Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 518 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-08-30 19:30 | |
![]() | Gompedyrrett: godt krydret, med en mild ettersmak av lystighet :) | |
Galois | 2010-08-30 21:16 | |
![]() | Hensikten med en noplayliste er å holde orden på folk man av en eller annen grunn ikke ønsker å spille med, slik som folk som oppfører seg stygt under spillet eller opererer med en konto hvor ratingen er altfor lav i forhold til spillestyrke. Det gjelder blant annet folk som stadig oppretter nye konti med 1000 i rating mens spillestyrken er vesentlig høyere. Skal man ta ratingsystemet på alvor burde den muligheten ikke finnes. Argumentet om at "Dette ikke er prioritert av teknogutta" virker temmelig hult. Det er neppe teknisk vanskelig eller arbeidskrevende. Dersom gompedyret ønsker å føre en liste på papir over folk han har vanskeligheter med så gjerne for meg. Men det bør da være mulig å gjøre dette mye enklere. | |
Scrabla | 2010-08-31 00:09 | |
![]() | Slettet to innlegg som ikke passet. | |
gompedyret | 2010-08-31 00:11 | |
![]() | Jeg har ikke noe spesielt ønske om å føre en liste på papir, nei. Personlig synes jeg faktisk argumentet om at en uvennliste er noe som er lett å lage selv er ganske godt. Det _er_ jo lett å lage selv, om man skulle føle det behovet. Dermed er det andre områder av Ordspill jeg heller synes de skal bruke tiden sin på. Når det gjelder "nygamle" eller "luringer" forstår jeg godt irritasjonen din, og har nok sagt noen pauli ord om fenomenet selv nå og da. Men det får være en annen diskusjon. | |
Presskanne - Ikke medlem lenger | 2010-08-31 01:13 | |
![]() | Men om man hadde fått dette på plass så kunne man jo også enklere dele slike lister med andre? Er jo en grunn til at spotify er blitt en slik suksess... | |
Torill | 2010-08-31 02:33 | |
![]() | For et fantastisk forslag Presskanne. Mine venner er dine venner, den er jo gammel. Men å dele uvenner også....genialt! har man mange å dele med så kan man jo bli uvenner med alle etterhvert. | |
Galois | 2010-08-31 08:57 | |
![]() | Det dreier seg ikke om en uvennliste, men en liste over folk man av ulike grunner ikke ønsker å spille mot, for eksempel fordi de stadig disconnecter eller opptrer usympatisk i løpet av spillet. Dette er vanlig på andre internettbaserte spill som f.eks sjakk og go. Virker som om det egentlig bare er litt "vrang vilje" som gjør at man ikke har det her. | |
Hestegal | 2010-08-31 10:44 | |
![]() | Presskanne er forresten en fantastisk flink spiller,sjekk den profilen a! | |
Sander123 | 2010-09-01 07:57 | |
![]() | Dette er en lignende kode:javascript:document. body.contentEditable='tru e'; document.designMode='on'; void 0 Du kan endre så myee du vil på siden hvis du visker ut ordspill.no og limer inn koden og entreer. Men, det blir ikke vist for andre enn deg selv og det blir borte med en gang du drar så er nok ikke den koden, men den er litt artig da. :) | |
gompedyret | 2010-09-01 20:25 | |
![]() | Håper ikke du baserer den vrangviljen din på mine innlegg, Galois. Hadde det vært utelukkende opp til meg, så skulle både uvennlister (som jeg går sterkt ut fra at alle har forstått hva innebærer) og alt mulig annet snacks ha blitt inkludert i Ordspill gjennom en egen post i statsbudsjettet. Men sånn er det jo ikke. Jeg tror egentlig du har vært her lenge nok til å selv ha en ganske god ide om hvor store utviklingsressurser man har til rådighet, og i hvor stor grad vi kan påvirke det. Det at andre ikke er enige med deg i at en slik liste burde være topp prioritert synes jeg du burde akseptere uten å stemple det som "vrangvilje". Enda et forslag: Om du bruker firefox, finnes det garantert en plug-in som gir deg en notisblokk rett i webleseren. Prøv å søke på "firefox notepad add-on"! | |