Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 199 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
bskj | 2009-11-20 13:11 | |
![]() | sjikanering Til hvem og hvordan kan man si ifra om når man opplever trakassering og "utpsyking" når man spiller | |
bris1 | 2009-11-20 13:24 | |
![]() | Send mail til en av spillevertene, med kopi av chatten i spillet du refererer til. Lykke til! | |
Torill | 2009-11-20 13:25 | |
![]() | Her finner du spillvertene www.ordspill.no/foru...ea did=3851 | |
liselotta | 2009-11-20 14:20 | |
![]() | utpsyking? hva legger du i det? | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-11-20 15:18 | |
![]() | Send meg infoen du, så skal jeg ta saken videre til en kongolesisk domstol. | |
bskj | 2009-11-20 15:21 | |
![]() | Svar til liselotta: opplever det slik at personen skriver dritt i håp om at jeg gir opp spillet så vinner han/hun uansett | |
Wizard | 2009-11-20 15:23 | |
![]() | tøft.. En taktikk jeg må begynne med! | |
Alfa93 | 2009-11-20 15:44 | |
![]() | Bskj: ikke hør på Baltez ;) Hvis du har vært utsatt for en ubehagelig spiller, kan du sende en melding til en spillvert. Du finner en liste over spillvertene i tråden Torill refererte til: www.ordspill.no/foru...ea did=3851 og under "vanlige spørsmål": www.ordspill.no/faq/#57 Fint om du sier ifra, vi må vite hva som skjer for å få gjort noe med det! | |
velkommen - Ikke medlem lenger | 2009-11-20 16:23 | |
![]() | Jeg var utsatt for sjikane akkurat nå, men forstår ikke hvordan jeg sender det inn kopi av brettet. Har dere mulighet til å finne igjen brettet mitt, da jeg fikk slettet det. | |
HanneH | 2009-11-20 16:42 | |
![]() | Brettet kan ikke hentes frem igjen etter at dere har lukket spillet. Så skal dere ta kopi av chatten må det gjøres før spillet lukkes. Da marker du bare hele chatten under spillet, kopierer og sender det på personlig mail til en av spillvertene. | |
liselotta | 2009-11-20 17:40 | |
![]() | bskj: hm, da har du flere muligheter (+ sende inn til spillvert) 1. spill kun panikk; ingen som har tid til denslags da 2. ignorer (men tenk: stakkars looooser.....) 3. skriv dritt tilbake, evt ilm (lige måte) 4. noter navn og hold deg unna .... forresten; alle kan se hvem du har spilt med ved å gå inn på profilen din, så det er jo bare bra at du rapporterer i forum :-) til skrekk og advarsel! | |
torubra | 2009-11-20 19:17 | |
![]() | Det er så godt å høre at flere opplever det samme som meg.... og je har klagd, men har itte hørt noen ting tilbake... og det syns je er litt dårlig.... | |
velkommen - Ikke medlem lenger | 2009-11-20 20:36 | |
![]() | Takk. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang. Opplever sjelden noe her inne, de fleste er hyggelige. Grunn til at vi er her er at vi liker å leke med boktaver. | |
awi | 2009-11-20 20:54 | |
![]() | Det er flott at dere sier ifra til oss når dere opplever ubehageligheter her inne! Vi er avhengige av tips for å kunne gjøre noe med problembrukere. Men vi gir normalt ikke noen annen tilbakemelding enn å takke for henvendelsen. Hvilke reaksjoner vi gir til spilleren det klages på, holder vi for oss selv. Vi ønsker ikke å sette noen i gapestokk. Torubra, hvis du ikke har fått noe svar i det hele tatt på en henvendelse så er det bare å beklage. Ta gjerne kontakt med en av oss igjen på chat eller PM, så finner vi nok ut av det. | |
pademelon | 2009-12-09 00:56 | |
![]() | Jeg opplevde at motstander ble kjeeempesur da hun/han tapte og kalte meg både det ene og det andre. Akkurat da ble jeg dritforbanna og sa til personen i PM at det var dårlig spille stil. Men i etterkant synes jeg det hele er skikkelig lættis. herregud, at personen en gang GADD .haha | |
minos - Ikke medlem lenger | 2009-12-09 01:08 | |
![]() | usj. En dårlig taper er bare dumt. Men si fra til en spillvert! | |
awi | 2009-12-09 01:37 | |
![]() | pademelon, fint om du tar kontakt med en spillvert på chatt eller PM når du opplever sånt. Ta gjerne kopi av chatten. Vi er avhengige av å få tilbakemeldinger fra dere for å kunne gjøre noe med folk som oppfører seg dårlig :) | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-12-09 12:15 | |
![]() | En gang spilte jeg mot en eldre kvinne, som hver gang jeg la en bingo kom med oppgulp som: "drittbingo", "dårlig bingo" og lignende. Utrolig dårlig sportsånd. | |
rbm | 2009-12-09 12:35 | |
![]() | Men kanskje de var dårlige! Spydige..f.eks. er jo til å bli dårlig av..også poengmessig..;D | |
Fakkelblomst | 2009-12-09 14:38 | |
![]() | Merkelig at disse/den ufine spillerne/spiller ikke blir lei snart. Det er mange av oss som har meldt i fra. Hvordan får de det til? Har de en drøss av e-psot adr, eller så burde det vel være lett å stenge de ute. | |