Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 526

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
VeldiGlad2010-09-24 13:55
Antall innlegg: 1077

Det høyeste jeg har vært borti er 6 bingoer. Det har skjedd noen ganger, men aldri fler. Ser i statistikken min at jeg og kirsti la 6 til sammen en gang :)

stabur - Ikke medlem lenger2010-09-24 14:20
Antall innlegg: 423

VG: Vi la også 6 til sammen en gang:

www.ordspill.no/user...wo rdlist=1

kness - Ikke medlem lenger2010-09-24 14:29
Antall innlegg: 1134

Vonde/gode minner (alt etter øynene som ser) velter frem:

Jeg tror fortsatt dette er det verste noen har sett!

seierherren- - Ikke medlem lenger2010-09-24 14:56
Antall innlegg: 168

Månge tråder om dette, men ikke alle som gir riktig svar.

Tror rekorden for en person på et spill er som følger:
Alfa (tror i alle fall det var henne): 6 stk (panikk?)
Holger: 5 stk (panikk)
Evi: 5 stk (panikk)
Meg (husker ikke hvilken konto, har hatt så mange): 5 stk (panikk)

Totalt antall bingoer i ett spill er jeg usikker på, men må da være mer enn 6 stk. Vi regner selvfølgelig ikke runder der folk har spilt med bingoregler, som eksempelet med LoboTommy og Starey.

Jeg har forøvrig lagt 3 bingoer på rad uten å bytte en gang, så da slår jeg deg så vidt på den, Måsen.

hildebbb - Ikke medlem lenger2010-09-24 14:56
Antall innlegg: 82

Må ærlig innrømme jeg trodde du var bedre enn som så kness. Så feil kan man altså ta.

Kirsti2010-09-24 15:25
Antall innlegg: 1946

Har en sånn med Holger jeg og, kness:

Og så vidt jeg husker hadde han en sjette på lur også, men det var ikke plass til den. Det verste er at jeg syntes det var litt leit - jeg var så himmelfallent imponert og grundig grisebanket at jeg gladelig hadde åpnet for nye rekorder.

seierherren- - Ikke medlem lenger2010-09-24 15:47

Glemte naturligvis Stabur her, han har selvfølgelig også 5 stk i et spill.

kness - Ikke medlem lenger2010-09-24 16:19
Antall innlegg: 1134

Men jeg synes fortsatt Holgers knusing av meg leder; finere bingoer og større poengforskjell. Dessuten brant han inne med TO bingoer. Minst.

Seierherren: Alfa er nok bingod, men jeg tror ikke hun har fått 6 stk i noe panikkspill noengang. Fant ikke 5 panikkbingoer hos evi heller. Og dine egne gamle profiler er jo slettet, så de gjelder ikke (nå kan du angre, nå).

Hildebbb: Du må ikke la deg lure av min plutselig så høye rank! Et tips: Er man ikke god nok til å komme på pallen på redelig vis, finner man en spiller med ustabilt nett og sørger for at vedkommende blir frakoblet etter et par legg. Da kan man passe i vei og være så edel man vil, og likevel håve inn poeng:

Så kan man opprette en ny profil, eventuelt skaffe seg en jobb eller en hobby (pugge trebokstavsord, f.eks.), så man ikke får tid til å spille på en stund. På den måten kan man ligge og vake på toppene til evig tid, mens de gode spillerne puster en i nakken. Det er dritgøy - du burde prøve det en gang.

seierherren- - Ikke medlem lenger2010-09-24 16:52

Haha, Bingod. Ja, noen får vel spørre henne om det. Avi mener jeg oppga dette i en tråd i alle fall.

Enig i at mine ikke gjelder, så jeg får prøve å skjerpe meg. Har mange med 4 i det siste, så det kommer nok en 5-er eller 6-er snart ;)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?