Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående9 097

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
filipjo2020-12-29 16:33
Antall innlegg: 43

Bruker Chrome nettleser den funker godt.
Synes at sortering under spilleromfliken kan være usortert slik at du havner nederst når du melder deg inn i et rom
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-12-29 17:37
Antall innlegg: 4429

Kanskje jeg må bytte browsers; hvis det lar seg gjøre da?
Eller så må jeg da gå inn i menyen.
Men det har vel ingen betydning for brikkelegging?
Nei, jeg skjønner ikke hvorfor det kommer en hånd og en sirkel med midtstrek isteden for en pil når jeg skal flytte og legge brikker.
Og det virker ikke som om flere har det problemet?
 
The kid - Ikke medlem lenger2020-12-29 17:42
Antall innlegg: 241

Og bytte nettleser kan løse mye ja.gikk fra opera til chrome det var som natt og dag
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-12-29 17:51
Antall innlegg: 4429

Jeg bruker chrome her på Ordspill nå; men det er ikke nok av en eller annen grunn. Så det betyr at jeg må bytte "selve" nettleseren for hele sulamitten?
Snakk om grønnskolling!
Da vet du kanskje The kid, hvordan jeg gjør det?
 
The kid - Ikke medlem lenger2020-12-29 18:07
Antall innlegg: 241

Bare laste ned en ny det,jeg har 4 forskjellige nettlesere,3 som jeg bruker regelmessig til vært sitt bruk,alltid sånt at noe funker bedre på en annen nettleser også her
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-12-29 18:12
Antall innlegg: 4429

Men jeg har jo Chrome her på Ordspill. Ok, skal prøve en annen.
 
Cygnus2020-12-29 18:16
Antall innlegg: 44845

Jeg brukte vanligvis firefox før på ordspill, men nå chrome siden firefox ikke virket først etter endringen (men nå tror jeg den gjør det). Safari gikk og går ikke. Dette gjelder Mac- det er sikkert forskjell på dette etter hvilken datamaskin en har.
 
The kid - Ikke medlem lenger2020-12-29 18:19
Antall innlegg: 241

Gammel eller ny versjon av nettleser har nok noe og si og op,mulig du har en eldre versjon? man må jo bare utforske
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-12-29 18:38
Antall innlegg: 4429

Har prøvd flere nettlesere nå, og det fungerer ikke. Så nå gir jeg opp for en stund. Tenkte jeg kunne starte spill og spille alene for å teste ut; men den muligheten finnes ikke mer. Så jeg kan ikke starte spill med folk og måtte avbryte. Vel vel.
 
The kid - Ikke medlem lenger2020-12-29 19:33
Antall innlegg: 241

spille alene muligheten er da der? eller mener du at den ikke funker hos deg?
 
CaB2020-12-29 20:09
Antall innlegg: 2926

Ordputter: Når du har klikket på "Starte nytt" så får du opp en liten boks. Der kan du velge antall spillere, fra 1 til 4. Velger du 1, så blir du alene i spillet.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-12-30 17:25
Antall innlegg: 4429

Joda selvfølgelig... det var bre å hake av for 1 spiller. Så da prøvde jeg i et spill mot meg selv å justere brettet opp ved hjelp av ctrl og + og - tastene.
Klikka frem og tilbake og frem og tilbake... Brettet ble flytta, og chat-feltet ble mindre; og så trykka jeg på + for å få brettet litt større; da ble det kjempestort, så jeg trykka 1 gang for å få det litt mindre, men da gikk det ned til mikrostørrelse igjen.
Har dere andre fått omtrent den størrelsen som var før, etter at dere har justert?
Og flytting og legging av brikker er absolutt ikke sånn det var på det gamle spillet.
Kan se ut som det bare er meg som reagerer på at når man flytter brikker så kommer det både en hånd og en sirkel med midtstrek over; ikke hele tiden, men nok til at det forstyrrer.
Og jeg bruker Chrome; men får altså ikke et spill jeg kan spille på.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-12-30 17:49
Antall innlegg: 4429

Forsto det med den sirkelen med midtstreken over nå; fordi man drar en brikke over en annen.
Hvis de kunne ha fjerna den månd om kommer over brikka før man flytter den, så hadde det vært strålende.
Og minibrettet snakka de om å gjøre noe med etter hvert.
Får håpe å tro at det blir så likt den gamle versjonen som mulig om en stund.
Jeg synes det er veldig irriterende at den hånda kommer og "legger seg over" den brikka som skal flyttes.
Men, nå har jeg, omsider, fått klarhet i endel ting; og det er jo bra.


 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-12-30 17:51
Antall innlegg: 4429

Ikke månd, men hånd.
 
AaseB2021-01-01 19:07
Antall innlegg: 8147

Etter å ha spilt noen spill nå, så er det to saker som jeg ikke klarer å bli vant med:
At vi ikke får noen lydvarsler før tiden går ut for å legge.
At vi heller ikke får noen varsel eller beskjed om at motstander har forlatt spillet.
 
Woland2021-01-01 19:57
Antall innlegg: 85

Legger merke til at inaktive spill blir liggende i flere døgn uten å fjernes. Sikkert mulig å få lagt inn en tidsfrist av en eller annen sort?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2021-01-02 15:06
Antall innlegg: 4429

Men, er det ingen andre enn meg som synes spillbrettet er altfor lite?
Jeg klarte å forstørre det noe, men det er veldig mye mindre enn det som var før. Har prøvd å spille spill alene noen ganger for å "bli vant til" det lille brettet; men det fratar meg spillegleden, så derfor håper jeg at det blir normalstørrelse på brettet om ikke så lenge; sukk.
Spiller ikke noen stor rolle om jeg ikke får spilt på noen uker; men håper jo å få spilt med tid og stunder...
 
nabodama22021-01-02 15:34
Antall innlegg: 20

Ordputter - helt enig med deg i at spillbrettet er for lite, det kan da ikke være slik at vi skal være nødt til å sitte med lupe for å se brettet ? Spillgleden er borte med denne nye versjonen :-( og så få som spiller nå, så er det nok flere som ikke gidder å spille her lenger !
 
AaseB2021-01-02 15:39
Antall innlegg: 8147

Brettet er mindre, men ikke veldig mye. Et par briller med litt pluss-styrke i kan du får tak i 70-80 kroner...

Så lenge ikke mange klager over det samme, er det nok liten grunn til å forvente at det blir gjort noen forandring på det. Tror jeg har sett én annen bare. Er det flere, så må en tro de sier fra her.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2021-01-02 15:45
Antall innlegg: 4429

Det jeg egentlig er litt redd for... er at alle andre enn meg "aksepterer" så lite brett; og da gidder ikke de svenske utviklerne å bruke tid på å få det større. Ja, for det kan jo skje. Gidder de å jobbe for å få et normalt brett hvis bare en tusseladd, altså meg, klager på det ? nei hvorfor skulle de det?
Så derfor er det godt at det er flere tusseladder som vil ha tilbake spillgleden med normalt brett.
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?