Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående9 030

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Fidelma2010-06-05 18:51
Antall innlegg: 3315

Hurra! Jeg vant finfin premie :-) Et splitter nytt eksemplar av Tanums!
 
Skalle2010-06-05 20:39
Antall innlegg: 74

Moro var det:-)
 
Tobea - Ikke medlem lenger2010-06-05 21:58
Antall innlegg: 863

Og hvem vant turneringa?
 
Hippo19632010-06-05 23:15
Antall innlegg: 142

VG selvfølgelig.....
 
Hippo19632010-06-05 23:17
Antall innlegg: 142

Jeg underskriver på det gompedyret sier, et meget vellykket arrangement var det på alle måter.

Gleder meg til neste :)
 
Tobea - Ikke medlem lenger2010-06-05 23:25
Antall innlegg: 863

VG ja..... seff *ler*

Håper je kan komme neste gang :)
 
Sydsklie2010-06-06 00:03
Antall innlegg: 703

Gratulerer til alle som gjennomførte første live turnering i forbundets regi. Og grattis til vinnerne og VG.
 
Ninaxxx2010-06-06 01:23
Antall innlegg: 1437

Wow! Dette var moro!
En utfordring - absolutt! Følte meg ganske rolig da jeg dro av gårde i dag tidlig, men da "fløyta" gikk for første spill gikk hjertepumpa for fullt! Det var akkurat samme følelsen som da jeg spilte min første turnering :) Dunk dunk...

Møtte Liddell i første kamp... Drømmestart.. Særlig... He he
Ledet stort, inntil jeg i er overmot helt på slutten la opp slik at Liddell kunne legge en bingo over 2 røde med sine siste 7 brikker...! JADA! Festlig! Men sånn er det, de beste slår til når vi middelmådige tenker mer på fyll og fanteri enn seier...

Gratulerer så mye til VeldiGlad som vant fullt fortjent! Det er deilig å se at han er like glad in real life som på nett - super fyr!

Og tusen takk til SmartenT som digger meg :))))
 
Ninaxxx2010-06-06 01:25
Antall innlegg: 1437

Må også nevne at Alfa93 vant bingoavstemmingen med sin INDIKERTE - godt gjort!
 
Fidelma2010-06-06 08:53
Antall innlegg: 3315

Og i tilfelle noen var i tvil - Twiver er utrolig flink til å bake!
 
kness - Ikke medlem lenger2010-06-06 10:33
Antall innlegg: 1134

Imponerende hvordan alle tilpasset seg de nye reglene, med sjakkur, skjemavelde og psykologisk krigføring. Det var mye lettere enn man skulle tro. Gamle tulleord ble forkastet, nye ord fra Tanums rikholdige utvalg ble lagt i vilden sky. Noen fikk også godkjent ord som ikke fins i det norske språk i det hele tatt - fordi motstanderen ikke protesterte...

En fantastisk morsom opplevelse - takk til alle dere herlige nerder! Og spesielt takk til kjøkkensjef twiver og dommerne tølper og Torill. Strålende innsats! Og selvfølgelig grattis til VeldiGlad :)

Koselig avslutning på uterestaurant i Bogstadveien ble det også.

Sett av helgen 18.-19. september, folkens - da blir det NM!
 
twiver2010-06-06 12:31
Antall innlegg: 3469

Tusen takk for igår alle sammen, ble virkelig en kjempekoselig dag.
Synd jeg måtte forlate dere litt tidlig, men sånn er det, selv ikke jeg kan rekke å få med meg alt som skjer :)
Og takk for gode tilbakemeldinger på bakverket, det falt i smak på toget hjem også. Tror jammen jeg greide å "verve" minst ett nytt medlem til ordspill og Scrabbleforbundet :)

Neste gang vil jeg også delta !!!

Men først og fremst skal vi møtes til et litt mer uformelt treff på Asylet 18.juni :)
 
Scrabla2010-06-06 12:59
Antall innlegg: 2275

En skikkelig TOMBOLA var det! Nesten alle de fine "bli kvitt konsonantene to-bokstavsordene" var forbudt og man kunne bli utfordret om man la WC eller var det WCA, HM eller MB? Smarten slo meg, Gompedyret slo meg, Nina slo meg og Fidelma slo meg. Trøsten var en lang og sosial kveld med god mat, godt drikke, mye latter og livlige diskusjoner, helt til min bedre halvdel "penetrerte" fortauet og kjørte opp til bordet vårt på utekafe i Wergelandsveien.
 
Torill2010-06-06 15:32
Antall innlegg: 3658

Kom gjerne med flere tilbakemeldinger til oss arrangørene, gjerne på Norsk Scrabbleforbunds hjemmesider. Dette gjelder også for de som ikke deltok denne gangen. De som ennå ikke er medlemmer i forbundet, kan kontakte styret via mail eller skrive innlegg i forumet under fanen Ris og ros.

Selv er jeg strålende fornøyd med arrangementet, selv om det allltids er ting som kan bli bedre. Takk for deltagelsen til dere som deltok og takk for samarbeidet til dere andre som bidro til et flott arrangement. Gleder meg allerede til neste turnering, da får jeg forhåpentligvis prøvd meg som deltager.
 
VeldiGlad2010-06-06 18:40
Antall innlegg: 1077

En fantastisk utført turnering! Gratulerer igjen til arrangørerm og hjertelig takk! :)

Fryktelig morsomt med de nye reglene, gir nye og spennende dimensjoner til spillet - scrabble på sitt beste!

Takk til alle herlige og sprø mennesker for en koselig dag, kveld og natt, sees pluselig! :)
 
Torill2010-06-08 11:58
Antall innlegg: 3658

Fyldig referat finner du her:

scrabbleforbundet.no/node /86
 
Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?