Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 933

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Nixita2020-07-29 11:16
Antall innlegg: 4720

Helt greit å gi ut matpakke så lenge det er det de har solgt. La oss si de er på restaurant og bestiller biffmiddag som du betaler 300 kroner for, og så blir du servert to små kjøttkaker med et par poteter.
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-29 11:17
Antall innlegg: 935

Lykken er å ha noe å klage på ;-) ;-)
 
Nixita2020-07-29 11:23
Antall innlegg: 4720

Det er vel ikke det det er snakk om, men ingen liker å bli lurt.
 
bris12020-07-29 12:09
Antall innlegg: 2593

Noen av spillerne her imponerer med sin store evne til å godta hva det måtte være når det kommer til kjøp og salg. Virkelig. Selv blir jeg nok sett på som den litt smålige typen som synes at om jeg kjøper en vare, så skal det faktisk det produktet jeg får være det jeg har betalt for. Synes ikke det har noe med sutring å gjøre om noen blir skuffet over to brødskiver i en plastpose om man har betalt full pris for hotellfrokost. Nixita ga en godt bilde av det.
I tillegg tror jeg at vi er mange som har stor sosial samvittighet og som deler av det vi har til mennesker som ikke er like heldige som oss. Det ene utelukker ikke det andre.
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-29 12:19
Antall innlegg: 935

Og så blir noen så snurtne atte ;-) ;-)

Jo, og så er det været da.........

www.abcnyheter.no/ny...ve r-vaeret
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-29 12:22
Antall innlegg: 935

Og den Koronaen altså; som om Korona var et skitten triks satt i scene for å gjøre livet surt for nordmenn.
....først tok de påskeferien, altså!
....og nå kødder de det til for ansvarlige nordmenn som ferierer innenlands............... ... herlighet
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-29 12:35
Antall innlegg: 4429

Den buksa jeg kjøpte for 699,- for en måned siden var veldig tynn; og selv om jeg ikke gjorde noen akrobatiske øvelser, så spjæla sømmen i skrittet. Har aldri opplevd noe sånt før. Og dette har jo ingenting med korona å gjøre...så selvfølgelig ga jeg beskjed til butikken. Og forventa å få pengene tilbake, og det fikk jeg. Må tro at det er flere som har opplevd det samme med disse buksene; men det er ikke avisstoff...
Alle vet jo at det ganske nylig er åpna opp for å ha buffe-frokost på hotell; og da kan det jo tenkes at enkelte steder har utfordringer med å få alt på plass øyeblikkelig? Kan man ha forståelse for det? Ja, mener jeg. Og de som ikke har forståelse for det, de klager.
Nei, jeg er ikke en person som godtar "alt"; men hvorfor sammenligne epler og appelsiner?
Vi er jo forskjellige; og jeg liker ikke å klage, men sier ifra hvis det er en temmelig innlysende og enkel sak, som med buksa.
Så blir noen irritert/provosert fordi jeg "blander inn" folk i Romania som faktisk sulter på grunn av korona. Jo, jeg synes i enkelte tilfeller at det er bra å prøve å se "et større bilde" før man klager. Kan vi ikke bare være enige om at vi er forskjellige.
 
bris12020-07-29 12:59
Antall innlegg: 2593

Vi er forskjellige, men jeg må si at det å trekke snurtnekortet er dårlig taktikk og hersketeknikk. Det har blitt en gjenganger i alle diskusjoner de siste årene. Men kanskje jeg misforstår. Det er ikke diskusjon man vil ha, men «likes» på - ja, hva skal man kalle det? Sutring og klaging er det som ramlet inn i hodet mitt.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-29 13:09
Antall innlegg: 4429

Snurtekort? Hersketeknikk? Likes?
Bare fordi jeg våger å "blande inn" folk som virkelig sulter.
Ser ut som du tror jeg vil oppnå noe; og hva skulle det være?
Hvorfor blir du så himla provosert?
Ja, kan tenkes at du misforstår noe. Og det gjør vi jo innimellom de fleste av oss.
TTT oppretta en tråd, og vi har forskjellige meninger om trådens tema; så enkelt er det vel.
Ja, jeg har blitt så "frimodig" at jeg faktisk våger å si min ærlige mening.
Og det er ravende likegyldig for meg hvem som "tåler" det eller ikke.
 
bris12020-07-29 13:14
Antall innlegg: 2593

Og kanskje det der sånn at alt man skriver ikke er myntet på deg, op. Og hvem er det nå som blir snurt - etter definisjon gitt av ttt?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-29 13:26
Antall innlegg: 4429

Uff- snurt? hehe- nei. Dette er en sak jeg ikke ville ha lest hvis ikke TTT la den ut her. Som regel er sånne "klagesaker" ikke særlig interessante.
Så alt man skriver er ikke mynta på meg; strålende.
TTT sin definisjon ha jeg ikke "hengt meg opp i". Har bare skrevet ut fra min egen lille egosentriske verden... Og det hender at folk gjør det.
Men nei, nå tar OP et spill, og ut på tur!
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-29 16:18
Antall innlegg: 935

Skulle aldri opprettet denne tråden. Et så alvorlig tema da ;-) ;-)

Herseteknikk og alt slags.
Jeg gir meg ende over.
Best jeg tar psykopattesten på ny.
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?