Spillrom
| Sjiraffen | 21 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 21 |
Mobilspill
| Pågående | 8 486 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| tusjan | 2010-01-12 15:48 | |
![]() | Det virker på meg, etter å ha lest Lise-Lottas innlegg at dette er et forum for offentlig mobbing av Baltez. Han har fått pepper tidligere og tåler det kanskje. Imidlertid synes jeg det virker en smule smålig av dere spillere å gå rett i strupen på en enkeltspiller nå temaet i utgangs-punktet var noe helt annet. | |
| gompedyret | 2010-01-12 18:36 | |
![]() | Prøv å holde dere til åpningspostens tema, folkens. Spekulering om (eks)-profiler er det svært fint om dere unngår. Takk! Trådstarter: Til opplysning, når man oppretter en ny profil kun for å skrive i forum og attpåtil med et spekulativt brukernavn, da kan det være naturlig å lure på motivene dine, og du bør regne med en betydelig lavere kvalitet på debatten enn hva ellers kunne vært. Når det gjelder trådens tema så blir min mening egentlig ganske bra oppsummert av Torill. Det er selvsagt en fordel å være god i (brett)Scrabble fra før, men det er allikevel viktige forskjeller som gir særlig utslag i raske spill: -Man bruker fullformsordlista (hvilket inkluderer "uvanlige" ord som cf og mb) i i Ordspill, men neppe i Scrabble. -Man har ikke Spesial- og Tilfeldigmodus i Scrabble. -I Scrabble bruker man en del av tiden på å vurdere om ord er lovlige samt å regne poeng, mens i Ordspill trenger man kun å fokusere på å legge ord. Særlig det siste punktet gjør meg rimelig sikker på at nyoppstartede profiler som gir seg til å spille panikk- og lynraskspill på nivå med 3000 i rating, de HAR spilt ordspill før. | |