Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 246 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-10-12 00:39 | |
![]() | Dette er ikke noe å diskutere. Rekkefølgen kommer til å bli som den er nå. | |
Fidelma | 2008-10-12 00:40 | |
![]() | Jeg er blitt vant til den nye rekkefølgen, men reagerer på at det sitter så langt inne å gi en begrunnelse for at rekkefølgen er endret. Skjønner ikke hvorfor det MÅ være slik, og synes det er gansker dumt at vi bare må forholde oss til "slik er det bare". | |
Nisjefar | 2008-10-12 00:43 | |
![]() | "Tyvärr måste vi ha på detta sättet och folk får tyvärr vänja sig" Javel, men 1. Hva er forklaringen på at det må være sånn? Fortell oss hvorfor da, vær så snill, så kanskje vi kan tro på det. 2. Kan vi få en endringslogg, så vi kan se når endringer er blitt gjort, og hva endringene består i, uten å lete rundt i forskjellige gamle diskusjonstråder? Rekkefølgen i nedtrekksmenyer er over hodet ikke viktig for meg, men jeg ser et visst forbedringspotensiale i Ordspill-teamets evne til å kommunisere klart og skikkelig med brukerne. Om man klarer å gi skikkelig beskjed om endringers innhold og årsak før de gjennomføres, tror jeg alle parter blir mer fornøyde. | |
Annhe | 2008-10-12 01:01 | |
![]() | ....det er jo greit med endringen, bare en tanke sånn i farten......dyktige spillverter/Forumverter :) | |
Helen | 2008-10-24 11:00 | |
![]() | Vi har omsider fått svar på denne: Rekkefølgen ble endret fordi flest spiller tilfeldig. | |