Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 930

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Chiraff2020-11-22 21:43
Antall innlegg: 15811

Tenker at hvis vi hadde adressen din, Aran, så hadde vi nok vurdert å sende den gule bilen hjem til deg.

Ja, jeg vet at det er teit å kommentere, men tro meg, jeg har sinnsyk glede av å se hvor lett det er å fyre opp sektlederen!!! ;-))
 
Cygnus2020-11-22 21:53
Antall innlegg: 44845

:)
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-22 21:59
Antall innlegg: 6062

Bryr meg ikke chiraff. Sekter har jeg aldri hatt sansen for. les nå litt av kommunikasjonen etter op sitt forsøk på å sette meg i sektens bås.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-11-22 22:36
Antall innlegg: 4429

Jaja sektleder; her inne er det ingen som vil følge deg. Lurer på om du husker det til neste gang du tenker på å opprette en "strålingstråd" ?
Da burde konklusjonen din bli at du ikke oppretter flere!
Som sagt så tenker jeg på Jehovas Vitner. De går og banker på dørene fordi de er overbeviste om sin sannhet. Igjen og igjen. Bank bank.
Du gjør akkurat det samme.
Hvorfor gjør du det når du vet at du ikke får positiv respons?
Du burde skjønne det nå egentlig, etter å ha holdt på med denne "strålingsinformasjonen" i årevis.
Hva er grunnen til at du ikke skjønner det?
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-22 23:16
Antall innlegg: 6062


Folket må informeres. At noen bare vil ekles sier mer om dem. Tror ikke du finner noen som vil treffe deg på fritiden med en slik væremåte OP


 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-22 23:17
Antall innlegg: 6062

Så les det jeg skriver og bli informert.
 
CaB2020-11-22 23:24
Antall innlegg: 2926

Aran, du har forsøkt å få oss til å forstå dette i flere år, gjennom flere tråder. Responsen er den samme hver gang. Du har ikke overbevise oss og kommer ikke til å klare det i fremtiden heller. Kan du ikke bare innse at det ikke er noe vits i å forsette med denne strålingspropagandaen her?
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-22 23:29
Antall innlegg: 6062

Litt info tåler vel folk. Det er sikkert bare de negative personene som hiver seg på og kommneterer.

 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-22 23:30
Antall innlegg: 6062

Er sikker på at mange har hatt nytte av det jeg skriver, men de viser seg ikke i forum fordi det er flere som er direkte negative
 
Cygnus2020-11-22 23:35
Antall innlegg: 44845

Du mister kanskje interessen til folk når du 1) bruker Flydal som eksempel på forsking og 2) påstår at du er så kvalifisert, uten å røpe hva disse kvalifikasjonene er! Ergo tviler jeg på at du overtaler mange/noen til å ‘følge’ deg!
 
trymare2020-11-22 23:40
Antall innlegg: 871

Denne arrogansen Aran utviser, samt alt han har skrevet her i denne tråden, indikerer en veldig uheldig personlighet. Tror ikke han er helbredelig heller, med tanke på hvor mange år dette har pågått. Bagatelliseringen av andres kompetanse, samt skryt av egen "kompetanse" er klare psykopatiske trekk, jeg bare sier det. Syns det er direkte ubehagelig å se Arans væremåte og fremtoning her i forum.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-22 23:42
Antall innlegg: 6062

ER ikke ute etter at folk skal følge meg.

Jeg vil gi info. Folk flest er f.eks. ikke klar over at helseproblemer pga stråling kan komme veldig plutselig , og så lenge de er friske så tror de at stråling ikke er noe problem. Men de aller fleste vet ikke at stråling kan redusere helsa.

Og nå må du C og de andre slutte med dette at jeg liksom skal ut med hvilken utdanning jeg har. Alle kan se at det er bare ondskap som ligger bak dette, du bare da avslører deg selv.

Jeg har skrevet om min utdanning utallige ganger før, men kan gjenta at jeg har mer enn master, 7 år på universitet og høgskole med forskjellige fag, heriblant cellebiologi, biokjemi, fysikk mm. Og psykologi. Og pedagogikk for p nevne bare litt.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-22 23:46
Antall innlegg: 6062

Bare ondskap du utøver nå Trymare.

Cygnus mener jeg skal skrive om utdanning, og det leste du, og du skriver at om jeg nevner utdanning så er det skryt og et psykopatisk trekk.

Finn et annet sted å være ond på Trymare. Du plager uansett ikke meg annet enn at du virker som en ekkel fyr for meg.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-22 23:52
Antall innlegg: 6062

Nå vil jeg henstille alle til å holde seg til trådens tema.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-11-22 23:58
Antall innlegg: 4429

Selvbedrag Aran. Du tror visst fullt og fast på at det bare er oss som er negative til din propaganda, som uttaler oss. Ikke overraskende at du tenker sånn. Må jo være en grunn til at du har holdt på med denne strålingssaken i så herrens mange år. Du tror at de som eventuelt er positive til denne "informasjonen" ikke tør eller vil uttale seg her! Slå den. Hva skulle de være redde for?
Da trekker jeg, og kanskje flere med meg, den konklusjonen at du ikke tar innover deg reaksjonene fra oss som er negative; for du mener at de som er positive er mange, og de har sikkert hatt nytte av det du skriver. Det kalles ganske enkelt selvbedrag.
Uff og uff.
Lurer på om jeg ikke skal avslutte mine skriverier her nå; blir jo bare irritert. Det er så dumt at det ikke finnes ord. Virkelighetsoppfatningen din om negativ/positiv respons på strålingsmaset ditt sier vel egentlig alt.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-23 00:01
Antall innlegg: 6062

Skjerp deg OP. Om du ikke greier å følge trådtemaet skal du bare la være å kommentere.

Du bare lager kvalm med dine innlegg. Skjerp deg. Og hold deg til trådtema.
 
Cygnus2020-11-23 00:01
Antall innlegg: 44845

Altså har du ingen mastergrad. Det er selvsagt helt ok, hvorfor skulle du det, men du snakker jo stadig ned folk mht utdannelse, som du har gjort de siste dagene f eks Ordp og Hippo. Æsj hvor tøvete!
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-23 00:03
Antall innlegg: 6062

Les infoen jeg har skrevet. Jeg vet en god del om dette temaet.

 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-23 00:03
Antall innlegg: 6062

C. Min utdanning tilsvarer mer enn en mastergrad kan man si.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-11-23 00:07
Antall innlegg: 6062

Nå henstiller jeg på nytt folk til å følge trådens tema.





 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?