Spillrom
Sjiraffen | 19 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 21 |
Mobilspill
Pågående | 8 190 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
benni2009 | 2009-02-06 09:08 | |
![]() | Eller holder på å tisse på seg | |
vilden - Ikke medlem lenger | 2009-02-06 09:28 | |
![]() | eller kanskje det har noe med at enkelte folk ikke klarer legge ut mere enn en og to bokstaver gjennom ett helt spill og kanskje da motstanderen ikke gidder spille med dem fordi det er kjedelig.. | |
Blikkboks | 2009-02-06 10:22 | |
![]() | Benni2009, om du har så problemer med blæra at du ikke klarer å rekke å tisse før 1 seks minuttersspill, for så igjen, måtte tisse i spillet, anbefaler jeg det å spille lengre spill. Som jeg skrev i innlegget du først kommenterte, gjelder dette bare hva JEG gjør, på raske spill. | |
benni2009 | 2009-02-06 13:14 | |
![]() | Skjønner det, kjære deg. Og det er ikke nødvendigvis JEG som må tisse. Jeg bruker ikke forum her til å snakke om mine fysiologiske forhold. Det jeg sier er at det er en uting at man spekulerer i hvorfor folk ber om pause. Det kan like gjerne være noen som ikke vet at panikk er hysterisk raskt, som at de faktisk har fysiske behov. Så lenge motspiller har en knapp der han kan nekte meg en pause, er jeg i stand til å akseptere at jeg får nei. | |
aaklem | 2009-02-06 13:43 | |
![]() | SLOW LEARNER Da jeg spilte mine aller første ordspillrunder, ga jeg opp et par ganger. Fikk beskjeden om at det er usportslig, og vil du virkelig gi opp? Ja, hva annet kan jeg gjøre? tenkte jeg, og kjente panikken komme krypende. Dette var på slutten av spillet, så det var for seint å bytte brikker. Og jeg kunne ikke legge! Faktum er at jeg ikke a n t e at jeg kunne passe! Var altfor opptatt med å pønske ut ordkombinasjoner, så hadde ikke sett den pass-knappen;) Trodde også at jeg og motspiller hadde hver sin sekk med brikker, slik at det var om å gjøre å bruke flest mulig brikker på hvert legg gjennom hele spillet. La nok opp til mange flotte gule og røde kombinasjoner for min heldige motspilleren. Første gang jeg spilte, og motspiller sa hei i chattefeltet, fant jeg ikke ut hvordan jeg skulle svare og ble sikkert oppfattet som uhøflig. Det tok meg også mange spill før jeg ble oppmerksom på pauseknappen. Burde nok ha leste reglene bedre før jeg begynte å spille. Men sånn er det meg meg og nye ting, enten det er nett-moro eller nye duppeditter: Prøver først, på alle mulige måter, fra alle tenkelige vinkler... til når jeg omsider må kapitulere og finne fram bruksanvisningen. Nederlag! | |
benni2009 | 2009-02-06 14:44 | |
![]() | It's better to be a slow learner than no learner ;-) | |