Spillrom
Sjiraffen | 21 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 23 |
Mobilspill
Pågående | 8 527 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Angelgrinder | 2012-02-05 18:19 | |
![]() | AHA! Takk for svar. | |
Ettigrib | 2012-02-05 18:26 | |
![]() | Haha, Bir(i)gitte (med eller uten ekstra I) er greit, det er jo navnet mitt! :o Ettigrib også. Gribbetten ble bare så..gribbete. Pfft, kall meg hva du vil, kjært barn har mange navn eller noe. | |
Boubou | 2012-02-05 18:26 | |
![]() | Du tenker visst mye på Ettigrib, du gompedyret :-) Fnis. (Foretrekker Tilfeldig selv, blir litt ekstra gira av poengbombene som ligger strødd) | |
snubi | 2012-02-05 18:48 | |
![]() | Siden de fleste innleggene her taler for normalbrett og spesialbrett, får jeg slå et slag for tilfeldigbrettet jeg da ;) Jeg spiller gjerne alle brettene, men liker faktisk best tilfeldigbrettet fordi der får man flere utfordringer siden brettet er ulikt hver eneste gang. Man får som regel også en bedre spredning på brettet. Det er svært sjeldent at en av partene avgjør spillet på første legg (tror det er en myte), men det er klart det forekommer en sjelden gang at førstemann får DEN gullrekka med gromfelter og DE stjernebokstavene samtidig. Uansett, over tid vil sånne ting også jevne seg ut. JA til tilfeldigbrettet for de som liker variasjon og ekstra utfordring! =) | |
Brunett | 2012-02-05 18:53 | |
![]() | hrmf.... litt sjalu... | |
Katiem | 2012-02-05 19:06 | |
![]() | Er det ikke fint at man kan velge da og at begge mulighetene finnes. Jeg opplever at det er letter å få noe til å spille panikk-tilfeldig, en panikk-standard. Noen av spillevertene har kanskje noe statisikk på hva som spilles mest? | |
Brunett | 2012-02-05 19:13 | |
![]() | panikk er bare så stress, får panikk av det .) | |
BeeJay | 2012-02-05 19:32 | |
![]() | Liker best tilfeldig, men hver sin smak:) Synes tilfeldig er mest spennende, men der er jo også mest å tape, selvsagt. Noe jeg kjemper med på standard, er at det så veldig lett blir tripp-trapp av bokstavene. Prøver å bidra til at det ikke skal bli det, at hele brettet skal bli utnytta, men det blir likevel veldig ofte slik. spiller jo alt, da. Men mht tid, blir jeg helt svett ved tanken på panikk. rent panisk, faktisk. Mht å få masse poeng i første legg på tilfeldig, så tror jeg min rekcord var ---648? Da forsvinner spenningen, og som regel er det jo motstanderen som får sånne summer:):) Hvor tilfeldig bokstavfordelingen er, kan man iblant lure på. Hvordan kan det ha seg at man spill etter spill etter spill får omtrent bare konsonanter.....mens motstanderen får krembokstaver??? Åkke som: artig er det, selv om jeg river meg i håret innimellom! :) | |
gompedyret | 2012-02-05 21:51 | |
![]() | Hehe. :) Det er nok heller et symptom på at jeg har brukt alt for mye tid i det siste på å finne ord i tilfeldige bokstavrekker, så hele prosessen er automatisert. Når det gjelder preferanser stiller jeg meg nøytral. Alle brettene er flotte, med hver sine fordeler og ulemper. Jeg har mest sansen for allroundspillere som behersker alle spilltyper fremfor sånn derre derre ekstrem spesialisering. | |
BeeJay | 2012-02-05 23:32 | |
![]() | Vel, gompedyretm jeg kan forsikre at her i gården er man ikke spesialtist på noe som helst (ikke innen ordspill, ihvertfall!) :) | |
Ettigrib | 2012-02-06 00:03 | |
![]() | ...og Gompedyret gjør et verdig forsøk på å pense innleggene i retning trådens emne. Jeg sjekka statistikken min, og tror jeg må revurdere den andreplassen. Allikevel, med 70 % av spillene spilt på standard brett er det vel ganske tydelig hvilket brett jeg trives best på.. :p Driver vel med sånn derre derre ekstrem spesialisering jeg. | |
annhetty | 2012-02-06 09:35 | |
![]() | Jeg synes tilfeldig er mest gøy. På standard og spesial har bokstavene lett for å komme i en rekke på skrå etterhvert og alt låser seg lenge før spillet er ferdig. Liker også muligheten til å få høye poengsummer på tilfeldig, selv om det ikke alltid går i min favør. | |
Inger M | 2012-02-06 09:38 | |
![]() | Spiller bare tilfeldig!!! Mye mer spennende, selv om det går veldig opp og ned poengmessig!!! Ergrer meg grønn av og til, men det er en del av spillet!! | |
Alfa93 | 2012-02-06 13:17 | |
![]() | Det er flest tilfeldigspill, det er også derfor tilfeldig er det første valget i rullgardinmenyen, men utover det har jeg ingen statistikk. | |
loisa | 2012-02-06 13:20 | |
![]() | Tilfeldig er gøy! | |
terø | 2012-02-06 14:10 | |
![]() | Standard er det grunnleggende spillet. Basta! Tilfeldig og spesial kommer i tillegg for få flest mulig spillere - tror jeg. Spiller nesten aldri tilfeldig, og spesial har jeg aldri spilt. | |
Ruschne | 2012-02-06 16:33 | |
![]() | Standard er fryktelig kjedelig og spillet klumper seg lett på den ene siden Tilfeldig er mye artigere, men du må tåle å få en midt i fleisen når motpiller starter og det ligger et par tre røde eller gule og inviterer til brakstart. Fortvil ikke... din tur kommer også til en slik åpning | |
GreteSB | 2012-02-06 16:55 | |
![]() | Jeg spiller etter humør, 58% tilfeldig, 22% standard og 20% spesial. Alt er like moro, til hver sin tid. | |
snubi | 2012-02-06 17:14 | |
![]() | Ja, og fordelen med å sette pris på alle brettene er jo at man har mange flere motspillere å velge mellom også:) For egen del synes jeg det er viktigere å finne en bra motspiller (les: en som gir meg litt tyn og som jeg kan lære av) enn hvilket brett jeg spiller:) | |