Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 716 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Mooseman | 2008-08-11 15:26 | |
![]() | Visste dere at Kong Harald liker jazz ?? Sonjas.... | |
Mooseman | 2008-08-11 15:28 | |
![]() | Ordspill på kjente navn : Kan noen fortelle meg hvor KHALID SKAH? Har KJERSTI GRINI, eller har´a det bare bra? Og må CLAUS WIESE oss alt det han gjør? Og hvem skal ARVE OPSAHL....når han dør? Pleier ARNE SCHEIE ut når han er på guttetur? Er VEBJØRN SAND eller bare en figur? Blir KARL GLAD når han får en flaske vin? Og drakk egentlig DEAN MARTIN mye mer enn min? Hvem er det som har CLINT EASTWOOD oppover veggen? Vil HALVOR LEA alle vitsene til THOR EGGEN? Har man begynt å KÅRE WILLOCH mye oftere enn før? Og hvem skal ARVE TELLEFSEN.... når han dør? Vil ERIK BYE på kaffe hvis du tar en tur forbi? Hva JURE KOSIR før han begynte å stå på ski? Hvordan TORE TORELL å stå på scenen helt alene? Er foreldrene til KJELL KRISTIAN RIKE og pene? Får BIRGIT STRØM når hun tar på Titten Tei? Hvorfor får PER STÅLE LØNNING mye oftere enn meg? Har EMMA HJORT noe hun ikke gjorde før? Og hvem skal ARVE JURITZEN.... når han dør? Hvor ofte rydder CARL I. HAGEN sin mon tro? Og kunne noen gang GUNNAR BERGE Gro? Tar ERNST A. LERSVEEN før han går og legger seg? Og hva var NIKI LAUDA? | |
twisty - Ikke medlem lenger | 2008-08-11 16:37 | |
![]() | Det er bedre å tisse på stolen, enn å stole på tissen..... | |
badenymfe | 2008-08-11 20:02 | |
![]() | Et par ting jeg kommer på når jeg leser innleggene her: Om man er så uheldig å låse seg inne på do, kan man da drite seg ut? Får man 12 måneder om man stjeler en kalender? Hvis jenter er så glade i dyr, hvorfor liker de ikke grisegutter? Har de kaffepause på tefabrikker? Er sengetøyet til sexbomber laget av sprengstoff? Hvis en gås ser en skummel film, får den da menneskehud? Kan man lage teite esker av dumpapp? | |
qua - Ikke medlem lenger | 2008-08-14 15:32 | |
![]() | Ein gammal engelsk "rann meg i hu" i dag: The big thing made a wooden roof. | |
vuillard - Ikke medlem lenger | 2008-08-14 18:43 | |
![]() | Hysterisk morsomt Moose!! Hvordan klekker man ut sånt tro? | |
Mooseman | 2008-08-14 18:54 | |
![]() | Ikke alltid at de fatter riktig beslutning, qua :p | |
Rydningen | 2008-08-21 20:55 | |
![]() | Folk sluttet å være morsomme her, men jeg gjør ett gjenopplivningsforsøk på tråden=) Tilgi meg om en av vitsene er postet før. Var disse jeg kom på nå. Hvordan stenger man en oljeplattform? Med borelås Har du hørt om brannmannen som ble sykemeldt? Han var helt utbrent. Hva gjør ørnene når de får problemer? Ringer til falken Hva får man hvis man parrer en hund med en busemann? En snørrvalp! Hva er en brøk? Når det kommer en strek i regningen Noe å tenke på? Matte er en ”lære” som sier at dersom en kar har den ene foten i isvann, og den andre foten i kokende vann har han det gjennomsnittelig greit! | |
qua - Ikke medlem lenger | 2008-08-21 22:53 | |
![]() | Visste du at du no kan betale prostituerte i Oslo med kort? Musevisa.. | |
qua - Ikke medlem lenger | 2008-08-21 22:55 | |
![]() | Den andre halvparten av denne historien er at det berre er å dra kortet i sprekken, men den tykkjer eg eigentleg er litt for drøy, så den fortel eg ikkje her. | |
akantus | 2008-08-22 08:35 | |
![]() | Klarer noen denne? Fornavn og etternavn på ei jente: M | |
Mooseman | 2008-08-22 09:30 | |
![]() | Nye populære hjemmesider : www.ingenting.se - Blindeforbundet www.hakkefåttseg.no - Jomfruforbundet www.hardumed.no - Tollvesenet www.hardutatt.no - Politiet www.vikkeha.no - Avholdsforbundet | |
kness - Ikke medlem lenger | 2008-08-22 09:41 | |
![]() | M alene, stor M = Malene Storm! DEN er gammal den, akantus:-) | |
Luske | 2008-08-22 10:40 | |
![]() | Hvorfor isbiten ikke har armer og bein? Den er vannskapt, selvfølgelig. | |
akantus | 2008-08-23 16:49 | |
![]() | Hei, kness! Vet at den er gammel - det var derfor jeg lurte på om den fremdeles "lever". Da kan du vel denne også: samme M, men denne gangen skal den stå i en rute | |
GI Raffen | 2008-08-23 18:47 | |
![]() | Tre par fra Amerika, England og Norge var på samme hotell. Rundt frokostbordet om morgenen sa først amerikaneren: "pass me the sugar, sugar!" Like etter sa engelskmannen " Can you pass me the honey, honey!" Normannen ble fasinert av dette, og tenkte at han ikke skulle være noe dårligere derfor sa han: "send meg melka, din ku!" | |
kness - Ikke medlem lenger | 2008-08-29 01:27 | |
![]() | Dårlig kommunikasjon mellom lege og pasient: Pasienten: Jeg har gikt. Legen: Det heter "Jeg har GÅTT"! Akantus: Må melde pass på "M i en rute". Spent på svaret! | |
Mooseman | 2008-08-29 12:18 | |
![]() | Emmy Huitfeldt, eller på godt norsk, Emmi Hvittfelt | |
Rydningen | 2010-09-20 22:50 | |
![]() | Har dere hørt om "pølsa" som kom inn på en bar, men så sa bartenderen: "Beklager, men vi serverer ikke mat her!" | |