Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 454

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Edro2012-08-31 10:12
Antall innlegg: 331

Ok takk :-)
 
msVB2012-08-31 13:11
Antall innlegg: 2

Hei, helt ny her! Og jeg lurer på hvorfor jeg blir kastet ut hver gang jeg går inn på appen- dvs når jeg har fått opp en motstander og skal beg spill...
 
Kirsti2012-09-01 13:35
Antall innlegg: 1946

Gøy med app, altså!

Men siden jeg har skjønt at det ønskes tilbakemeldinger om forbedringsmuligheter (alt dette gjelder iPhone-utgaven):

- Det er et klart minus at man ikke kan slette ferdige spill. Særlig fordi grensesnittet er såpass dårlig at gamle spill legger seg oppå nye, slik at det blir et salig kaos. Det siste punktet bør absolutt utbedres, men det hadde vært fint å kunne slette gamle spill også.

- Når man selv starter spill, får man bare tildelt en motspiller. Det er en ulempe. Det kan finnes folk man av en eller annen grunn ikke vil spille med, og brått har man dem inne på telefonen sin likevel. Ikke bra. Det burde være mulig å starte et spill, og så få opp "Spille med X?" med muligheten til å velge vedkommende bort. (X trenger jo ikke å få vite om det engang, ettersom h*n antagelig bare har søkt etter en tilfeldig motspiller selv ...)

- Når man velger "Delta i spill", har man ingen mulighet til å velge brett, og heller ikke mulighet til å velge nivå på motspiller (slik man har når man starter spill selv). Begge deler burde være mulig.

- Når en motspiller gjør noe, får man opp et banner på skjermen. Når motspiller bytter, står det "X bytte 4 brikker". Det heter "byttet" på norsk. (Det er riktig skrevet i spillisten.)

- I oversikten over spillene står det "startede 1 sep". Det heter "startet" på norsk, og det skal strengt tatt også være et punktum etter datoen.

Og så hadde det selvsagt vært fint om informasjonen om ordlisten var korrekt ... både her og i mobilversjonen.
 
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?