Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 208 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ø N | 2010-01-23 01:48 | |
![]() | Akuratt nå spiller jeg poker sammen med 638.327 helt unike og forskjellige mennesker baltez fra alle avkroker i hele verden. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2010-01-23 01:50 | |
![]() | Og alle disse liker å sponse Paris Hilton med nye olabukser? | |
Helene_89 | 2010-01-23 01:51 | |
![]() | Hehe, veldig enig i at det er gull verdt med forskjellige mennesker! Etterlyser bare fornuft, oppdragelse og normalt folkevett, jeg. Kunne ikke falt meg inn å spille mot et menneske, uten å si "hei". Handler bare om respest, dessverre..... | |
rbm | 2010-01-23 02:01 | |
![]() | Du må nok bare se etter spillere som er som deg...det er det enkleste..denne diskusjonen har ingen ende..! Jeg tenker som deg..men vet at noen ikke bruker tid på noe annet enn spillet...ikke sikkert de er frekke eller uoppdragne selv om de ikke sier noe..og jeg spiller med dem også..om de er gode !! :-D og skriver det som faller meg inn selv om de ikke sier noe selv!! Man er som man er!! | |
Ø N | 2010-01-23 02:06 | |
![]() | Da er vi to forskjellige noe som er flott da det for meg ikke spiller noen rolle om motspiller skriver hei og tfs da jeg spiller mot mennesker. Selv så skriver jeg bestandig hei og tfs noe som for meg er helt naturlig men forventer ikke at dette er like naturlig for motspiller således så setter jeg pris på at de som ikke ønsker dette lar være å tilegne seg en oppførsel som ikke er naturlig for dem. Jeg har innsett at det er mennesker jeg spiller mot. ;) | |
Ø N | 2010-01-23 02:11 | |
![]() | Samme for meg baltez hvem som får nye olabukser bare jeg får $ | |
grønnmann | 2010-01-23 02:41 | |
![]() | Jeg er ganske enig med deg Helen_89. Jeg kjenner at det spesielt å ikke si hei eller takke for spillet, og prøver derfor så godt det går å unngå å spille med de som er for "kule", "kyniske" eller hva de nå måtte ønske å kalle seg. Jeg blir for øvrig verken støtt eller fornærmet når det skjer, men jeg forundres likevel over den innsatsene enkelte legger ned for å konstruere dårlige "forklaringer" og mase gjennom sitt nihilistiske syn i diverse tråder. Men dem om det! :) | |
Helene_89 | 2010-01-23 04:03 | |
![]() | Jaja, skjønner hva dere vil frem til; hverken tid eller interesse for det. Bare en skremmende utvikling, mener nå jeg, men "meg om det". Tenker fortsatt på den jeg spiller med som et menneske, frem til maskinen overtar, hehe.... | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-01-23 04:34 | |
![]() | Vil du jatte under ett spill får du heller kjøpe deg ett scrabblebrett og ei flaske vin, og be inn folk til selskap med skikkelig godlag. Det at folk ikke sier hei over pc'n er ikke tegn på at folkeskikken forfaller skal jeg si deg. Prøv å gå på en chattekanal, f.eks. chatt.no, og se hvor mange "hei" du får der. FÅ. Og det er en CHATTEkanal. Her spiller vi, så her er det ikke pålagt å si hei. Selv om jeg ikke sier hei og tfs, betyr det ikke at jeg er rene drittungen IRL.. Jeg både takker for poser i butikken og holder opp dører for de som trenger hjelp til slikt. Så venligst ikke døm folk over ordspill.no fordi de ikke sier hei til deg. Trangsynt av deg. | |
Torill | 2010-01-23 04:52 | |
![]() | Noen som vil lese mer om dette temaet? Her er bare et LITE utvalg av tråder med samme tema. Les og lær! www.ordspill.no/foru...ge =-0#3146 www.ordspill.no/foru...e= -0#14338 www.ordspill.no/foru...e= -0#48672 www.ordspill.no/foru...m/ thread/? menuid=20&threadid=25 16&page=-0#27881 www.ordspill.no/foru...e= -0#27772 www.ordspill.no/foru...e= -0#24820 | |
Brottis | 2010-01-23 09:39 | |
![]() | Jaja, folk er forskjellige, men det er jo alltid greit med et gjensidig "hei" eller "god kveld", og kanskje litt om vær og vind hvis personen har god tid (dvs. over "stress-nivå"). Noen svarer, noen er raskere med "hei", noen er tagale (ey ! bra ord !). Sånn er det bare. Selv tenker jeg på det som "å hilse før kampen", for uansett spillets gang, så møtes en som likemenn. Det har ikke så mye med folkeskikk å gjøre, men mest med hvor mye en legger i dette med ordspill - hver og en har sitt eget utbytte / egen innsats. Konklusjon: En hver er sin egen herre ! Gjør hva fanden du vil ! :-D | |
Cygnus | 2010-01-23 09:57 | |
![]() | Helt enig, Brottis! ha en god dag! | |
bris1 | 2010-01-23 11:05 | |
![]() | Et lite tips til de som viser til gamle tråder så snart et tema som har vært diskutert før dukker opp: La nå gamle diskusjoner være akkurat det, og om dere synes et tema er utdebattert så la være å lese/skrive innlegg. Det er ikke sikkert at nye spillere er så veldig interessert i hva veteranene diskuterte for to år siden. Noen ganger kan det være enerverende med tråder med 300+ innlegg, og hvor trådstarter febrilsk forsøker å holde liv i den med stadig nye innlegg. | |
Scrabla | 2010-01-23 13:12 | |
![]() | I vanlige spill er nok mange av oss litt mekaniske Helene, men kom på turneringen som vi har nesten daglig i Katten. Der er det ofte litt sosialt mens vi venter på nye runder. Hvis du har mulighet, bør du også ta en tur på et av treffene våre. Noen av oss har blitt ganske godt kjent med hverandre og da blir jo også ordspill litt mer personlig. | |
Sydsklie | 2010-01-23 19:01 | |
![]() | Sender strikkepinner til Torill så hu kan samle trådene :P | |