Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 330 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
alverine | 2008-08-29 12:17 | |
![]() | Adobe flash player Når jeg skal inn i spillrommene får jeg beskjeden om at jeg har en for gammel versjon av Adobe Flash player, + en link hvor jeg kan oppgradere versjonen min. Vel, nå har jeg altså gjort dette. Fikk beskjed om at dette var vellykket. Men fremdeles kommer den samme meldingen opp i spillrommene? Hva skjer? *abstinenser* | |
Mooseman | 2008-08-29 12:19 | |
![]() | Har du lukket og åpnet nettleseren, evnt pcen igjen ? | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-08-29 12:32 | |
![]() | Det ser ut som et problem jeg har (etter Moosemann overtalte meg til å installere Firefox...) Jeg får en sjelden gang også samme melding og det er IKKE nok å installere på nytt, uten først å fjerne den eksisterende. Jeg må inn i Kontrollpanel/Legg til eller fjern programvare og slette Adobe Flash player plugin. Deretter gå inn å installere på nytt. Nå har jeg lagt flashinstalleringsfilen på skrivebordet, så jeg avinstallerer og dobbeltklikker på ikonet. Det tar sekunder å gjøre. (samme må jeg gjøre hver gang lyden blir borte på ordspill...) Jeg tror det hjelper å følge denne oppskriften. | |
alverine | 2008-08-30 00:08 | |
![]() | Takk. Skal prøve det! :-) | |
alverine | 2008-08-31 16:07 | |
![]() | Nei, nå gir jeg opp. Har avinstallert og installert flere ganger, slått maskinen av og på, sågar prøvd å bytte nettleser, men samme meldingen kommer fremdeles opp. :( | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-08-31 16:10 | |
![]() | Da hadde jeg tilbakestilt til en dato før problemene dukket opp. | |
alverine | 2008-08-31 16:11 | |
![]() | Hvordan gjør man det? | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-08-31 16:21 | |
![]() | Er det flere brukere på PCen? I så fall, pass på at det er noen med administratorrettigheter som er innlogget når du gjør endringer i flash. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-08-31 16:32 | |
![]() | Kontrollpanel - Ytelse og vedlikehold - systemgjenoppretting Velg: gjennopprett maskinen til et tidligere tidspunkt. Så følger du anvisningene du får. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-08-31 16:38 | |
![]() | Lagre ny informasjon og lukk alle programmer først:) | |
Nitan | 2008-08-31 16:46 | |
![]() | Hei! Jeg hadde også problemer med flash'en her for en stund siden. Forsøkte alle rådene som sto litt tidligere her i forumet uten å komme noe videre. Prøvde så å lese alt som sto om feil på adobesidene og fant ut at det kunne være en feil på maskina mi. Nå er jeg passe teit dataamatør, og tør ikke si hva som er feil og hva jeg egentlig gjorde, men det kan kanskje noen av de som er flinkere her inne gjøre om jeg sier at jeg lasta ned et program som het subinacl.msi og kjørte det. kb.adobe.com/selfser...;s liceId=1 Her kommer de med advarsler om at dette programmet bør brukes med forsiktighet, så jeg tør ikke si at alverine bør bruke det. Men jeg fikk iallefall orden på ting da jeg tok sats og satte det i gang. Siden har jeg ikke hatt problemer | |
Nitan | 2008-08-31 16:53 | |
![]() | Liten tilleggsbemerkning. Jeg gjorde selvsagt mer enn bare å kjøre dette programmet, fulgte oppskriften nøye nederst på den angitte siden. Var nok et program til jeg lasta ned og kjørte - og vips var den store frustrasjonen over å ikke klare å spille ordspill borte. Kan si jeg var en smule stressa og angstfylt da jeg ikke kom inn *S* | |
alverine | 2008-08-31 16:59 | |
![]() | Er bare jeg som bruker maskinen. :) Er også passe teit dataamatør, og kjenner jeg er skeptisk til å laste ned ting jeg ikke vet hva er (som er ganske mye). Skal prøve å ta en systemgjenoppretting først :) Mister man alt som man har lagt inn og lastet ned på maskinen da (etter tidspunktet man velger)? | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-08-31 17:02 | |
![]() | Nei du mister ikke noe som er lagret | |
alverine | 2008-08-31 17:07 | |
![]() | Finner ikke frem til systemoppretting, jeg. *føler seg dum* | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-08-31 17:16 | |
![]() | Forutsetter at du bruker windows og internet explorer: Last ned denne: download.macromedia....pl ayer.exe Lagre filen på c:\ (altså direkte på c:, ikke i noen subfoldere. Når den er lagret, så START/RUN. Skriv inn cmd og klikk enter. Du får opp en svart boks og i commandlinjen skriver du: uninstall_flash_player.ex e /clean (kopier linjen over så alle tegnene, inkludert mellomrom blir riktig) og trykker enter. Så kan du installere flash igjen. Da skal det virke (håper jeg...) | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-08-31 17:16 | |
![]() | Trykk start nederst til venstre. Så velger du kontrollpanel. Hvis du der har klassisk visning er det enkleste og bytte til kategorivisning. Dette gjør du øverst til venstre. Da ser du en "kake" der det står ytelse og vedlikehold. Når du trykker på den, kommer systemgjenoppretting opp som et valg til ventre på siden. | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-08-31 17:18 | |
![]() | Hmm, det ble av en eller annen grunn et ekstra mellomrom der som må bort. exe skal være i ett ord. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-08-31 17:19 | |
![]() | Ja, jeg har windows og explorer. Vanlig, kanskje kjedelig, men ENKELT:) | |
alverine | 2008-08-31 17:19 | |
![]() | Takk for svar, skal prøve alt :) | |