Spillrom
Sjiraffen | 16 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 16 |
Mobilspill
Pågående | 8 284 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
rød3 | 2009-04-05 15:50 | |
![]() | Bingo Hvorfor åpner dere ikke et spillerom for dem som bare vil spille bingo ? | |
indolent | 2009-04-05 16:10 | |
![]() | sikkert fordi bingo er et helt annet spill, og vi som er her, spiller ordspill, selv om vi liker å Legge bingo. | |
rød3 | 2009-04-05 21:01 | |
![]() | Men er ikke morsom å logge inn til noen som har startet et spill å så bli kastet ut fordi denne bare ska spille bingo... | |
gompedyret | 2009-04-05 21:08 | |
![]() | Det er selvsagt ikke moro når noen ikke vil leke med deg. Men det er i vedkommende fulle rett å selv velge motspiller, uavhengig av hans/hennes mer eller mindre gode kriterier. Ikke bruk tid på å irritere deg over det, finn noen andre å spille mot. | |
Torill | 2009-04-05 21:29 | |
![]() | rød3 - er ikke sikker på om jeg skjønner problemstillingen? Hvis dere har begyt å spille blir du vel ikke kasta ut? | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-04-06 00:36 | |
![]() | Jeg er helt enig. Kunne tatt bort bingo-alternativet på spilloppsettet, slik at dette bare er for ordspillere. Skjønner ikke helt hvorfor man kan velge tilfeldig, standard, lynrask, normal etc, og så en mulighet for å spille bingo, som jo er et helt annet spill. Kunne heller hatt egen side for bingospillere, eventuelt eget spillrom her, siden man absolutt skulle legge til denne spillvarianten. Vet heller ikke om lotteritilsynet er glad for denne bingospillingen her på ordspill, siden man jo kan velge "ekte penger" innstillingen, og faktisk bli ruinert. | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2009-04-06 00:47 | |
![]() | Hihi :D | |
mathilde - Ikke medlem lenger | 2009-04-06 01:12 | |
![]() | Er det 1.april idag? | |
Kirsti | 2009-04-06 01:21 | |
![]() | Bare ikke ta fra meg sjansen til å spille ludo her, så er jeg fornøyd! | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-04-06 02:03 | |
![]() | Vel, nå er ikke ludo inne som noe alternativ enda da, heldigvis! Men med dette bingo-spillet som er blitt lagt inn, må det være rom for diskusjon. Hører dette egentlig hjemme på ordspill.no???? | |
Rabiaz | 2009-04-06 16:27 | |
![]() | Jeg tror rød3 prøver å si at han/hun ikke vil spille med folk som vil legge bingo. Jeg forstår frustrasjonen rundt det å måtte tape mot folk som legger bingo etter bingo, rød3, men dt er nok en del av spillet. Det hadde vært det samme som å si at man ikke vil spille bowling med folk som klarer å velte alle kjeglene på en gang.... | |
GreteSB | 2009-04-06 16:57 | |
![]() | Noen spiller bare for å legge bingoer og passer eller bytter til de får en, de vinner slett ikke alltid, men det er kjedelig å være motspiller. Og det er vel det rød3 sikter til vil jeg tro. | |
rød3 | 2009-04-09 15:31 | |
![]() | For mange forskjellige svar....Men spørsmålet var bare om det går an å lage et spillerom for dem som vil spille bingo. | |
Kirsti | 2009-04-09 15:36 | |
![]() | Men vi skjønner ikke helt hva du mener med å spille bingo, tror jeg. | |
HanneH | 2009-04-09 15:53 | |
![]() | Bingo er jo noe veldig mange her inne får nå, noen i hvert spill noen en gang i mellom. Noen får flere i løpet av ett spill, noen får ingen. Noen samler for å klare å legge bingo, noen legger kun om de har bokstavene til det der og da. Ville være umulig å nekte noen å legge bingo i ett spill om de har bokstaver til det og ikke helt rettferig heller. Bingoer kommer som regel etter hvert som man blir bedre og bedre på å spille her inne. Trening det og som med det meste annet. Og for de som ønsker å legge mye bingoer arrangeres det egne bingoturneringer inn i mellom. Men man vet jo aldri fra spill till spill om man får bingo eller ikke, det kommer nok an på humøret til Brikkemasjoren. | |
kasperior | 2009-04-09 16:18 | |
![]() | Det blir jo mer spennende når ikke bare en faktor avgjør spillet... | |
Sydsklie | 2009-04-09 20:27 | |
![]() | Det er ikke bare bingoer som avgjør spillet. Jeg har lagt to og en sjlden gang tre og tapt spillet mens motspiller hadde ingen. Dette er på tilfeldig brett. Så det er mange andre faktorer en bingoer som avgjør spill. Så hvis noen har et godt svar på om en skal ofre noen poeng underveis for å satse på bingo eller gå for maks score i hvert legg for å ha størst sjanse for å vinne. | |
Anja83 | 2009-04-09 21:19 | |
![]() | Nå kan vi vel snart slutte å diskutere hvordan man ønsker at motspiller skal spille. Det er jo en ganske tåpelig diskusjon. Man må selvfølgelig få spille akkurat som man ønsker! Det er ingen som bryter reglene, og jeg syns ingen spillestil er slem eller teit. Hvis man har funnet ut en måte man får mye poeng på, eller man synes en type spillestil er morsom, kan vel ingen andre komme å si at "nei, det synes jeg ikke noe om." I alle andre spill, og også i idretter, kan man jo utføre spillet på den måten man vet man klarer det best på, så lenge det ikke strider imot reglene. Ta for eksempel håndball. Noen er gode i forsvar, og bruker dette aktivt i spillet. Andre scorer masse mål. Jeg kunne jo ikke sagt at jeg ikke ønsker å spille mot den motspilleren som bare fokuserer på å score mål. Da må jeg heller finne en metode for å vinne mot denne personen. Er bare så lei av tusenvis av diskusjoner her inne med: - jeg vil ikke spille mot folk som legger masse bingoer - de som spiller tilfeldig er ikke like flinke som andre, for alt er bare tilfeldig - jeg liker ikke at folk tenker taktikk og bare legger småord for å få poeng - jeg synes det er dårlig gjort at folk bytter bokstaver ofte osv osv osv.. | |
awi | 2009-04-09 21:44 | |
![]() | Rød3: Det vil nok ikke komme noe eget spillerom for spillere som er gode bingoleggere. Generelt kan det sies at alle må få spille på den måten de selv vil og mot hvem de vil. Hvis man møter spillere med en spillestil man ikke synes noe om, så kan man bare la være å spille mot denne spilleren en annen gang. Forøvrig anbefales LoboTommy sine visdomsord om emnet som Anja lufter: www.ordspill.no/foru...ge =-0#8633 | |
Anja83 | 2009-04-09 23:06 | |
![]() | Ja det var flotte ord! :-) | |