Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 542

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Sander1232010-08-19 20:47
Antall innlegg: 157

Jeg fikk +40 en gang en fyr mot meg ga opp :) Det var fint for meg, det :)

Alfa932010-08-19 23:31
Antall innlegg: 7771

Innlegg er slettet i denne tråden grunnet unødvendig stygt språk.

Også alle svar på dette innlegget, er slettet.

rbm2010-08-19 23:40
Antall innlegg: 859

Kremfjes...jeg hadde samme problem kjøpte en COOLINGPAD...intet problem nå!!

Cheatah2010-08-20 00:03
Antall innlegg: 70

Ikke dubbelidu om jeg hadde akseptert pause for at noen skal hjelpe ungene sine med å tørke stumpen. Hva dubbelidu er det som gjør at noen tror at andre skal gidde å sitte å vente på det?

meisa2010-08-20 18:26
Antall innlegg: 443

Sitter like ved do, så jeg pleier stikke på do mens motspillerne legger og håper de bruker litt tid. Men de går vel ikke så bra i panikk med bare en motspiller.

martin84 - Ikke medlem lenger2010-08-20 18:55
Antall innlegg: 580

Cheatah, you've made your point clear by now.

Wibecke - Ikke medlem lenger2010-08-21 10:59
Antall innlegg: 47

Noen ganger opplever jeg at andre bryter. Som regel gir det meg en del poeng og det er litt plaster på såret. Men, jeg liker det ikke. Man har kommet skikkelig igang med spillet, legger en skikkelig bra ord som kanskje også gir bra poeng. Så poff.... motspilleren har avbrutt.
Det er jo litt uhøflig. Men på den annen side så kan jo ikke folk noe for at evt. nettet bryter sammen. Vi må ha rom for at alle ikke er like ;O) Noen gidder ikke sitte å se på at de taper med flere 100 tall poenger, Noen synes det er like gøy for det.
Jeg har 4 avbrutte kampe av 583 spilte, 3 pga. nettet og når jeg skulle koble på igjen var kampen over i 2 av tilfellene og ene gangen kom jeg ikke inn igjen på giraffen pga. at det var fullt.
1 gang har jeg avbrutt selv pga, at ungen min kastet opp i senga. Da løper man *lol*
Jeg aksepterer pause om jeg har tid. Noen ganger må jeg si nei fordi jeg egentlig ikke hadde tid til å spille men startet et raskt spill alikevel, i håp om at det skulle gå kjapt.
Synes ikke dette egenlig er noe stort problem, men at det er irriterende og især for noen DET har jeg forståelse for:O)

synneL2010-08-21 11:10
Antall innlegg: 7

Jeg er nok av de som har gitt opp.
Er ganske ny her,har ikke fortstått at det ikke lønner seg å spille på tilfeldig brett.
Beklager hvis det irriterer,men ikke morro å tape støtt.
Da motstanderen har mange hundre poeng å en sjøl bare så vidt har kommet til hundre hva er da vitsen

Galois2010-08-21 11:42
Antall innlegg: 86

Dersom noen forlater spillet får man vel en masse ratingpoeng. Ettersom ratingpoeng i ordspill er den eneste som betyr noe i hele verden er vel i grunnen det greit ?

Cheatah2010-08-21 14:57
Antall innlegg: 70

84: Og det har jammen meg du også. Siden du ikke liker meg, kan du kanskje slutte å snakke til meg hele tiden? Jeg liker ikke deg, så kommenterer derfor ikke det du sier til andre. Jeg har ellers ingen andre innlegg i denne tråden, har jeg vel?

Jeg har forstått at du spiller for rette laget, og det finst sikker en god del flotte jenter her du ikke har sendt pm til endå. Vertfall noen. Så da kan du jo la meg være i fred?

Duppedingser2010-08-21 14:58
Antall innlegg: 467

Å forlate spillet er like naturlig som å bli med i et spill. Bare tenk om ingen ville forlate spillet først bare for å være høflig. Det er jo direkte sløsing av sin egen og andres tid, om man ikke har veldig masse å snakke om da. Det kan jo skje ;)

mysteria - Ikke medlem lenger2010-08-21 16:36
Antall innlegg: 1124

Hahaha :)

Mina75 - Ikke medlem lenger2010-08-21 17:12
Antall innlegg: 139

Ja, utrulig ka som kan skje etter et spill. Mulig det kvalifiseres som sløsing på høyt nivå, men akk så moro ;)

aks2010-08-21 17:39
Antall innlegg: 3

har forlatt spillet mange ganger, men aldri frivillig. Det har alltid vært problemer med PC eller nettforbindelsen

Galois2010-08-21 20:44
Antall innlegg: 86

nettforbindelsen til motspilleren har en tendens til å forverre seg vesentlig etter at man har lagt en bingo som gir veldig mange poeng

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?