Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 304

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Tittiting2009-07-07 20:50
Antall innlegg: 23

Får ikke startet spill
Når jeg har kommet meg inn i spillrommet, og starter nytt spill stopper det opp.........kommer ikke videre. Har så langt spilt 1600 spill eller så, men aldri hatt dette problemet. Noen som vet hva dette skyldes.Jeg har nytt modem i dag, og lurte på om det kunne ha noe med sikkerhetsinnstillinger å gjøre????? Jeg vil så gjerne spille litt i kveld:(

Tittiting2009-07-07 21:09

Ikke får jeg kommet inn på andres spill heller. Jeg blir så veldig trist og lei meg, for i dag har jeg sendt gubben på hytta..............og ungene sover. HJÆÆÆÆÆÆLP!!!!

baltez - Ikke medlem lenger2009-07-07 21:11
Antall innlegg: 1398

Har dere noen generelle tips hvis jeg har problem med å få i gang spillet?

- Slett webleserens midlertidige Internett-filer (cache).
- Prøv en annen webleser, f.eks. Firefox eller Opera.
- Slå av eller endre innstillingene i eventuell brannmur.
- Prøv en annen datamaskin.
- Sjekk hvilket sikkerhetsnivå du har på webleseren din, og endre det om nødvendig.
- Klikk her for å kontrollere at du minst har versjon 8 av Adobe Flash Player.

bearo2009-07-07 21:18
Antall innlegg: 888

Eg klikke og klikke, men ingenting skjer :(

Tittiting2009-07-07 21:30

Hvor går jeg for å slette midlertidige internettfiler? Takk forresten for svar:)

Tittiting2009-07-07 21:44

YES!!! :) Da får skurefilla likevel hvile:) TAKK!!!

Ø N2009-07-07 21:50
Antall innlegg: 725

Du har ikke gjort noe andre endringer
enn og bytte til nytt modem.

Rart men prøv og skru av maskinen og trekk ut strømmen
på modemet og la strømmen være av i 1 minutt.

Kjør i gang igjen modemet og vent til det er oppe og går.

Når alle lampene på modemet som skal lyse lyser
så starter du Pc,n.

Tviler litt på at dette hjelper men det er vært ett forsøk.

Tittiting2009-07-07 22:34

Neida, trodde jeg hadde fått orden på det, men nei.........Har slått av stømmen på pc og modem, har kjørt cc-cleaner, og sletta alle midlertidige internettfiler, prøvd annen nettleser, sjekka at jeg har siste versjon av adobe flash player, endret sikkerhetsinnstillingene, slått av brannmur..............men ingenting hjelper. Jeg kommer inn i spillrommene,men der stopper det. Får ikke starteteget spill, ei heller koblet meg på andres spill. Etterei lita stundstår det at forbindelsen er brutt i spillrommet.........i tekstfeltet på venstre side (chatte-feltet) Nå kryper jeg til korset, og blir venn med skurefilla likvel!!! (Hvis ingen har noen gode råd da............)

HanneH2009-07-08 02:13
Antall innlegg: 2290

Bruker du Explorer eller Firefox?

Om du bruker IE vil jeg foreslå at du laster ned Firefox og prøver med den, du må da muligens laste ned Adobe Flash Player på nytt i Firefox også, men det er fort gjort.

Om ikke det funker får du gi beskjed igjen.

Tittiting2009-07-08 20:10

Hei
Har nå lastet ned siste versjon av Adobe Flashplayer i Firefox,men fortsatt kommer jeg ikke inn i spill eller får startet nytt selv. Ringte Telenor idag, som har levert det nye modemet for å høre om det kunne ha noe med det å gjøre. Det hadde det ikke i føle dem. Søker derfor fortsatt gode råd:)

twiver2009-07-08 20:35
Antall innlegg: 3469

jeg er overhodet ingen dataekspert, men kan det ha noe med pop-up-vinduer å gjøre ?

Tittiting2009-07-08 20:41

Hm...ja, kanskje. Er det noe jeg kan gjøre med det? Får jo ikke opp noe pop-up vindu når jeg logger meg på ordspill........slik det hender at det gjør andre steder,hvor en må gi tillatelse ................

baltez - Ikke medlem lenger2009-07-08 21:10
Antall innlegg: 1398

Hvis absolutt ingenting funker, er det bare en ting igjen å gjøre, som jeg er helt sikker på vil redde ordspill-kvelden din!

Gå inn på denne siden: www.brettspill.no/sp...pi llId=712

Bestill dette spillet, deretter bestiller du dette superlimet:
www.clasohlson.no/Pr...d= 88635050

Åpn scrabble-pakken, ta ut brettet. Bak på deler av brettet, særlig i kantene splæsjer du på superlim. Lim selve brettet på dataskjermen din, slik at den dekker hele. La det tørke noen sekunder. Ta deretter ut posen med bokstav-brikkene, og du er igang med å spille på skjermen din igjen.

Dette trikset funker nesten alltid, ville overraske meg om det ikke ordner opp i problemet ditt, Tittiting! Lykke til!

Ø N2009-07-08 21:12

Det må jo ha blitt gjort noe på maskinen da det og skifte modem ikke skal kunne påvirke om du får spilt eller ikke.

Det jeg ville ha prøvd er og kjøre systemgjenoppretting til et tidspunkt der du helt sikkert fikk spilt ordspill.

Gå på start og hold musa på alle programmer Gå til tilbehør. Gå ned til systemverktøy. Så trykker du på systemgjenoppretting og velger en dato der maskinen fungerte på Ordspill.no.

Da er det bare og gjøre det du får beskjed om av maskinen
så går dette greit. Lykke til. :)

Tittiting2009-07-08 21:53

Takk for konstruktivt svar.........systemoppret ting er gjennomført!!!!.......... ..men fortsatt skjer ingenting!!! Det er til å bli helt sprø av!!! Jeg har spilt ordspill helt frem til jeg bytta modemet, men nå er det helt daut. .................Har ikke endret en eneste innstilling på maskinen. Nå skal jeg oppdatere Adobe Flash Player, før jeg gir meg. Fortsatt åpen for gode råd:)

twiver2009-07-08 21:55
Antall innlegg: 3469

Tror ikke det har noe med pop-up vindu å gjøre lenger :(
Jeg fikk åpnet spill uten å tillate pop-up på ordspill.no.
Men du kan jo sjekke at du har tillatt pop-up på ordspill.

Ø N2009-07-08 21:59

Her er den siste Adobe Flash Player.

get.adobe.com/flashplayer /

Maskina må restartes etter installasjon.

Tittiting2009-07-08 21:59

Hvordan sjekker jeg det??

Ø N2009-07-08 22:00

Pop-up har bare noe og si for Chat ikke spill.

Ø N2009-07-08 22:07

Verktøy. Popup-blokkering. Innstillinger for popup-blokkering.
Så skriver du inn www.ordspill.no og trykker legg til.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?