Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 460 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| VeldiGlad | 2009-11-11 23:48 | |
![]() | Jeg prøver å oppnå høyest mulig ranking. For meg er det det som er moro:) Sikter på holde meg på pallen, men det går op og ned. Jeg er likevel ikke særlig kresen på hvem jeg spiller mot, og spiller med de som har ned til 2500 poeng mindre. Men ikke særlig lavere, er jo ikke ute etter å tape ranking. Viktigere er det med type spill. | |
| gompedyret | 2009-11-12 00:57 | |
![]() | Jeg synes ikke det er noe galt å være opptatt av ratingen sin og ønske å øke denne mest mulig. Kanskje erfarer man at det ikke "lønner seg" spillere fra visse ratingsegmenter og derfor unngår dem. Helt greit! Men mer vanlig tror jeg det er at man rett og slett bruker ratingen til å finne spillere noenlunde på ens eget nivå. Hvilket tilfeldigvis er akkurat det rating er ment å gi en pekepinn på: ferdighetsnivå. Har man f.eks. rating på 2800 og ønsker en passende utfordring er det da fullt forståelig at man unngår spillere med mye lavere rating. | |
| Sander123 | 2010-08-15 14:34 | |
![]() | Jeg må få lov til å si at jeg er hoppende glad for å ha 1017 :D | |
| darksome | 2010-08-17 10:49 | |
![]() | her går det veldig opp og ned. klart jeg synes det er kult med høyere ranking, men jeg spiller mot alle uansett :D så rankingen varierer med 4-500 poeng på en uke.. lett.. :P | |
| May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-08-17 11:36 | |
![]() | Ett år gammal tråd, men for å si det slik, min varierer ikke så mye, den går mest neddover nå når jeg så å si har slutta spille.. Rusten blitt :( | |
| Yksi | 2010-08-17 11:42 | |
![]() | Rankingen betyr ikke alt, med du verden for en god triumferende følelse når jeg gruser en motspiller med en myyyye høyere ranking enn meg... | |
| mmarii | 2010-08-17 12:35 | |
![]() | <---rankingjunkie. | |
| gerdmarie | 2010-08-17 12:47 | |
![]() | Nå gleder jeg meg til å spille mot alle dere som liker å spille mot hvem som helst, uavhengig av ranking. Jeg har stort sett sagt ja til alle invitasjoner om spill og dermed har jeg hatt en ranking som om det var en dårlig glidelås som fyker opp og ned, mest ned, forresten. Jeg liker spillere som bruker mer enn 2-lyds-ord og mange ganger har jeg sett gode overraskende utspill på ord jeg aldri har hørt før. :o)))) | |
| LeifSvein | 2010-08-17 14:21 | |
![]() | Rankingjunkie jeg også... Jeg har vel flashback fra gamle tider da man alltid skulle slå rekorden fra forrige gang på Donkey Kong... Stay out of my way hvis du ikke like rankingjakt... | |
| potet | 2010-08-17 20:21 | |
![]() | Det morsomste er å spille; det å slippe å tenke på andre ting mens spille går (det går jo ikke), er en lise for hjernevinningene. | |
| Cygnus | 2010-08-17 20:56 | |
![]() | Jeg begynte motsatt av seabourne - bare spilte, med alle og enhver, og det straffet seg noen ganger - men stort sett jevner det seg vel ut? jeg raser opp og ned - helt merkelig når det går nedover, for da er det uansett hvem jeg spiller med: jeg taper! Så hvis noen vil fremme sin ranking så er jeg den perfekte ordspillpartner allurat nå: du er nærmest garantert å vinne! | |