Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede12
Mobilspill
Pågående8 526

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
bearo2010-09-29 16:53
Antall innlegg: 888

Nei bris1. Eg var enig med deg før, men etter å ha blitt opplyst av dei kloke hoder i denne tråden har eg forstått at slik er det ikkje, og det er holdninger som dine som skaper krig i verden.

gompedyret2010-09-29 17:46
Antall innlegg: 4381

Tråd flyttet til "Ordspill".

JamesO - Ikke medlem lenger2010-09-29 17:52
Antall innlegg: 2649

Mener å ha observert at noen virker å be om pauser under panikkspill med den hensikt å tenke seg om for å kunne legge bingo. Så generelt godtar jeg aldri pauser ved panikkspill.

JamesO - Ikke medlem lenger2010-09-29 17:54
Antall innlegg: 2649

Nå er det ikke ofte jeg spiller panikk da, det kommer an på hvor rask pc-en er i øyeblikket.

bris12010-09-29 18:53
Antall innlegg: 2601

Tror vi er enige likevel, bearo ;). Lever godt med holdningene mine.

Susanna2010-09-29 19:03
Antall innlegg: 26

Det er ihvertfall ofte sånn for min del at jeg skal ta et raskt spill før jeg gjør noe annet, og da passer det ikke særlig bra å sitte og vente på en som tørker minsteungen i ræva. Det går bedre om man tenker å sitte her en stund, men det skjer jo ikke akkurat så ofte.. Jeg har opplevd flere ganger å få masse kjeft for å si nei også.

Selv pleier jeg å avbryte spillet om jeg f.eks. plutselig får besøk. Og får beskje om at det er "usportslig". Men helt ærlig synes det er mye mer realt enn å la noen som tror de har gått inn i et kjapt spill bli sittende og vente i flere minutter. Skjønner forresten ikke hvorfor det er så usportslig heller for det er jo den som avbryter som taper masse ranking.

stabur - Ikke medlem lenger2010-09-29 19:42
Antall innlegg: 423

Men! Det hender det skjer meg også - at noe uforutsett skjer som krever en liten pause - og jeg mener det burde være god kutyme å vente til motstanderens tur med å be om pause.

Så får i alle fall motstanderen "betalt" for tålmodigheten med litt ekstra tid til å tenke!

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?