Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 518 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Valpen | 2010-10-19 12:16 | |
![]() | Dette er da en av spillets uskrevne regler Jeg gjør hva jeg vil med mine 7 bokataver, så får motspilleren gjøre hva han/hun vil med sine 7 | |
bris1 | 2010-10-19 12:31 | |
![]() | Jeg synes det var en noe ufin taktikk, men det er ingen grunn til å stole på hva som sies i kampens hete. Ville nok ikke brukt den taktikken selv, riktignok. Det virker litt naivt å tro at din motspiller vil deg "alt det beste". Du vil helt sikkert selv gjøre ditt ytterste for å vinne, ikke sant? | |
sølvsøyle - Ikke medlem lenger | 2010-10-19 12:34 | |
![]() | Selv har jeg sjelden eller aldri syltet ned bingoer til seinere bruk. Hvis jeg passer, er det faktsk fordi jeg ikke kan legge noe. Og bokstaver med høy verdi bytter jeg som regel ikke ut. | |
Vilde Marie | 2010-10-19 12:36 | |
![]() | Du kan jo gjøre d vanskelig for ham ved å legge forkortelser. Han klarer d nok til slutt, men en binbo tar du for inn igjen. | |
trampoline - Ikke medlem lenger | 2010-10-19 15:39 | |
![]() | JAda jada, alle spiller slik de vil...-jeg også ;-) Men når en med høyere rank enn meg desverre taper (!) for meg, noe hun kanskje ikke ahdde trodd skulle skje, og avslutter spillet med å si: "dette var bare flaks for deg" merker jeg at jeg blir litt HRMF! | |
meisa | 2010-10-19 18:12 | |
![]() | Skriver at jeg ikke kan legge gjør jeg kun om jeg starter spillet og virkelig ikke kan legge. elles kan det se ut som om jeg ikke vil (ingen fargede ruter i førsgte legg, men nestemann vil sannsynligvis få flere hundre poeng). | |
martin84 - Ikke medlem lenger | 2010-10-19 18:25 | |
![]() | Herlig Ruschne, helt enig med deg :) | |
Hestegal | 2010-10-19 19:16 | |
![]() | enig med ruschne jeg også | |
Cygnus | 2010-10-19 22:02 | |
![]() | ikke for å være spissfindig, men egentlig - dersom målet var å få ut den bingoen, så kunne han jo virkelig ikke legge! personlig taper jeg ALLTID hvis jeg klynger meg til bingoer i håp om å få dem ut neste gang så har helt - nesten - sluttet med det! | |
gullai | 2010-10-27 22:40 | |
![]() | man spiller for å vinne! | |