Spillrom
Sjiraffen | 12 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 8 526 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
bearo | 2010-09-29 16:53 | |
![]() | Nei bris1. Eg var enig med deg før, men etter å ha blitt opplyst av dei kloke hoder i denne tråden har eg forstått at slik er det ikkje, og det er holdninger som dine som skaper krig i verden. | |
gompedyret | 2010-09-29 17:46 | |
![]() | Tråd flyttet til "Ordspill". | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-09-29 17:52 | |
![]() | Mener å ha observert at noen virker å be om pauser under panikkspill med den hensikt å tenke seg om for å kunne legge bingo. Så generelt godtar jeg aldri pauser ved panikkspill. | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-09-29 17:54 | |
![]() | Nå er det ikke ofte jeg spiller panikk da, det kommer an på hvor rask pc-en er i øyeblikket. | |
bris1 | 2010-09-29 18:53 | |
![]() | Tror vi er enige likevel, bearo ;). Lever godt med holdningene mine. | |
Susanna | 2010-09-29 19:03 | |
![]() | Det er ihvertfall ofte sånn for min del at jeg skal ta et raskt spill før jeg gjør noe annet, og da passer det ikke særlig bra å sitte og vente på en som tørker minsteungen i ræva. Det går bedre om man tenker å sitte her en stund, men det skjer jo ikke akkurat så ofte.. Jeg har opplevd flere ganger å få masse kjeft for å si nei også. Selv pleier jeg å avbryte spillet om jeg f.eks. plutselig får besøk. Og får beskje om at det er "usportslig". Men helt ærlig synes det er mye mer realt enn å la noen som tror de har gått inn i et kjapt spill bli sittende og vente i flere minutter. Skjønner forresten ikke hvorfor det er så usportslig heller for det er jo den som avbryter som taper masse ranking. | |
stabur - Ikke medlem lenger | 2010-09-29 19:42 | |
![]() | Men! Det hender det skjer meg også - at noe uforutsett skjer som krever en liten pause - og jeg mener det burde være god kutyme å vente til motstanderens tur med å be om pause. Så får i alle fall motstanderen "betalt" for tålmodigheten med litt ekstra tid til å tenke! | |