Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående9 097

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
slumpen2021-08-24 22:24
Antall innlegg: 5

Jeg følger ikke med på det som skjer i forum, og det høres ut som det ikke er så hyggelig. Jeg holder meg til spillet. Men, takk for opplysningene :-)
 
bladfyken - Administrator2021-08-30 22:29
Antall innlegg: 595

Aran vart først utestengt frå forum i seks månader og frå spel i to månader. Han er no utestengt for godt. Det er ikkje gjort med lett hjarta av spelvertane, og viss nokon finn på å utvise glede eller juble her i forum for at Aran ikkje kjem tilbake, blir dei stengt ute i minst ein månad.
 
Stekt Suppe - Ikke medlem lenger2021-08-31 02:09
Antall innlegg: 669

Det var leit å høre.
 
trymare2021-08-31 08:12
Antall innlegg: 871

Jeg forsto det slik at han ble utestengt i juni, for en viss tid. Men at han nå er utestengt for godt, visste jeg ikke. Kom han tilbake og fortsatte med sin dårlige oppførsel? Håpet i det lengste at han ville skjerpe seg, fordi han kom av og til med interessante perspektiver på ting. Uansett så tror jeg det kan bli fint i forumet uten han og. Vi som er igjen må bare oppføre oss fint og gjøre det beste utav situasjonen!
 
Nixita2021-08-31 09:04
Antall innlegg: 4720

Synd at en som har vært med så lenge forsvinner for godt.
 
bris12021-08-31 09:42
Antall innlegg: 2588

Jeg noterer meg at profilen Aran er utestengt for alltid, og stoler på at spillvertene har gjort en klok avgjørelse.
 
bladfyken - Administrator2021-08-31 22:15
Antall innlegg: 595

For å avklare eit par moglege misforståingar:
1) Det er ikkje profilen Aran som er utestengt, men personen.
2) Så vidt spelvertane veit, har han ikkje vore attende her med nytt nick etter utestenginga.
3) Eg var i dialog med han i helga for å klargjere kvifor han vart utestengt og samstundes avklare korleis han kunne kome attende utan å skape like mykje uro rundt seg som sist. Den dialogen førte til at han vart permanent utestengt, og dialogen vart avslutta.
4) Komande spelvertar kan sjølvsagt ta han inn att, men det er særs lite truleg at det kjem til å skje på mi vakt.
 
trymare2021-08-31 22:50
Antall innlegg: 871

Jeg er veldig nysgjerrig på innholdet i den dialogen, må jeg innrømme. Hva skrev han som fikk deg til å utestenge ham permanent? Det må da være særdeles drøye saker.
 
bladfyken - Administrator2021-08-31 22:59
Antall innlegg: 595

Kva Aran spesifikt har sagt og gjort for å bli utestengt, er faktisk heilt irrelevant både for deg og alle andre her, Trym. Kan hende har eg allereie sagt meir enn eg burde, men samstundes meiner eg at det har vore naudsynt å gje folk her ei viss forståing for kvifor vi gjekk til det nokså drastiske skrittet som vi gjorde.
 
trymare2021-08-31 23:22
Antall innlegg: 871

Ok. Regner med det var særdeles drøye saker ettersom han ble permanent utestengt. Jeg stoler på at dere er kloke spillverter som gjør riktige avgjørelser.
 
bladfyken - Administrator2021-08-31 23:32
Antall innlegg: 595

"Særdeles drøyt" er eit altfor drygt uttrykk. Men summa summarum var det nok til spelvertane ikkje vil ha han her lenger. Punktum.
 
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?