Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 493 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Nilsen - Ikke medlem lenger | 2009-01-18 22:21 | |
![]() | Jeg selv trives bedre her inne med unge moderatorer, sånn som nå.. Hadde motsatt opplevelse selv, at de "eldre" hadde dårig vurderingsevne, og så alt alt alt for hardt ned på ting.. | |
LoboTommy - Ikke medlem lenger | 2009-01-18 22:34 | |
![]() | er du god nok, er du gammel nok. det suger å bli sensurert, men moderatorene har forumregler å forholde seg til, og har ikke alltid noe valg. starey er en utmerket moderator, og som nilsen er inne på, liberal i forhold til en del andre. | |
starey - Ikke medlem lenger | 2009-01-18 23:16 | |
![]() | Jeg bør kanskje si et par ord jeg også :) Alle innlegg som tolkes (ikke bare av meg, men av andre) som juksanklager mot enkeltpersoner vil bli slettet. Andre spillverter var enig i denne avgjørelsen, det har Runsche fått bekreftet skriftlig. Alder er ikke et krav for å bli spillvert her inne, men modenhet er det. De to tingene går ikke alltid hånd i hånd. Ellers teller ting som saklighet, aktivitet og positiv innstilling. Jeg kan skjønne at noen syns det er vanskelig å bli "kontrollert" av yngre mennesker, men jeg godtar ikke å bli dømt kun pga. alder. Takk. :) | |
Akebrett | 2009-01-18 23:33 | |
![]() | Jeg synes du gjør en kjempeflott jobb, starey! | |
Helen | 2009-01-19 00:23 | |
![]() | Velger å avslutte denne tråden nå. Takk til alle som har delt sine betraktninger. | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Viser siden: 1 2