Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 236 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Yksi | 2008-11-08 22:00 | |
![]() | Hva skjer dersom du holder nede Ctrl samtidig med at du klikker på det spillrommet du vil inn i? (Bare et halmstrå) | |
Majel | 2008-11-08 22:18 | |
![]() | Har du Vista på alle tre maskinene? I så fall kan det vere Vista som har ei ekstra sperre mot "to-vegskommunikasjon" i popup. Dotter mi har hatt nokre slike vanskar med Vista, men eg har ikkje maskina hennar tilgjengeleg for å teste her og no. (Skjønnar at eg må skaffe Vista sjølv, for eg elskar å finne ut av slike mysterium) Dersom du har dei tre maskinene kopla i nettverk via router/modem, kan det _kanskje_ vere innstillingar der som sperrar. Det _kan_ også komme an på leverandøren og næraste server du koplar opp mot som ikkje klarer å handskast med ordspel. Men ein skulle tru at det fanst andre her inne som har meir peiling enn meg? | |
barrymore | 2008-11-08 22:39 | |
![]() | Nei, den ene har Windows..... Ctrl hjalp ikke og jeg blir snart hyyyyyyyysterisk!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! | |
matias | 2008-11-08 22:52 | |
![]() | hehe, takk for invitasjonen til Bergen, barrymore, men tror ikke jeg har tid nå :) Dessuten, vista er utenfor det jeg kan, har ikke brukt vista mer enn noen timer totalt. Håper noen andre kan hjelpe | |
barrymore | 2008-11-08 22:56 | |
![]() | :-) | |
HanneIL | 2008-11-08 23:38 | |
![]() | Hei! Jeg får akkurat samme meldingen som Barrymore. Men bruker samme maskinen på tre forskjellige nett, og det er bare når jeg er hjemme at jeg får denne feilmeldingen. Betyr det at jeg sitter bak en brannmur? Og hvordan kan jeg isåfall få fiksa det? Har mac. | |
Majel | 2008-11-09 02:01 | |
![]() | Det einaste fornuftige eg kan komme på, utan å gå i høgtsvevande detalj på noko eg ikkje heilt kan i hovudet, er å ringje support hos modem-leverandøren. (Telenor?) Det kan kanskje ligge ein brannmur i modemet som må opnast for å fikse problemet. | |
Majel | 2008-11-09 02:02 | |
![]() | Eller det kan vere noko så fortærande enkelt som at linjekapasiteten ikkje er stor nok... :P | |
SnabelBjørn | 2008-11-09 09:34 | |
![]() | Prøv: Kontrollpanel Gå til brukerkontoer Deretter finner du ''aktiver eller deaktiver brukerkontokontroll'' Så tar du vekk krysset i den lille firkanten som kommer :-] | |
barrymore | 2008-11-09 12:32 | |
![]() | Jammen det modemet har jeg jo hatt hele tiden.... Tusen takk for mange råd (som ikke hjalp) hehe..... Nei, må vel ta maskinen med meg på jobb i morgen og høre med snille sjefen min om han kan hjelpe..... Sukk, en hel helg uten ordspill ;-( | |
gompedyret | 2008-11-09 15:47 | |
![]() | Barrymore, har du prøvd å rett og slett bruke internet explorer? Jeg har hatt et lignende problem med firefox, der det går bra å komme inn i spillerommet, men spillene blir aldri lastet inn. det virket som om det skjedde i forbindelse med at ulike profiler logget seg inn i rask rekkefølge her. Kanskje ildreven fikk forvirret cachen sin, eller noe slikt. Jeg fant egentlig aldri noen løsning på det, annet enn at jeg brukte en annen nettleser (opera i mitt tilfelle), og en dag eller to senere (og sikkert etter et par restarter) virket firefox-versjonen igjen. | |
barrymore | 2008-11-09 16:24 | |
![]() | Slettet firefox nå, prøvde å laste ned opera, men da henger det litt for så å gi beskjed om at "dette webområdet kan ikke vises osv,,,,,,,, | |
gompedyret | 2008-11-09 16:38 | |
![]() | Så med andre ord, det virker ikke i internet explorer heller? Skjer akkurat det samme der? Det høres dog ut som om nettforbindelsen din generelt er litt uggen. | |
Nilsen - Ikke medlem lenger | 2008-11-09 16:45 | |
![]() | Jeg har det samme problemet når jeg logger meg på det tråløse nettet på jobb.. (er vell noen sperrer der) jeg har selv ikke klart å funnet noe måte å bli kvitt dette problemet, men vet d ikke ligger på maskina hos meg, ettersom jeg bruker samme maskin både på jobb og hjemme(der d funker helt fint) ...så er du sikker på at det ikke er nettet som er problemet hos deg å? | |
barrymore | 2008-11-09 16:47 | |
![]() | Jo alt annet virker jo........ Men på ordspill går det for det første tregt bare å komme inn på startsiden, og når jeg etter laaaang tid kommer inn i spillrommet får jeg beskjed om at serveren svarer ikke eller at jeg sitter bak en brannmur..... Men når jeg deaktiverer brannmuren er det akkurat det samme.... | |
barrymore | 2008-11-09 16:59 | |
![]() | Er ikke sikker på noe jeg, men nettet virker jo som det pleier...... Og har jo ikke gjort annet enne å kjøpe ny pc, modemet og nettleverandør er jo som før. | |
Needleheart - Ikke medlem lenger | 2008-11-09 17:59 | |
![]() | Kan alltids prøve å resette modemet til fabrikkinstillingene. Modemet kan ha fått en oppdatering til sin innebygde firewall, som blokkerer spillet. | |
gompedyret | 2008-11-09 18:30 | |
![]() | Så med andre ord, det virker ikke i internet explorer heller? Skjer akkurat det samme der? | |
barrymore | 2008-11-09 19:10 | |
![]() | Takk takk takk.... Nettopp snakket med telenor, de mente kanskje jeg hadde hatt et virus el.. De skulle ordne det i morgen via en side som het online.no/abuse tror jeg han sa det het,,,,, Så da får vi se om jeg kommer inn i morgen ;-) | |