06 18:30
Antall innlegg: 44845

Jeg så det på CNN Og må si det var scary stuff. Interessant å se journalistene der, de ble faktisk helt bleke og rare i ansiktet. Prøvde tenke på en norsk parallell - f eks at Erna fra ststsministerboligen stod der og løy og gjorde ditt beste for å så tvil om institusjonene og prosessene. Evt kongen fra slottet!! Og når selv Karl Rove roper stopp, stopp ...!!
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-07 09:39
Antall innlegg: 6062

Ser ut som om Biden går av med seieren da han gikk forbi Trump i vippstatene. Heldigvis. Da jeg fikk vite dette fra tallknuserne på TV2 merket jeg at kroppen gav fra seg et lettelsens pust og man følte seg mange kilo lettere. Det var som om en anstrengelse i kroppen slapp taket og man følte seg friere i hele kroppen.

Og håper at Bidens seier blir offentliggjort av myndighetene så snart som mulig.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-07 09:49
Antall innlegg: 6062

Og håper at Bidens seier blir offentliggjort av myndighetene så snart som mulig. ☺️ Når man er president og oppfører seg på den måten Trump gjør så bare viser det at Trump ikke har forståelse for eller bryr seg om de enorme negative konsekvensene slik oppførsel har får demokrati, folkestyre og folks oppførsel mot hverandre har. Når det er sagt så syntes jeg det var bra at Trump hadde denne holdningen at han skulle røske opp i politikereliten i Washington fordi slike eliter som ikke handler i samklang med folkets behov er aldri bra og skaper mye elendighet og fattigdom i befolkningen. Så Trump hadde så absolutt noen positive kvaliteter. Men Trump burde løst oppgaven annerledes og utvist en mer demokratisk, seriøs og ærligere utøvelse av presidentembetet
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?