Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 508 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
bris1 | 2013-06-18 14:16 | |
![]() | Det plager deg ikke at Kirsti står på topplista? Ikke helt troverdig, etter alle utfallene dine. Hva gjør du når noe plager deg? Nå er jeg nærmere bunn enn topp når det gjelder listene her, antar jeg, sjekker ikke disse listene. Kunne ikke ha brydd meg mindre. Fatter ikke at du kan bruke så mye energi på noe så tullete. | |
piaf | 2013-06-18 17:14 | |
![]() | USA: Kirsti har siden Ordspills spebarndom påpekt det meningsløse i at inaktive spillere ligger og vaker øverst på topplisten og tar opp plass for sånne som deg. At utviklerne fremdeles ikke har gjort noe med det, er ikke Kirstis feil. Hun kan heller ikke lastes for at Wordfeud ble oppfunnet, og at det passer henne bedre å spille på mobil enn på nett. Hun gikk lei av Ordspill på nett i september 2012, og det hadde hun gjort uansett hvilken rank hun hadde hatt på det tidspunktet. "Høy rank på Ordspill" vil for øvrig neppe nå opp på hennes topp 100-liste over ting hun er stolt av, så vær så snill og spar oss for sånt vrøvl. Mas på utviklerne i stedet! | |
USA - Ikke medlem lenger | 2013-06-18 21:16 | |
![]() | Piaf: er du ikke litt, får å si det slik, inhabil i denne diskusjonen ? Jeg har jo tross alt sett titalls bilder på Facebook der du og Kirsti har det skøy sammen på samme ordspillfest...... bris1: Det plager meg ikke at disse inaktive profilene er på topplista. Jeg bare forsøker å få dem til å forstå at disse nickeierne har et ansvar ovenfor andre ordspillere. | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-06-18 21:32 | |
![]() | kan du ikke bare liste opp de du mener er berettighet til å uttale seg i saken din? kan ikke bare alle gjøre som usa vil? ellers; takk for tråd av godt gammelt merke! | |
ave - Administrator | 2013-06-18 21:51 | |
![]() | Og så minner jeg om å manipulere ranken; bl.a. slik du beskriver, USA, er definert som juks. Da man kan risikere utestengelse fra Ordspill. | |
Niillas | 2013-06-18 22:11 | |
![]() | Høgt heng dei, og tullete er dei, Bris. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2013-06-18 22:12 | |
![]() | Nei akkurat det er ikke juks ave. Og jeg bryr meg ikke om du kommer med enda et innlegg for å forklare noe mer her.. Og wstine, dine kommentarer kan jeg godt være foruten, men for all del bare spre denne gjørma di Vennlig hilsen meg. | |
Niillas | 2013-06-18 22:13 | |
![]() | Eg kan ikkje tru anna enn at USA er ein skøyar som likar å provosere og da er det jo moro for han at så mange bit på kroken. Slik blir det liv i andedammen. | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-06-18 22:14 | |
![]() | og litt liv i andedammen er vel ønskelig? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-06-18 22:21 | |
![]() | Det er veldig trivelig med liv i andedammer. Rett nedenfor der jeg jobber har vi en flott andedam, mellom oss og eldrehjemmet. Nå har det kommet både ender og masse andre småfugler her, så brødrestene får bein å gå på for tiden. Er jo så trivelig atte :) | |
USA - Ikke medlem lenger | 2013-06-18 22:30 | |
![]() | Min hensikt har hele tiden vært å påpeke "ansvaret" til eierne av de inaktive nickene. Forfengelighet mer eller mindre av det, vel det er vel ikke så ille. Men verre er det når man ikke tar hensyn til andre aktive spillere. Jeg har lest om wordfeud og synes personlig at ordspill er svært mye morsommere. | |
vpq86 | 2013-06-18 22:36 | |
![]() | Jeg synes det er flott at folk stiller spørsmål og prøver å løse viktige problemstillinger. Hva får noen til å ville ligge på en toppliste f.eks. på ordspill uten å ha interesse av å spille spillet? Slike uskyldige spørsmål som så skaper mye moro er jo fint så lenge ingen føler seg truffet. | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-06-18 22:44 | |
![]() | Jeg har lest om en fjern planet og synes personlig at jorden er svært mye morsommere. | |
FolliMolli | 2013-06-18 23:21 | |
![]() | Er det rart det er krig i verden... | |
melville - Ikke medlem lenger | 2013-06-18 23:33 | |
![]() | Dette må da være en spøk fra trådstarter? | |
Cygnus | 2013-06-19 09:35 | |
![]() | melville, det fine med USA er at det ikke betyr noe om det er spøk eller alvor, vitsen er å få napp - og det går vanligvis bra. Jeg lurer selv på å starte en tråd om religion - har prøvd flere ganger å starte tråder om ord, men det er forbausende lite poulært her. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2013-06-19 10:26 | |
![]() | Cygnus hensikten min er ikke at folk skal la seg irritere over det jeg tar opp her og få mange svar som er blinde for mitt budskap om ansvar for sitt nick/spilleprofil. Mitt ønske var å få til faktisk det som ligger klarest fremme i tema. Nemlig at de inaktive nickeierne kan begynne å spille med nickene sine. Har aldri hatt et ønske om å få mange "napp" med denne tråden. Samtidig er man jo klar over at sårer man stoltheten til de inaktive nickeierne så kan det jo gå enda lengre tid før de begynner å bevege rankingpoengsummen sin. | |
nødtelt | 2013-06-19 11:28 | |
![]() | Nå har det gått for mange innlegg uten særlig til innhold, USA. Jeg savner flere nye ord som "toppnick", "forfengelighetsinnloggin g" og "spilleansvar". Det holder ikke å skrive "rankingpoengsum" på nytt, eller servere det tafatte "nickeiere". Kommer det ikke noe nytt snart, forsvinner min interesse kjapt, og du kan se langt etter min stemme ved det kommende stortingsvalget. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2013-06-19 11:43 | |
![]() | ha ha nødtelt... | |
piaf | 2013-06-19 16:38 | |
![]() | Hver gang jeg leser noe du har skrevet i forum, lurer jeg på hva som egentlig er problemet ditt, USA. Sitter du i "grotten" sammen med dine hemmelig venner fra verdensrommet og leker at du er en ettertraktet kjendis på flukt fra Se og Hør, mens du mener masse om folk du bare har sett på bilder? Er ditt høyeste ønske egentlig er en plass blant de ti beste på Ordspills toppliste? Hvis dette er så viktig for deg, foreslår jeg at du benytter deg av dine kontakter (du kjenner jo de fleste med makt og innflytelse både her og der, så vidt jeg har forstått), og får dem til å presse Aftenposten til å vise interesse for saken. Da vil både Flekkeprins og Kirsti og andre du måtte irritere deg over forsvinne fra listen, og solen vil kanskje endelig skinne på deg. Men jeg synes ikke Kirsti (som for øvrig har meldt seg ut av "debatten" og sitter og humrer på sidelinja) skal slette profilen sin så lenge hun er så engasjert i arbeidet med å forbedre ordlista, og dermed må logge seg inn i blant for å følge med. Jeg synes heller ikke hun skal tvinges til å spille et spill hun ikke synes er morsomt, like lite som du kan tvinges til å spille Wordfeud, som du har lest om og bestemt at ikke er noe for deg. | |