Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 378 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
starey | 2008-07-26 21:29 | |
![]() | Det blir ikke mye ventetid fordi alle tenker under motstanderene sin tid, og legger med en gang det er deres egen tid. Og faller man litt bak, blir det lett å henge der ;) | |
Robben | 2008-07-26 23:51 | |
![]() | Hei foreslår at det opprettes spillerom som gjennspeiler spillestyrke som følger: 0-800 800-1500 1500-2000 2000-2500 2500-3000 3000-3500 3500-og over | |
starey | 2008-07-26 23:57 | |
![]() | Dette er foreslått før.. Tror det ikke er så mange som støtter dette :) Folk har venner og spillekompiser på tvers av rankingen. I tillegg tror jeg ikke noe "ranking-apartheid" er bra for miljøet her inne. | |
Rabiaz | 2008-07-27 10:22 | |
![]() | Egentlig støtter jeg Robben, syns også det bør deles inn i ranking-grupper. Så kan man jo ha en gruppe som er åpen for alle, slik at de som vil spille med venner og bekjente kan oppholde seg der. Starey, å kalle noe sånt for apartheid er vel litt hardt å ta i?? Sånt finner man jo a ALLE sport. Man skal jo spille med en i samme rank :) | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-07-27 13:32 | |
![]() | Dette er etter min mening to ting. Et spill og en sosial aktivitet. Da mange ønsker å vite hvor god man er på en aktivitet man bedriver, er ranking en god løsning. Noen synes det er stas at andre ser hvor god man er, andre synes ranking er bra for å se egen utvikling. Andre igjen bryr seg ikke om rankingen, og kan jo da bare overse den. Men den sosiale biten er viktig her. Derfor møter man mennesker når man spiller, ikke bare en maskin. Den sosiale biten ville undergraves av rankingdelte rom. Skjønner hva starey mener med apartheid, eller kall det et kastesystem om du vil. At man skal nektes adgang til et rom der man er annerledes. Nei, huff…. dette høres ikke sosialt og hyggelig ut. Et fellesrom vil ikke hjelpe på dette, personer du ønsker å møte er kanskje ikke der. Dessuten er ikke denne oppdelingen spesielt praktisk. Ser man på hvilken ranking brukerne her har, er det kun noen få som skiller seg ut. For øyeblikket er det 12 stk over 3500, som sikkert ikke er tilstede samtidig. Vil bli et kjedelig rom. 20 stk mellom 3000 0g 3500 også litt kjedelig rom, ikke alle er tilstede samtidig. Lavere rankingintervaller har flere hundre eller flere tusen og ta av. Dette ville kun gi en diskriminering av høyrankede og splitte brukere som ellers var vant til å være i samme rom, kanskje for chattens del. Valgfrihet for den enkelte burde være en innarbeidet holdning i folket. | |
apatisk | 2008-07-27 22:06 | |
![]() | Apatien seirer! Hestemøkk! | |
anguilla | 2008-07-27 22:16 | |
![]() | Godt initiativ Rabiaz. Hva med å opprette ett spill hvor deltagerene kan velge tiden selv. Så kan spilllerne bli enige om de vil spille superenormtlynraskt eller kanskje bare enormtlynraskt. I tillegg så kunne spillet stoppet når tiden gikk ut (valgfritt). Jeg selv liker å spille litt mer bedagelig, men ser behovet for de som er litt mer utålmodige. | |
starey | 2008-07-27 22:18 | |
![]() | Monabeth - en lengre utgave av det jeg prøvde å si :) | |
Rabiaz | 2008-07-27 22:40 | |
![]() | Takk, Anguilla :) Forresten, apatisk....kan ikke du gå og utøve din patetiske apati et annet sted :) | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-07-28 01:52 | |
![]() | pate'tisk a2 (fra gr, se patos) (overdrevent) følelsesfull, gripende p- stil / som vekker medlidenhet et p- syn apati' -en (fra gr, av II a- og -pati) følelsesløshet, sløvhet; sykelig likegyldighet lide av a- Spennenede og sette disse to i sammenheng. følelsesfull følelsesløshet gripende sløvhet medlidende likegyldighet artig | |
theplayer | 2008-07-28 09:22 | |
![]() | Godt noen synes apatisk er artig da.............. Selv mener jeg at den type kommentarer han kommer med ikke hører hjemme her i forumet! | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-07-28 09:27 | |
![]() | Det var sammensetningen patetisk apati som kunne bli noen artige varianter, theplayer. | |
theplayer | 2008-07-28 09:45 | |
![]() | Og at du som spillvert responderer på den, og ikke på forflatingen av debatten som apatisk bedriver, finner jeg både underlig og uheldig........... | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-07-28 09:51 | |
![]() | Dette er noe du ikke vet noe om theplayer. Slikt er ikke offentlig. | |
theplayer | 2008-07-28 09:54 | |
![]() | Vel - to ganger i samme debatt er ganske heftig i alle fall. Jeg registrer nok en gang at tonen fra angjeldende spillvert oppfattes som nedlatende i forhold til medlemmer som drister seg til å ytre seg i forum eller spillrom. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-07-28 10:05 | |
![]() | Det var du som antydet over her at jeg synes apatisk var artig. Da jeg svarer deg på dette, at du har lest mitt innlegg feil, så er det hva jeg ikke har sagt i denne tråden som er galt. Jeg er ikke nedlatene, forteller bare fakta. Du vet ikke hva vi gjør med slike saker. Har du noe å klage på når det gjelder enkeltpersoner skal dette foregå privat. Send en melding til en spillvert. | |
theplayer | 2008-07-28 10:30 | |
![]() | Da kan det være noe med måten du forteller fakta på som oppfattes slik! Du skriver: "Dette er noe du ikke vet noe om theplayer." For meg er det et uttrykk for en hersketeknikk som signaliserer en ovenfra og ned holdning, men jeg vet sikkert ikke noe om dette heller......... | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-07-28 11:06 | |
![]() | Om du synes jeg er nedlatende, om du synes det er underlig og uheldig at jeg ikke tar opp saken om apatisk offentlig i forum med deg, om du synes jeg bruker hersketeknikker når jeg sier at du ikke vet noe om dette (for det skal du ikke vite noe om), må du sende klagen til en spillvert. Forum er ikke stedet for dette. | |
bbb | 2008-07-28 11:20 | |
![]() | ærllig talt, dere, kom dere ut av sandkassa! | |
Philologicus - Ikke medlem lenger | 2008-07-28 13:15 | |
![]() | SAKEN OM apatisk?? Her i Ordspill.no er vi vel spillere alle og ikke saker (gudskjelov!). Spill i spillet må i det minst munne ut i at vi blir bedre players, enjoy theplayers play - because it´s very good. | |