Spillrom
Sjiraffen | 18 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 18 |
Mobilspill
Pågående | 8 406 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Bamblingen - Ikke medlem lenger | 2010-03-14 22:36 | |
![]() | Det er jo synd, awi. Vi får håpe det dukker opp et alternativ snart.. ;) | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-03-15 00:25 | |
![]() | Kan bli ei lang liste hoss enkelte tror jeg. For slike er det like greit med egen funksjon her inne.. vil tror det er slitsom å bla gjennom side med side i ei blokk med spillere som ikke spiller som de. | |
indolent | 2010-03-15 13:32 | |
![]() | slutt å syt da. alle blir aldri fornøyd uansett. | |
Sydsklie | 2010-03-15 14:11 | |
![]() | Baltez: rankingen øker mer/synker mindre hvis du vinner 250 - 200 enn 500 - 420. | |
grå - Ikke medlem lenger | 2010-03-15 15:48 | |
![]() | håper æ kan møte mange sånne som trådstarter i framtiden. en som vil åpne brettet (som æ kan utnytte) og som gir opp når æ holder på å knuse han. møter gjerne trådstarter til kamp :) | |
Wibef - Ikke medlem lenger | 2010-03-15 15:55 | |
![]() | Når man spiller mot noen som spiller trangt og/eller har bidratt til et slikt spill selv, er nå noe av utfordringen å tenke såpass kreativt at man klarer å finne åpning i spillet igjen. Gir man seg og ikke gidder utfordringen, er det forsåvidt greit nok det, men det vitner om litt humørsyke og at man ikke evner å ta utfordringen i et litt trangt spill. Om konkurranseinstinkt...Jeg er blant dem som ikke har behov for å stå øverst på en pall og som misliker å konkurrere mot andre. Dog har jeg egne mål og mitt er såre enkelt akkurat nå, men veldig vanskelig i praksis - å få 1000 poeng gjennom et standardspill mot meg selv... :S | |
Nordavind | 2010-04-02 04:30 | |
![]() | Jeg spiller for å vinne. Men gir ikke opp om jeg er i ferd med å tape. Jeg blir faktisk litt skuffet når noen gir meg legg på legg over 2x og 3x. Av og til MÅ man jo bryte ut av et trangt spill for å få en fremgang, men jo tettere jo bedre. | |
Kara3 | 2010-04-02 11:21 | |
![]() | Jeg legger lange, korte, dårlige og gode ord. Men uansett så spiller jeg for å vinne. Hvis jeg ser at det er mulig for motstanderen å legge c'en på 3xbokstav, så hindrer jeg jo det, og ofte er det bare mulig med korte ord. Jeg har ikke møtt mange som bare liker å legge lange ord, der man kanskje knapt får poeng. Er enig med teorien til Sydsklie. Jeg spiller for å vinne og for å øke rankingen min, og i tillegg liker jeg at motstanderen jeg spiller mot prøver å vinne. Det er tross alt det som gjør det gøy å spille! | |