Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede12
Mobilspill
Pågående8 508

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
USA - Ikke medlem lenger2013-06-17 11:36
Antall innlegg: 1252

Forfengelig på topplisten

Ser at nick som Kirsti, Flekkeprins, snillbisk og Ellingsen utviser stor topplisteplasseringsforfe ngelighet med å ikke spille på ordspill.no på pc.

Kirsti og baardis f.-eks. har ikke spilt siden september 2012. Antar at disse har andre nick de spiller med, men de rører ikke toppnicket pga topplisteplasseringsforfe ngeligheten er for stor.

Ja ja, det sier jo virkelig noe om disse personene som for å si det mildt ikke ,.... vel, vel....

Alle som har vært med litt i ordspill.no en bra stund vet at en tppranking på X poeng for 1 år siden tilsvarer i dag en ranking på ca 0,8 X.

Antar at grunnen til at disse nickene fremdeles står øverst på topplista er forfengelighetsinnlogging ene til nevne eiere av nevnte nick.

Og videre rankingpoengsummene på mobilspillingen til disse er mye lavere enn rankingpoengsummen på topplista for pc-spill for disse forfengelighetspersonene.

NB, tipper at disse personene har flere speil i hjemmet sitt enn folk flest...

Noen som føler seg negativt berørt av kritikken ? Vel begynn å spill litt da og vis at du er voksen.

Ordguden - Ikke medlem lenger2013-06-17 12:04
Antall innlegg: 68

www.youtube.com/watc...ks SPZTZES0

nødtelt2013-06-17 12:41
Antall innlegg: 26

Topplisteplasseringsforfe ngeligheten fordrer flittig forfengelighetsinnlogging , fordi rankingpoengsummene fryktes forverret?

Fiktivt, fantasert, forestilt.

GreteSB2013-06-17 12:48
Antall innlegg: 7777

Ærlig talt, USA, det er da ikke deres feil at systemet er sånn! Kirsti er stadig her inne og svarer på innlegg om ordboka ol. og er da innlogget.

At rankingen er forskjellig på nettspill og app er helt naturlig, det er en helt annen måte å spille på.

Er det misunnelsen som råder?

USA - Ikke medlem lenger2013-06-17 12:58

Bare setter frem påstander som folk flest finner grunn til å være rimelige, gsbj.

USA - Ikke medlem lenger2013-06-17 13:31

Selve hensikten med topplista forfaller når folk fraskriver seg spilleansvar.

Nixita2013-06-17 14:14
Antall innlegg: 4724

Hva får deg til å tro at de vil tape? Kanskje de ville fått enda høyere ranking om de spillte? Og seriøst alle må vel få spille når de vil!

Cygnus2013-06-17 14:17
Antall innlegg: 44845

Ærlig talt, USA, du overgår deg selv! (Mer UNDERgår,egentlig!) Akk ja, som vi sier - it takes all kinds!!!

USA - Ikke medlem lenger2013-06-17 14:26

Ok, jeg innrømmer frekk språkbruk og uthenging av nick og personer, men jeg mener at hensikten med topplisten er borte når folk ikke tar ansvar for sine nick med tanke på å spille med dem. Og dette har da vart så lenge at det var på tide noen sa i fra.

Nixita2013-06-17 14:36
Antall innlegg: 4724

Ja det var virkelig på tide. Godt du viser slikt ansvar i en så alvorlig sak.

USA - Ikke medlem lenger2013-06-17 15:52

Ja, takk for ironien Nixita, men tenk nå på oss som ligger like bak de ca 10 beste på topplisten. Folk med innaktive nick som aldri spiller og oppnådde en poengsum som var mye lettere å oppnå før enn nå, skal folk som ligger på 10-40 plass på topplisten i årevis oppleve at der ligger profiler på 1-10 plass som så og si i praksis er falske mht topplisteplassering ..... tenk litt over det du Nixita, Cygnus og gsbj.....

Ettigrib2013-06-17 16:04
Antall innlegg: 656

USA, du skriver: "Og dette har da vart så lenge at det var på tide noen sa i fra."

Jeg er da temmelig sikker på at dette har vært oppe i forum før. Og som gsbj sier - det er ikke deres feil at systemet er sånn! Er det noe du skulle angrepet så er det systemet, ikke brukerne. Spar oss for uthenging av nick, men om du vil angripe systemet - be my guest.

USA - Ikke medlem lenger2013-06-17 16:40

Ikke helt enig der Ettigrib. Nickbrukerne har et ansvar selv. Selvsagt burde systemet vært annerledes og rettet imot en ordning som var slik at man måtte spille en kamp i løpet av 30 dager ellers ble man kastet ut av topplista. Nå holder det sikkert å være innlogget i løpet av 30 dager så beholder man nicket sitt på lista.

Om alle skulle benytte seg av et dårlig system til sin egen vinning så ville jo kriminaliteten herje. Derfor utifra denne tankegang har nickeierne et ansvar.

USA - Ikke medlem lenger2013-06-17 17:06

Da anser jeg debatten for avsluttet :)

ave - Administrator2013-06-17 19:21
Antall innlegg: 4986

Du får bite tenna sammen og spille på, så blir det kanskje en plass på forfengelighetens pall til deg og ;)

USA - Ikke medlem lenger2013-06-17 23:37

Ja kanskje jeg tar noen games med en venn som aldri har spilt Scrabble før. Sørger for å øke ratingen min til ca 7000 og så slutter jeg å spille med USA -profilen, lager en ny profil og kaller den Canada, men jeg logger inn av og til. minst en gang i mnd, bare for å nyte synet av meg selv på topplista.

Da, ava, da er jeg på forfengelighetens pall. Og ingen, ingen kan slette min profil med begyunnelsen om at jeg har brutt noen regler.

Så skal vi se hvor morsomt DET er Mvh Meg :)

nødtelt2013-06-17 23:54
Antall innlegg: 26

USA: Nickbrukerne er forfengelighetspersoner og kriminaliteten herjer!
-krever spilleansvar på toppnick.

gompedyret2013-06-18 00:17
Antall innlegg: 4381

Heh. Spilleansvar. Artig begrep.

Kirsti2013-06-18 00:28
Antall innlegg: 1946

Ikke bare har dette vært oppe i forum før, det var tilfeldigvis USA som startet den forrige tråden om dette også, i februar. Jeg sa det jeg hadde å si om saken den gangen. Tråden kan leses her:

www.ordspill.no/foru...=- 0#164370

USA - Ikke medlem lenger2013-06-18 10:30

Vel Kirsti det plager ikke meg mye at du står der med dine 4231 poeng på denne topplista, stort sett blant de 10 beste. En poengsum som ble oppnådd i september 2012.

Det som jeg synes er underlig er at du ikke spiller på ordspill.no, men bare holder deg til wordfeud. personlig tror jeg ikke helt på dine begrunnelser du linker til.

Kan jeg få spørre hvor lenge du har tenkt å la disse 4231 poeng stå der og oppta en plass på topplisten ? Til år 2015, år 2017, kanskje til du blir pensjonist ? Kanskje du lar dine barn eller nieser overta innloggingsprosessen helt til ca år 2090 ? Bare for å beholde dine 4231 poeng der høyt oppe på topplista slik at dine slektninger skal minnes Kirsti, ja hun var god i ordspill hun. Ja tenk, hun står ennå på topplista på ordspill.no, blant de 10 beste.

Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?