Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 545 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
seabourne | 2009-10-23 08:39 | |
![]() | Ranking junkie? I begynnelsen var jeg veldig opptatt av å skaffe meg høy ranking, uten at jeg helt forstår hvorfor. Digget å slå folk med høyere, slik at jeg raskt steg i gradene, og ble dritsur hver gang jeg tapte mot noen med lavere status. Så sur at jeg sluttet å spille mot slike. Og så fikk jeg etterhvert en anstendig, syntes jeg iallfall, rating. Men hva er det de sier igjen? Opp som en løve, og ned som en skinnfell! Jeg raste hundrevis av poeng i rating på kort tid, selv om jeg bare spilte mot de med høyere rating. Var jeg ikke sur før, så ble jeg det iallfall nå. Men da var det liksom ikke noe moro med ordspill lenger. Og det er jo gøy det skal være, ikke? Nå spiller jeg mot (nesten) alle og blåser (nesten) i min egen rating. Gjør du? | |
Valpen | 2009-10-23 08:52 | |
![]() | Kjenner meg igjen på beskrivelsen seabourne Fortreffelig skrevet | |
HanneH | 2009-10-23 10:51 | |
![]() | Kjenner meg veldig godt igjen i den beskrivelsen din her. Nå svinger rankingen med mellom 2-500 poeng omtrent daglig både i den ene og den andre retningen. Spiller mot alle uansett rank og bryr meg egentlig lite om den. Det viktigste er at man spiller og har det gøy :) | |
nulltull | 2009-10-23 13:49 | |
![]() | Helt enig! Det er jo litt morsomt med ranking, og man blir jo litt glad av å få poeng, men jeg synes ikke det er det som er det viktige i dette spillet. ;) Synes det er godt med den daglige dosen med hjernetrim! ;) | |
liselotta | 2009-10-23 14:51 | |
![]() | Så enig, så enig. Blåser (nesten) i min egen rank, spillet er målet. Spiller stort sett mot de med noenlunde samme rank som meg selv, vil ikke møte for enkle eller vanskelige motstandere. Bingoer bryr jeg meg lite med, og lar meg sjelden irritere over jegerne slik jeg gjorde før. Sånn kan det gå! | |
anino | 2009-10-23 15:31 | |
![]() | Kjenner meg igjen i den beskrivelsen der:) | |
sarita | 2009-10-23 18:32 | |
![]() | nja...det er vel mer at jeg bare spiller og spiller uten at jeg går noe særlig opp eller ned. | |
maranello | 2009-10-23 18:45 | |
![]() | Enig med alle... bortsett fra jeg er fremdeles sur og irritert på noen spillere som tror de kommer i rekord Boken.... eller blir de gjort til "Riddere".... | |
seabourne | 2009-10-24 07:52 | |
![]() | Bra at ikke bare er meg da:) | |
Monelone | 2009-10-24 08:25 | |
![]() | Jeg spiller fordi det er morsomt med hjernetrim. Bryr meg egentlig ikke om rankingen, men må jo si at jeg følger med.... :O) | |
Den 10ende - Ikke medlem lenger | 2009-10-24 09:22 | |
![]() | Jeg spiller bare for å få høyere ranking. Lang vei til toppen men jeg gir meg ikke før jeg er der. | |
JanCath | 2009-10-24 09:54 | |
![]() | Jeg ser på profilen din, Den 10ende, at du har 0 kamper men 4 bingoer... Det er jo egentlig veldig godt gjort!! | |
HanneH | 2009-10-24 11:51 | |
![]() | Den 10ende har spilt urankede kamper, de blir ikke telt, men bingoene blir nevnt allikevel :) Slik kan man ha bingoer selv om antall kamper står i 0. | |
Duppedingser | 2009-11-10 09:54 | |
![]() | Helt enig seaburne! Ranking kan ryke og reise! Har ikke den samme gleden lengre når det gjelder å oppnå høy ranking. Men å spille uranket nytter jo ikke, for de kampene blir jo ikke telt. | |
ajnor | 2009-11-10 11:43 | |
![]() | Morsomt å høyne rankingen sin, da, men det morsomste er å spille! Min rank går opp og ned som en jojo, men jeg er like blid! Selvfølgelig moro å vinne, men det er ikke det viktigste :-) Godt skrevet, forresten, Seabourne! | |
jan2re | 2009-11-10 11:53 | |
![]() | kjenner meg igjen i seabournes beskrivelse, det skal være spillet som er målet, ikke ratingen, har jeg heldigvis innsett:.) | |
Wibef - Ikke medlem lenger | 2009-11-10 14:26 | |
![]() | Jeg får litt vondt i magen av ratingopplegget. Jeg liker den gode kampen mot spillere som helst spiller litt som meg selv: Ute etter det geniale legget med reelle ord som ikke dukker så ofte opp. Det er noen av det kaliberet her, og når jeg spiller mot dem driter jeg tynt i om jeg vinner eller taper. Det er bare moro. Men siden jeg verken bor her på ordspill.no og har høyst menneskelige sider; dvs taper endel, så får jeg rett og slett sjelden spille mot slike gode spillere. Nu vel. | |
Lask | 2009-11-10 17:09 | |
![]() | He-he artig lesing. 90-95 % av de med høy ranking (4-500 poeng høyere enn meg) svarer : hyggelig du vil spille, men passer ikke nå. Er det forde de ikke bryr seg om rankingen sin ? | |
lisand | 2009-11-10 19:37 | |
![]() | Selvsagt er det rankingen de tenker på....jeg tenkte å spørre dem: passer det bedre om en haltime kanskje? | |
lisand | 2009-11-10 19:38 | |
![]() | halvtime... | |