Spillrom
Sjiraffen | 15 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 15 |
Mobilspill
Pågående | 8 284 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Rabiaz | 2009-04-10 19:32 | |
![]() | Vi vet jo fortsatt ikke helt hva rød3 egentlig mener med "spille bingo"... | |
MyRuin | 2009-04-10 20:17 | |
![]() | anja83, du kan jo og slutte å lese og irritere deg over disse diskusjonene.. Samme som å skifte kanal om du ikke liker det du ser.. | |
MyRuin | 2009-04-10 20:23 | |
![]() | Det gjelder jo igrunn det meste.. | |
rød3 | 2009-04-10 20:31 | |
![]() | Takk til awi for opplysningen, det var det jeg lurte på. Fortsatt GOD PÅSKE til alle. | |
Anja83 | 2009-04-10 20:36 | |
![]() | Det kan jeg selvfølgelig også gjøre. :-) Men liker jo som regel å lese litt her inne på forum da, finnes jo mange artige og interessante diskusjoner også. Og når jeg da kommer over de diskusjonene jeg synes blir helt håpløse, klarer jeg ikke helt å la være å irritere meg. Er jo så rart når det nesten blir sånn at man helst ikke skal vinne, for da kan noen bli sure over måten du vant på. Men er forsåvidt enig, skal ikke irritere meg mer akkurat nå. Og jeg akter å legge bingoer til krampa tar meg, lik det eller ei. God påske! :-) | |
liselotta | 2009-04-10 21:12 | |
![]() | god påske selv! ........... fint at du har skjønt at du ikke MÅ lese irriterende innlegg da. Forøvrig enig med de som syns det er kjedelig å spille mot bingojegerne... | |
Sydsklie | 2009-04-10 21:14 | |
![]() | Jeg liker å spille mot bingojegerne - lærer menge nye interesante ord, eller score en bunke poeng mens motspiller passer- HURRA! | |
rød3 | 2009-04-11 18:05 | |
![]() | Jeg er ikke opptatt av å spille med bingojeger, jeg er interessert i å spille med alle, men det ser ikke slik ut som det går an det. Jeg spiller stort sett bare uranket spill, fordi jeg er ikke så opptatt av å få mest mulige poeng...men det ser ut som det er det alt dreier seg om her inne. | |