Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 240

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
angry-shoes - Ikke medlem lenger2009-10-15 14:32
Antall innlegg: 90

Jeg byta en K og fik 1 M! Menn jeg trenngte ike M, jeg trenngte L, får da kune jeg legg SLIPPSET!!1!

Det skjer ALDI nårr jeg spiler vanli Scrabel!!! OMFG!

Vor er de rødgrøne??????

mymlen2009-10-15 17:03
Antall innlegg: 701

He he - veldig godt å få satt ting i perspektiv! :-D

MisterX - Ikke medlem lenger2009-10-15 17:08
Antall innlegg: 39

ALLE skjønner vel at det må gå 1 -en- runde før W`en kommer tilbake ,men den kommer igjen,igjen,igje og igjen.Nå vil det helt sikkert komme et innlegg om hvor lite kreativ som ordspiller jeg er,men har du w ,j ,j,f ,f ,d,g --ja da byttes det. W er tross alt en vanskelig bokstav,ognesten umulig å legge bingo med.

MisterX - Ikke medlem lenger2009-10-15 17:19
Antall innlegg: 39

Til Ave : Gidder du ikke lese HELE inspillet til jonp ? Han UNDERSTREKER at det ikke er syting,og at det gjelder ALLE -- så ikke vær usaklig.

Duppedingser2009-10-15 17:37
Antall innlegg: 467

Får vi egentlig svar på hva som foregår i potten og hvorfor enkelte bokstaver ødelegger spillegleden for folk? Det er veldig suspekt dette opplegget her altså...

ToBr2009-10-15 17:47
Antall innlegg: 1

Hvorfor ikke spille med de brikkene man får utdelt?

Stigende2009-10-15 17:52
Antall innlegg: 285

Sånne dårlige bytter, dårlige brikker og postbingobrikker kommer periodevis. Gjerne to måneder i slengen, avbrutt av en til to dager med ønskebrikker.

Jeg har lurt på hvem som får de gode brikkene, og har kommet til en konklusjon: Brikkemajoren bestikkes med vodka og sigarer, og deler ut brikkene deretter. Han sitter, røykende og drikkende, med et hoff av godbrikke-spillere og skratter ondt når sånne som meg bytter gang etter gang uten en vokal i øyekroken.
W har jeg helt sluttet å bytte bort. Jeg bytter heller alt annet, i håp om å få lagt ut ondskapen. Det er den eneste noenlunde sikre måten å kvitte seg med den på, siden bytting bare resulterer i at du får den igjen på slutten av spillet, når det er plent umulig å legge den ut.

Følg nøye med på brikkene! Ser du bort et øyeblikk bytter brikkemajoren mellom posene også, sånn at du risikerer dobbelt opp med J-er i din pose. Og gjett hvor alle E-ene havner!

andermg - Ikke medlem lenger2009-10-15 17:59
Antall innlegg: 212

hva med mannen som bytta bort fela, fikk kua igjen?

der var det vel noe muffins?

Torill2009-10-15 18:02
Antall innlegg: 3664

MisterX - det er nesten ikke en eneste ting på denne jord alle skjønner.

Molly Mus - Ikke medlem lenger2009-10-15 18:02
Antall innlegg: 27

Stigende - endelig ! nå forstår jeg hvorfor jeg alltid ender opp med 4 j-er og 2 f-er og W i siste legg, det er brikkestokkern som har gitt meg det onde øyet ....

Tror jeg skal sende ham et par liter av plommelikøren min og se om det hjelper ;-)

Stigende2009-10-15 18:14

Beklager, Molly. Det er visst bare russisk vodka og kubanske sigarer som gjelder.
Brikkemajoren er visstnok en avhoppet KGB-major som nyter siste rest av kommunismen i sitt egen lille brikkediktatur.

Kirsti2009-10-15 19:42
Antall innlegg: 1946

Stigende har helt rett. For noen dager siden sviktet min leverandør av billig russisk vodka (kvantiteten er viktigere enn kvaliteten i majorens øyne), så i min desperasjon sendte jeg brikkemajoren et par kasser hvit rom i stedet.

Resultat: GGJJFFF minst tre ganger per spill, null vokaler og et grusomt ras i ranking.

jonpiversen - Ikke medlem lenger2009-10-15 19:56
Antall innlegg: 108

F L O T T ! ! ! Takk for alle de HERLIgE (77 poeng) kommentarene.

Molly Mus - Ikke medlem lenger2009-10-15 20:14

Svarte ! Og jeg som bare har plommelikør og Baileys og hjemmerullede Petrøes, hmm ....

Ligger tynt an nå tenker jeg, kanskje jeg skulle strikke litt mens jeg bestiller vodka og sigarer på internett ?

Eller skal jeg ta fram mitt Nazar-øye og ta rotta på ham en gang for alltid ?

Stigende2009-10-15 20:23

Jeg er redd han er uvanlig lite lettrottet, denne. Riktignok har jeg verken sånn der øye du snakker om eller andre superkrefter, men med alt det svovelet jeg har sendt i hans retning gjennom tidene, burda han spaknet nå. Men ikke!

Som et siste, desperat forsøk har jeg nå min hånd over to flasker vodkaessens og venter bare på neste utbrudd av metanolberiket smuglersprit... Wræhæhæ...

Hjelper ikke det heller så er det bare en ting å gjøre: Bryte seg inn i ordboka og innsmugle ordene GGJJFFF og WFFGMMD.

Eller spille med de brikkene man får og svovel.

grønnmann2009-10-15 20:30
Antall innlegg: 17

Og jeg må bare for n'te gang skrible ned noe tullball som er helt off topic For Di jeg synes jeg selv er Rasende festlig med rare tulleord og jeg vet ikke hva og det synes mange andre også.. hi hi hvor er gødrønne? hi hi!

Stigende2009-10-15 21:09

Ups. Beklager avsporing, tullball og gjentakelser.

Rasende festlig også.

angry-shoes - Ikke medlem lenger2009-10-16 00:36
Antall innlegg: 90

Liker du meg ikke, Grønnmann? :( Jeg som liker deg så godt... Hva kan jeg gjøre for at du skal like meg igjen? Vi hadde det så fint her på Ordspill en stund, du og jeg...

bakko2009-10-16 07:58
Antall innlegg: 160

ang. starten på tråden her.... eg var uheldig å trykkte på bytt brikker istaden for rens - fekk ingen av dei brikkene eg la på brettet i utgangspunktet tilbake, men det er sikkert fordi at eg ikkje ville bytta i utgangspunktet.....(,")

Molly Mus - Ikke medlem lenger2009-10-16 10:36

Uffda bakko, shit happens ! Har gjort det samme selv

Gjelder å ha kontroll på henda og ikke slark i hånledda her gitt ... :)

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?