Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 493 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Weronix | 2008-12-27 12:35 | |
![]() | Er det mange som peika ut Nilsen som en god kandidat? Alle Majel då eller? ;) Kan godt hende Nilsen hadde gjort en bra jobb (tvila eg ikkje på :) ), men tidligare har eg iallefall reagert på krasse svar frå spillvertane, og syns det e en lite hyggelig måte å møte medlemmane på ei side på. Trur det e viktig å kunne være litt diplomatisk, og ha evnen til å velge ut ka man skal ta innover seg eller ikkje, samtidig som man har evnen til å skjære gjennom når det er nødvendig. Og viss systemet er sånn at det e spelvertane eller moderatorane som velge ut passande kandidata, så må vi vel berre godta det og være fornøgde med den gode jobben dei allerede gjer! :) | |
Alfa93 | 2008-12-27 13:05 | |
![]() | Jeg kjenner ikke Nilsen, BobleRagnar, og aner ikke om hun ville være en god kandidat eller ikke. Kan vi ikke bare godta at spillvertene velger, og det er det? | |
Scrabla | 2008-12-27 13:35 | |
![]() | Jeg synes ikke vi skal diskutere her om Weronix, alfa, nilsen eller andre passer til spillvert. Diskusjoner som går på personer er uansett ikke tillatt. Hvis ordspill finner ut at de trenger flere spillverter, sier de nok fra, og det kommer kanskje en annen valgkamp før det:) | |
Nilsen - Ikke medlem lenger | 2008-12-27 14:16 | |
![]() | Haha.. Hvem peker ut MEG som en god kandidat? Jeg må være d stikk motsatte av en god kandidat, jeg er nokk det perfekte eksemplet på hvem som IKKE får bli moderator :x | |
Blyant2 | 2008-12-27 19:35 | |
![]() | Jeg gir deg en stemme Nilsen. Av og til er det en tone her som tilsier at alt som ikke er skrevet på en nærmest overkoselig måte er ikke helt OK. Mulig dette har med den høye kvinneandelen å gjøre. Greit å ha noen som ikke er så voldsomt opptatt å tilpasse seg dette. Dette var mitt kontroversielle innlegg. | |
Ananda | 2008-12-27 21:56 | |
![]() | Å kunne skrive korrekt norsk må vel være en betingelse. Dermed faller en god del av spillerne fra. | |
ajnor | 2008-12-27 22:01 | |
![]() | Æh... Å skrive korrekt norsk tror jeg neppe er et kriterium for å bli spillvert/moderator her... Ser ikke sånn ut... | |
Trotte - Ikke medlem lenger | 2008-12-27 22:12 | |
![]() | Hva er vitsen med disse diskusjonene? De er da dessverre nesten utelukkende nedbrytende og triste. En boltreplass for kverulanter og ironikere og tullekopper og personer som trenger å kvitte seg med gørr og skit. Ødelegger all meningsfull samtale mellom mennesker. Jeg vet jeg ikke trenger å lese alle disse innleggene, heller ikke skrive noe, men trist er det. Veldig, veldig trist. | |
Nilsen - Ikke medlem lenger | 2008-12-27 22:20 | |
![]() | Et forum er jo som regel ett diskusjonsforum, der ting skal/kan diskuteres..Vil tro det også gjelder ordspill.no Er du ute etter mer meningsfylte innlegg må du nokk flytte over til ett mer særiøst forum vil jeg tro, dette er kun i oppstarten, da alt liv,og alle diskusjoner vil settes stor pris på, for å få hele forumet i gang. Kanskje senere vil det bli strengere regler osv. Men skal være unødvendig å "sperre" folk fra å legge inn ett innlegg bare fordi de ikke er enige. Det er nokk ikke slik verden fungerer den dag i dag. Du kan jo starte med å arbeide med å legge inn ett positivt vinkla innlegg selv, så kan du avansere vidre til å tenke på andres nedbrytende og triste innlegg. Kan trøste deg med at det vil ikke bryte ut krig i Norge helt enda, pga. en diskusjon her på forumet^^ | |
Trotte - Ikke medlem lenger | 2008-12-27 22:22 | |
![]() | Finnes du i virkeligheten Nilsen? | |
Nilsen - Ikke medlem lenger | 2008-12-27 22:23 | |
![]() | Hva slag spørsmål er det? | |
leonsin - Ikke medlem lenger | 2008-12-28 00:49 | |
![]() | jeg vil også være spillvert, det var jo tross alt jeg som starta inlegget | |
Glory | 2008-12-28 02:28 | |
![]() | Dersom man håper å bli spillvert bør man kanskje sette seg inn i begrunnelsen for at Starey (mener jeg det var) ble forespurt, Nilsen. Har ikke klart å hente frem linken akkurat nå, men et sted er den jo... Men som Alfa93 antydet var hjelpsomhet og generell vennlighet viktige argument. Noe jeg forøvrig støtter fullt ut! | |
Ninaxxx | 2008-12-28 03:24 | |
![]() | Ha ha, dere er morsomme :) Jeg kommer akkurat hjem fra romjulsfest, og pr. dette øyeblikkk er dette en festlig og samtidig uinteressant diskusjon... For meg, som er en aktiv og ivrig spiller, er det likekgyldig hvem som er moderator og ikke. Jeg vil bare spille, så lenge systemet fungerer, er jeg happy! Kommer det en turnering jeg kan være med på, så er jeg glad for det, passer det ikke, så er det greit. Mange koselige spillverter her, Skål! :-) Dere er supre med all den tålmodigheten dere viser i forhold til alle innlegg som kommer inn. | |
Ruschne | 2008-12-28 10:59 | |
![]() | Denne lenken er noe av det tåpeligste på lenge. Vennligst vis vanlig folkeskikk når noen viser interesse. Svar dem på en ordentlig måte og takk for interessen. Si noe avsluttende om hvordan prossessen med å skaffe verter foregår. Det vil den interesserte akseptere. | |
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-12-28 12:01 | |
![]() | Det var ikke meningen å være uhøflig, jeg beklager at det kunne virke sånn. Alfa93 skrev veldig bra hva vi vil se dersom det blir behov for nye spillverter. "Jeg tror det har mye med gvordan man oppfører seg generelt å gjøre, jeg. Vær hyggelig, hjelpsom, aktiv i forum og spillrom..." Vi kommer til å kontakte aktuelle kandidater, og høre om de er interessert i jobben. | |
Nilsen - Ikke medlem lenger | 2008-12-28 17:44 | |
![]() | Glory jeg VET hva som skal til å bli moderator på sider, og jeg har NULL interesse av å være moderator her inne.. BTW, jeg fryder meg gull av sånne som syns alle forumtråder er tåpelige og meningsløse ettersom de ikke inneholder dønn seriøse innlegg om politikk og hvilken farge stoltenberg bruker på sokkene sine.. U guy's make my day^^ | |
Seierherren - Ikke medlem lenger | 2008-12-28 18:27 | |
![]() | Hehe, enig. Også at noen KRANGLER på forum da! Er uenige om noe liksom! Kanskje noe UVIKTIG til og med! DA er det jaggu ikke rart det er KRIG og DØD og HELVETE her på jorden ;) | |
Ruschne | 2008-12-28 19:30 | |
![]() | Det er ikke snakk om viktig /uviktig. Det er snakk om vanlig normal folkeskikk. Svar hyggelig og saklig, og få et hyggelig svar tilbake. | |
leonsin - Ikke medlem lenger | 2008-12-28 21:22 | |
![]() | ja det sier jeg også runche wnig med deg!!!!!!!! | |