Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 626 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
London Rose | 2023-07-09 21:00 | |
![]() | Kald kokt laks, agurksalat, nypoteter, rømme.. Fersk frukt salat til dessert, hvitvin som drikke.. | |
Krepsefrua | 2023-07-10 12:09 | |
![]() | Idag har jeg tømt kjøleskapet for alt av grønnsaker, tatt opp alt av kjøttrester fra frysen, så da blir det lapskaus ! | |
Enny | 2023-07-10 13:27 | |
![]() | Ja det var lurt Krepsefrua. Så unngår man at maten går ut på dato og man sparer dollars. Gjorde det samme selv for noen dager siden da jeg hadde pizza til middag. Kastet ca 5 ulike typer emballasje fordi jeg brukte opp innholdet i emballasjene til fyll på pizzaen. Pizzaen bestod av Synnøve finden gulost i skiver, to ulike typer blåmuggost, strøost, ketchup, vita matolje, ferdig-deig, rødløk, lilla paprika, rød paprika, tomat, grønne oliven, kapers, pizzakrydder, oreganokrydder i sausen, skiver med rødvinpølse, roastbiff-skiver. | |
Enny | 2023-07-10 13:28 | |
![]() | glemte å nevne purreløk og sikkert andre ting i farta også | |
London Rose | 2023-07-10 14:53 | |
![]() | Fiske suppe, laget på fiskekraft, fløte og mye fisk og reker. Hvitløksbrød som tilbehør og hvit vin som drikke. Valnøtt is til dessert. | |
Enny | 2023-07-16 18:49 | |
![]() | I dag var det heimelaga pizza med ganske grov deigbunn. Sausen bestod av ketchup med oregano og en pizzakrydderblanding og olivenolje. Det var blåmuggelost og synnøve finden hvitost. Ellers var det på pizzaen, ananas, pepperoni, roastbiff, purreløk, rødløk, kapers, grønne oliven, rød paprika. Krydret med pizzakrydderblanding og chili explotion. Smakte bedre enn noen av de ca 120 pizzaene jeg har spist på Peppes Pizza opp gjennom årene. | |
Krepsefrua | 2023-07-16 19:24 | |
![]() | Idag reiste vi en god gjeng og spiste på Burger King , så da ble det junkfood gitt ! | |
London Rose | 2023-07-16 19:56 | |
![]() | Lammeskanker med rødvinssaus til, potetstappe og overstekt grønnsaker Drikke rødvin Dessert hjemmelaget karamell pudding og rikelig med karamellsaus | |
London Rose | 2023-07-16 22:38 | |
![]() | Ikke overstekt grønnsaker men ovnsstekt | |
Enny | 2023-07-17 14:48 | |
![]() | Ja det er sunt å skeie ut med junkfood av og til Krepsefrua Hørtes godt ut det der London R Her ble det rømmegrøt med kanel, sukker og smør. Og en slags dessert i form av en brødskive speltbrød med roastbiff og en ny type økologisk blåmuggelost man ikke har prøvd før + husholdningssaft og 4 valnøttkjerner. Det blir muligens også en liten salat med fetaost chili paprika , kål, paprika og fransk dressing og kanskje rosiner og et par valnøttkjerner i. | |
Krepsefrua | 2023-07-17 19:25 | |
![]() | Idag ble det kjøttboller med kålstuing og kokt potet, hjemmlaget så klart ! Når jeg blander medisterdeig og kjøttdeig av okse,ja, det smaker altså så godt ! | |
Enny | 2023-07-18 19:03 | |
![]() | Kjøttkaker med brun fløtesaus. Poteter, kålstuing, gulrot, kålrabi. Tyttebær. Drikke var solbærsaft. | |
Enny | 2023-07-20 18:13 | |
![]() | Findus sin fisk i form med brokkolisaus. pluss poteter, gulrøtter, brokkoli, blomkål og noen ertebelger. Smør. Vann å drikke + litt fruktbrus. | |
BeeJay | 2023-07-24 17:05 | |
![]() | Her skal det bli stekt ris med masse grønnsaker, tilberedt av barnebarnet . | |
Enny | 2023-08-10 05:53 | |
![]() | Ribbe rester fra dagen før. Varmet i steikepanna med rødløk. Peppersaus. Poteter, gulrøtter. Drikke vann og champagnebrus. Hadde altså en juleribbe i fryseren som jeg tok opp. | |
Enny | 2023-08-12 22:18 | |
![]() | Laksefileter i fløtesaus med vårløk i. Poteter, gulrøtter, kålrabi, kål. Drikke var vann og litt champagnebrus. | |
Enny | 2023-08-14 21:45 | |
![]() | En pastarett jeg kjøpte i ferskvaredisken hos Spar + ca 4 skiver med kneipbrød med Bremyk på. | |
BeeJay | 2023-08-15 10:32 | |
![]() | I går var det "man tager hva man haver" og det endte med en egg/ost/fløte-form i stekeovnen. Poteter i bunnen , fylt opp med gulrot , brokkoli , vårløk, krydder og urter , og en baconrest. Eggeblandingen over , halvtime i ovnen , og masse heimeavla agurk med litt urtesalt ved siden av . Nam for både meg og barnebarnet og tigger-hunden. | |
vesla12 | 2023-08-15 11:57 | |
![]() | I dag blir det gulrotsuppe og hjemmelaga rundstykker. | |
Enny | 2023-08-19 17:30 | |
![]() | Krydrede kyllingpølser med potetmos. Ketchup, sennep, remulade og litt stekt rødløk. Drikke var saft av epler og druer. | |