Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede12
Mobilspill
Pågående8 929

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-28 19:44
Antall innlegg: 935

Verstinger? Hvor i all verden har du det fra?
Det er ikke noe rangering dette ;-)
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-28 19:56
Antall innlegg: 4429

Hehe, billy. Nei, leser som regel ikke om folk som sutrer. Men nå leste jeg linken TTT la ut; og synes det er flaut.
Har vi mista perspektivet helt, vi som er så privilegerte? Og med vi mener jeg ikke bare Nordmenn, men også andre som har vunnet i lotto... Ja, det kunne ha vært meg og deg som trengte hjelp fra en Nordmann til å få litt mat i kroppen, nå i denne Coronasituasjonen.
Om jeg vil finne på å klage på frokosten på et hotell når jeg vet at noen jeg kjenner sulter? NEI.
 
Billy_Boy - Ikke medlem lenger2020-07-28 19:59
Antall innlegg: 247

Inntrykket er at man mener nordmenn klager på alt,Folk fra andre nasjoner klager aldr,i mye mer siviliserte en oss osv,bla bla bla, rangering? har jeg nevnt det?kranglefanten
 
Billy_Boy - Ikke medlem lenger2020-07-28 20:03
Antall innlegg: 247

op skrev.Om jeg vil finne på å klage på frokosten på et hotell når jeg vet at noen jeg kjenner sulter? NEI. da ber du vel kjenningen din på mat da? istedenfor og være stolt over at du ikke klager på dårlig mat.handling er bedre en skryt.klart vi klager på mat selv om noen der ute sulter.er vi liksom et dårligere menneske da?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-28 20:21
Antall innlegg: 4429

Men, hvorfor ser vi ikke bedre det stor bildet? Det er poenget mitt.
Ikke bland inn skryt eller å være stolt. Føler du deg som et dårligere menneske fordi du klager på maten på hotellet når det sitter en fattig tigger på utsiden; ja, så er det bare bra. Jeg føler meg ikke som et dårligere menneske fordi jeg prioriterer meg selv foran dem. Vi har bare prøvd å hjelpe litt ekstra nå på grunn av Corona. Og nei, hvis man ikke har skikkelig bra med penger, så må man distansere seg noe fra andres lidelse. Men man trenger jo ikke å distansere seg så mye at frokosten på dette hotellet blir avisstoff...
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-28 20:30
Antall innlegg: 935

hjelpe meg, BB.......
 
Billy_Boy - Ikke medlem lenger2020-07-28 20:33
Antall innlegg: 247

Hadde siste innlegget ditt vært det første så hadde jeg ikke svart,det du skrev nå var mye bedre formulert,uansett så var poenget mitt at vi ikke er noe verre en andre,ikke at det trenger og vær noe positivt
 
Billy_Boy - Ikke medlem lenger2020-07-28 20:33
Antall innlegg: 247

Tom tom gå og ta bolla di
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-28 20:47
Antall innlegg: 4429

Det har du rett i Billy. Vi rettferdiggjør vår likegyldighet med at vi jo ikke er noe verre enn "andre", for eksempel svenskene eller danskene.
Og som du sier så er jo ikke det noe positivt.
Derfor er vi sikkert enige om at disse "buffeklagerne" burde ta seg en tur ned til dem som (spesielt i disse koronatider) ikke har mat. Og ja, de kan lage buffe til dem!
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-28 22:10
Antall innlegg: 935

Ja, la oss gjøre det, BB, ta oss en bolle.....
 
Billy_Boy - Ikke medlem lenger2020-07-28 23:06
Antall innlegg: 247

På Espa bolleland da
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-28 23:20
Antall innlegg: 4429

Ja, vi møtes på Espa bolleland Billy. Det nytter ikke med lekepistol hvis du har TTT og OP på høyre og venstre side. Der sitter vi med hver vår store sjokoladebolle og ser fårete ut. - Skal vi bryte håndbak spør OP.
- Må ha et par boller til først, sier Billy. Og TTT tar et glass vin før bollebrytekampen.
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-28 23:21
Antall innlegg: 935

Ok ;-)
 
Billy_Boy - Ikke medlem lenger2020-07-28 23:30
Antall innlegg: 247

Pistolen er ekte nok :)
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-28 23:34
Antall innlegg: 935

.....og det er bollene også.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-28 23:40
Antall innlegg: 4429

Ekte pistol? Så du er med i en "Pistolskyttergjeng" Billy?
Der dere skyter på boller!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-28 23:42
Antall innlegg: 4429

Jeg skjøt litt på blink i yngre år, og det var artig ja. Skjøt ganske bra, men ble mer og mer nærsynt, og det var jo ikke så bra...
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-28 23:46
Antall innlegg: 4429

- To Ordspillere skutt etter Bollemøte på Espa Bolleland. Motivet er ikke klart, men det er nok boller involvert ja. -Der spiste dere nok deres siste bolla ja! stod det på servietten som lå i hånda på Bolleofrene.
 
LilleLaila2020-07-29 09:44
Antall innlegg: 3144

Etter å ha lest artikkelen om nordmenn på hotellferie i Norge, kunne jeg faktisk forstå at den ene familien klagde da de fikk en pose med 2 brødskiver i til frokost (uten reduksjon i prisen!!). Hotellfrokost er jo noe av det beste med hele hotelloppholdet vanligvis ... så det var vel ikke så ekstrem sutring egentlig ....
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-29 10:52
Antall innlegg: 4429

Nei kanskje ikke; men at det blir avisstoff er sutring; å trekke det så langt som til at de mener det er av nyhetsinteresse for resten av oss?
Tingenes tilstand for enkelte steder i den bransjen har jo fort noe med Corona å gjøre; det må man ikke glemme. Om det, for øyeblikket, er bemanningsproblemer og/eller økonomiske årsaker; så er det nok ikke noe disse hotellene ønsker. Derfor er overbærenhet tingen, synes jeg.
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?