Spillrom
Sjiraffen | 16 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 17 |
Mobilspill
Pågående | 8 517 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Fidelma | 2014-11-04 16:52 | |
![]() | Sukk, da blir det mindre stas enn før å spille... | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2014-11-04 17:59 | |
![]() | Oppdaget plutselig at det er nye verdier på brikkene også... | |
GreteSB | 2014-11-04 18:01 | |
![]() | Jøss, det så jeg først nå! | |
monk - Administrator | 2014-11-04 18:16 | |
![]() | Mira7: Spiller du på iPhone? vilken iOS-versjon bruker du? | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2014-11-04 18:24 | |
![]() | Spiller på Android, en Samsung. Samt på Ipad. Har ikke oppdatert Ipaden til iOS8. | |
GreteSB | 2014-11-04 18:27 | |
![]() | Jeg har Ipad med iOS 8.1. | |
monk - Administrator | 2014-11-04 18:34 | |
![]() | Mira: Är det på Android eller iPad som du har problem med chatten? | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2014-11-04 18:39 | |
![]() | Android. | |
ellw | 2014-11-04 22:12 | |
![]() | jeg er sååå skuffet, etter mange trivelige år med scrabblebrettet på ordspill, tror jeg avstår fra og med nå, har jo tapt mye i det siste og så nå forsvant spillelysten helt! | |
gmw | 2014-11-04 22:42 | |
![]() | Opplevde plutselig nå at standardbrettet her på ordspill var blitt nytt. Sjekket det faktisk for bare noen få timer siden - kl. 18.00, og da var alt ved det gamle, så her var overraskelsen stor da spillet startet. Jeg vet at det skulle endres i løpet av høsten, men har ikke oppdaget at det har stått noe sted at det var akkurat i dag?? Av litt frykt for at det skulle skje helt plutselig har jeg derfor sjekket med jevne mellomrom for ikke å gå i fella, men den gang ei.....Og det ble et gedigent tap..... | |
Fru Ajax | 2014-11-04 23:09 | |
![]() | Fantastisk ! Endelig et nytt brett :-) En ny utfordring i hverdagen. I love it. | |
Kirsti | 2014-11-05 01:15 | |
![]() | Oppriktig talt: Hvor gjennomført uprofesjonelle er det egentlig mulig å være? Her gjennomfører man store endringer uten å informere om det på forhånd. Det eneste som har kommet av offisiell informasjon om dette, er det Aftenpostens representant skrev da hun informerte om eierskiftet: "Eierskiftet vil i praksis ha liten betydning for brukerne, med unntak av noen endringer på spillbrettet tilsvarende Betapets løsning." Det har ikke vært gitt noen form for informasjon ut over dette, verken om hva disse endringene vil innebære eller når de vil komme. En spiller mente å vite at standardbrettet slik vi kjente det kom til å forsvinne. Noen reagerte på det, og spillvertene kunne fortelle at de hadde bedt om mer informasjon og anmodet om at brettet ikke måtte endres. Det var det hele. Og så er endringene innført, helt ut av det blå, og det er tydelig at ikke engang spillvertene har visst nøyaktig hva som kom til å skje eller at det kom til å skje nå. Ordspill er ikke bare en nettside der man kan spille helt gratis. Det er også en vare. Ganske mange mennesker har betalt for tilleggstjenester i appen. Men den varen vi har betalt for, finnes ikke lenger. For mange av oss er det som nå er tatt vekk, hele grunnen til at vi gadd å betale for dette. Og ingen har brydd seg om å fortelle oss at det kom til å forsvinne. Eller om å fortelle dem som jobber gratis for å drive Ordspill hva som var i gjære, sånn at de fikk muligheten til å informere om det som skulle skje (og kanskje slapp å svare på hundre spørsmål de nærmeste dagene …). Så jeg spør igjen: Hvor gjennomført uprofesjonelle er det egentlig mulig å være? Det finnes sikkert gode grunner for endringene. Den forklaringen synes jeg godt vi kan få. Men det finnes uansett ingen unnskyldning for å la være å informere spillere og spillverter skikkelig om hva som var på gang. | |
Vikstein | 2014-11-05 01:52 | |
![]() | Då gir eg meg. Eg har ikkje vore den mest aktive spelaren her inne dei nesten seks åra eg har vore her, men eg har hatt glede av å slå ihjel nokre timar no og då. No er det altså slutt, i det minste til nokon har ordna opp i dette brett-tullet. | |
Liddell | 2014-11-05 02:49 | |
![]() | Blitt nye verdier på bokstavene også gitt... | |
piaf | 2014-11-05 02:52 | |
![]() | Dette er en sorgens dag for alle som spiller Scrabble live. Ordspill har vært det beste stedet å trene, siden både brett og brikker har vært identiske med originalspillet. Det nye brettet virker veldig tullete, og når man først skulle endre noe, burde man kontaktet NSF for å få noen tips om ny bokstavfordeling og -verdier. Her har det jo lenge vært et forbedringspotensial. Det hele virker ekstremt dårlig gjennomtenkt, og det er vanskelig å se hvorfor man skal spille Ordspill istedenfor Wordfeud heretter. | |
handsoer | 2014-11-05 07:38 | |
![]() | støtter Piaf. Kan selvsagt være copyright-problemer i forhold til Scrabble-brettet? Litt mere info hadde dempet frustrasjonene. | |
Torill | 2014-11-05 08:05 | |
![]() | Kanskje rettighetshaverne til Scrabble har planer om å lansere et alternativ? Firmaet heter Nordstar, kanskje det hjelper om alle henvender seg dit og etterspør dette.... | |
berita | 2014-11-05 08:32 | |
![]() | Jeg er enig med dere som er oppgitte og sinte, liker ikke endringene og synes informasjonen har vært under enhver kritikk. Den reklamefrie appen fra Aftenposten var vel ikke gratis, jeg husker ikke feil når jeg tror jeg betalte ca 20 kr for den? På androide enheter var det ikke mulig å få tilgang til tilleggstjenester. | |
Cygnus | 2014-11-05 08:40 | |
![]() | Er ikke spesialbrettet også endret??? | |
GreteSB | 2014-11-05 08:46 | |
![]() | Det ser ikke sånn ut for meg. Bokstav-verdiene er endret på alle brettene. | |