Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående9 148

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
monabeth - Ikke medlem lenger2008-06-04 11:12
Antall innlegg: 1944

Nå er det slik Hæppi, at vi har ingen arbeidsgiver. Ikke som har noe med ordspill.no å gjøre. Vi gjør dette på vår fritid.

Jeg har mottatt en nydelig rosebukett.
14 brukere her inne har gått sammen om denne hyggelige overraskelsen på døra. 12 store flotte røde roser:-)

Hadde aldrig trodd "tankerosene" som var så fine i seg selv, skulle komme i en virkelig bukett.

Hadde ikke tenkt å gå ut i forum med dette, har takket hver enkelt.

Men det er nok slik, at man skal være forsiktig med pengeinnsamlinger over nett. Man bør være sikker på at det er en man kan stole på, som man har hatt en del kontakt med, før man sender penger.
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-06-04 12:02
Antall innlegg: 352

Ja, viktig det siste - gjelder også i andre sammenhenger - bilag ved transaksjoner tas vare på - til beskyttelse av alle parter. Men se nå den høye prosenten Mooseman opererer med. Håper han har geviret sitt i orden før kveldens dyst!
 
matias2008-06-04 12:07
Antall innlegg: 1152

@-->-->---
Slenger meg på den, og sender en rose til brukerne også, dere som sørger for at ordspill er en hyggelig plass å være.
 
Mooseman2008-06-04 12:10
Antall innlegg: 1596

Nei takk, ingen penger takk, dette er bare moro å drive med ;)

Hehe Philologicus, jeg har nok ingen ambisjoner om å bli norgesmester, så det spiller ingen rolle hvordan det går i turneringen for min del.

 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-06-04 13:46
Antall innlegg: 352

Det mest enestående er jo at dere gjør alt dette for oss helt vederlagsfritt, også du M-Matias helt ifra Graz.
 
Albicilla2008-06-04 15:36
Antall innlegg: 1

Jeg hiver meg med på denne rosen.
 
Alfa932008-06-04 15:50
Antall innlegg: 7771

Enig! Dere gjør en veldig fin jobb!
 
matias2008-06-04 16:16
Antall innlegg: 1152

takk, takk, philologicus, heldigvis er det bare noen (53) millisekunder forsinkelse fra Graz til Sverige (hvor ordspill-serverene ligger) :)
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-06-04 17:11
Antall innlegg: 352

Jeg tenkte meg nok at jeg skulle få avstanden målt i tiden elektronene bruker mellom Graz og Norge eller noe. Presisjonsnivået i min beskrivelse var ytterst lempfeldig. Det er altså definitivt kortere avstand mellom Norden og Mellom-Europa elektronisk enn over til nærmeste nabo, om en skulle måtte bruke apostlenes hester. En ny og triveligere æra (Har noen prøvd "æraen" i Ordspill?).
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?