Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 590 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Suann | 2008-05-14 22:34 | |
![]() | Ja nå har jeg opplevd dette på to spill etter hverandre. Og jeg har ikke opplevd dette før! Hvordan kan det da være utstyret? | |
Toril49 - Ikke medlem lenger | 2008-05-14 22:35 | |
![]() | I det tidligere innlegget mitt skriver jeg at reglene iallfall er de samme for alle. Sa det betyr vel da at veldig mange av oss har fatt endel avbrutte spill innlagt pa statistikken var i kveld. Ja, ja.... Som jeg forteller meg selv, hver gang jeg taper, at 'det er jo bare en lek'. Men denne leken begynner visst a bli alvor for noen og enhver! Skulle onske det kunne gjores forskjell pa det a proaktivt avslutte et spill og det a bli kastet ut, slik sa mange av oss har erfart i kveld. | |
Mooseman | 2008-05-14 22:44 | |
![]() | Når det er såpass ustabilt som det har vært ikveld, er det nok litt sjansebetont å starte opp i nye spill, desverre. Vi håper at det løser seg kjapt | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-05-14 22:50 | |
![]() | Det som brukere har klaget på tidligere er noe annet enn det som skjer akkurat nå. Jeg har gitt beskjed til administrator og håper det er i orden snart. MEN vet ikke om det er ordspill, selvom det ser slik ut her, hotmail har også problemer. | |
bibba | 2008-05-14 22:59 | |
![]() | har masse problemer,,henger seg, blir frakoblet m,m Rart det ikke skal være problem her, har ikke problem ellers på andre nettsteder | |
kirs-ber | 2008-05-14 23:00 | |
![]() | Jeg har to PC'er og når spillet hang seg, prøvde jeg den andre. Det gikk fint en stund, men så hang også det spillet seg seg! Veldig irriterende. Aldri hendt meg før Lurer på hvor mange poeng jeg mista?? | |
Casio | 2008-05-14 23:13 | |
![]() | Det som jeg har klaget på tidligere, ser for meg ut AKKURAT som det som skjer nå. Bare at nå skjer det tydeligvis med mange flere enn meg. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-05-14 23:25 | |
![]() | Det er svart i mange tråder nå, at det er et problem. Jeg sier bare at det er problem også på andre sider i kveld. Jeg har ALDRIG problemer med kontakten noe sted, men i kveld fungerer det dårlig flere steder. Det er gitt beskjed til administrasjonen. Men når en og en har problemer, slik det er andre dager, er dette ikke det samme problemet. Har også sagt ifra i en annen tråd, at det ville være smart med en pause nå. Eller som mooseman har fåreslått, spill uranket, til problemet er løst. | |