Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 445 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
AaseB | 2017-03-01 10:13 | |
![]() | Den nye versjonen av appen Det har kommet en ny versjon av ordspill-appen de siste døgna nå, foreløpig har den kun blitt sluppet for brukere som kjører androidsystemet på mobil eller nettbrett. Forut for dette slippet har appen blitt ombygd ganske mye og for noen kan det oppstå problemer i starten nå. De som utvikler appen er veldig interessert i at vi som bruker den kommer med tilbakemeldinger på eventuelle problemer. Vi spillverter videreformidler det som kommer inn, og vi håper at dere kan bruke denne tråden til slike meldinger. Jeg har fått beskjed om å si i fra om at utviklerne ser at i alle fall en bruker har problemer med at appen krasjer nå. Altså motsatt av vanlig prosedyre, de ønsker kontakt med den de ser har problemer nå, men ikke vet hvem er. Det de vet er at vedkommende har en telefon av typen Sony Xperia Z5 Compact, og at appen krasjer når vedkommende prøver å gå inn i innstillingsmenyen. Dersom du som opplever dette er her, legg igjen en melding i tråden her eller send meg en melding så skal jeg videreformidle kontakt slik at de kan løse problemet. | |
1976kjell | 2017-03-01 11:13 | |
![]() | Opplevde i går at ikke lyd allene ikke kan kuttes ut. Det kom et pling ved hver trekk. Måtte kutte ut vibrasjoner og lys også for å sla av lyden | |
AaseB | 2017-03-01 12:21 | |
![]() | Prøv i første omgang å omstarte mobilen, det kan hjelpe på mye. Si i fra om det ikke hjelper. | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2017-03-01 15:27 | |
![]() | Man kan ikke velge "stille" som lyd lenger, altså ingen lyd!! Det savnes allerede!! | |
AaseB | 2017-03-01 15:43 | |
![]() | Helt øverst på min liste over lyder som kan velges står det "ingen valgt". Er du helt sikker på at det ikke gjør det hos deg også? | |
AaseB | 2017-03-01 15:45 | |
![]() | Oi, da jeg prøvde den kom det lyd likevel, beklager at jeg ikke oppdaget det før jeg svarte, Mira7. Jeg skal si i fra om det! | |
AaseB | 2017-03-01 16:02 | |
![]() | Nå vet jeg at det kommer lyd idet vi velger "ingen valgt", men det blir stille når noen legger. Bruk den, Mira7! | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2017-03-01 16:38 | |
![]() | Ok, takk!:) | |
GreteSB | 2017-03-02 10:48 | |
![]() | Får denne litt opp så flere kan se den. | |
hotspur | 2017-03-04 16:37 | |
![]() | Min app krasjer ved oppstart. Du har ikke lisens til denne appen, er meldingen jeg får. Android. | |
AaseB | 2017-03-05 11:00 | |
![]() | Flott at du sier i fra, jeg skal gi beskjeden videre. | |
Wireless | 2017-03-10 13:57 | |
![]() | Etter siste oppdatering på android 2.1.5, må jeg avslutte programmet og starte på nytt for å få fram nye spill. | |
Randien | 2017-03-10 15:01 | |
![]() | Etter siste oppdatering har noen ganger fått melding om at det er min tur, og når jeg kommer inn er det motspillers tur. Denne meldingen fikk jeg flere ganger i et spill og til slutt gikk tiden ut og jeg tapte. Idag har jeg også fått meld om at det er min tur uten at det stemmer. | |
AaseB | 2017-03-10 15:16 | |
![]() | Ja, dette kjenner vi til og utviklerne jobber med det. For meg hjelper det å sørge for at appen blir lukket helt. Det vil si at det ikke holder å trykke på hjem-knappen på telefonen, men jeg må trykke der det står "nylige apper", og så "fjern alle". Da er listen over spill oppdatert når jeg går inn i appen igjen. Det er ikke sikkert at det står ordrett det samme på din telefon, men det skal være mulig å gjøre det samme på alle telefoner. Prøv det, og si gjerne ifra dersom det ikke hjelper. | |
AaseB | 2017-03-10 15:41 | |
![]() | Det er til hjelp for utviklerne dersom de vet hvilken type telefon dere opplever problemer med. Jeg har det samme problemet som dere innimellom, og det kan være at dette bare gjelder en type telefon. Har dere også HTC-telefon, Wireless og Randien? | |
Randien | 2017-03-10 17:36 | |
![]() | Jeg har en HTC-telefon | |
AaseB | 2017-03-10 17:44 | |
![]() | Det var kjekt å vite. Kan du være så grei å sende Odin en melding her inne? Da kan han muligens finne ut av hva som er galt. | |
Randien | 2017-03-10 17:46 | |
![]() | Ser ut til at det virker nå når jeg logget ut og logget på igjen. Det ble i alle fall min tur igjen... så får vi se neste gang om det er ok. Takker for tipset, AaseB. | |
Randien | 2017-03-10 17:49 | |
![]() | Finner ikke Odin ? | |
AaseB | 2017-03-10 17:51 | |
![]() | Flott! Det å logge ut og inn igjen og/eller å omstarte telefonen hjelper på mye. Om bedringen ikke er varig, vet jeg at Odin gjerne hører fra deg. :) | |