Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 652

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
bris12011-05-23 17:06
Antall innlegg: 2601

Jeg har noen få ganger spilt mot en som strør om seg med ukvemsord og kjønnsord (som ikke en gang passer inn i "ett nord-norsk revyteater"). Antar at vedkommende forsøker å vippe meg av pinnen, men da er det ekstra tilfredsstillende å klare å forholde seg taus. Mangel på folkeskikk, tenker jeg da.

stalljenta2011-05-24 11:56
Antall innlegg: 205

mange som er sånn...

salute2011-05-24 12:00
Antall innlegg: 126

takk og ov at det finnes SÅ mange fler som ikke er "sånn" ; ))

Brottis2011-05-24 12:49
Antall innlegg: 77

Jeg har aldri truffet på noen som har skjelt meg ut, men selvsagt kan det jo skje. Svar igjen !

salute2011-05-24 14:25
Antall innlegg: 126

hev deg over det...ved å svare igjen lar du deg frivillig dale til denne personens nivå..

piaf2011-05-24 15:39
Antall innlegg: 995

Har vært og kikket litt på svensk ordspill (betapet.se) og funnet denne forklaringen på hvordan forumtråder blir til :)

www.grapheine.com/bo...e7 438563c8

Lille-fix2011-05-24 20:26
Antall innlegg: 264

Jeg har møtt på et par svært ubehagelige. Den ene profilen er borte fra ordspill nå, så jeg regner med at det kom inn noen klager på denne personen. Den andre er fortsatt aktiv her, men jeg unngår rett og slett å spille med henne. Ellers er de aller fleste kjempetrivelige, men man får jo så klart sine favoritter!

therese1232011-05-24 21:55
Antall innlegg: 19

Jeg har nok vært heldig. De fleste jeg spiller med er hyggelige og høflige eller bare nøytrale. Når stygge ord blir lagt kommer som regel en unnskylding i Chat-feltet...man spiller for å vinne og kan man bare legge ordet H*RE så får man jo legge det. men veldig greit å gi en unnskylding.

Cygnus2011-05-24 22:31
Antall innlegg: 44845

therese 123 - mener du at en skal be om unnskyldning for å legge ord som faktisk eksisterer og lar seg legge? Jeg legger ord som jeg antagelig ikke selv ville brukt i dagligtale, men å si unnskyld ville være ganske dumt, synes jeg!

Kveum2011-06-27 13:23
Antall innlegg: 1

Har møtt min første ekle motspiller i dag :-( Fikk denne meldingen : åh herregud du er jo totalt dom i hue ha det fitted..... Og så avsluttet vedkommende spillet.... Jeg vet ikke hva jeg gjorde galt !! Jeg fikk 104 poeng på 2 ord og dermed dette........

stalljenta2011-06-27 13:58
Antall innlegg: 205

herregud..kjedlig...men synes det er folkeskikk å si hei når man starter spillet å je :D men mange som ikkje gjør det heller...

picassa2011-06-27 15:20
Antall innlegg: 596

jeg har nok vaert heldig,har ikke moett paa uhoeflige folk.

Men det kan da ikke vaere noedvendig aa unnskylde seg naar man legger ord som er godkjent,selvom det ikke er ord vi til vanlig sier saa ofte.
Det tror jeg ikke jeg gidder aa begynne med.

VeldiGlad2011-06-27 15:37
Antall innlegg: 1077

Unnskyld for å legge hore og hva som verre er? Nei vettumeghva! Legg for guds skyld det som er lov, "stygt" eller pent, er språk alt sammen! :)

Har opplevd en hel del drittslenging og artige forsøk på personangrep - ja, det har ikke manglet på aggresjon! Noen er gjengangere som har blitt kastet ut 15 ganger før, andre har bare tatt seg noen glass for mye i gjerningsøyeblikket. Da ender det ofte med at man får høre om barndommen, jobben og kona, og folk får vel lettet litt på trykket :) Poenget er at det er den som slenger dritt sitt problem, prøv å ikke la det smitte over!

BeeJay2011-06-27 19:38
Antall innlegg: 968

Hender jeg kommenterer at jeg selv legger "stygge" ord, men da håper jeg at motspilleren skjønner at det er fleipete ment. "Alt er lov i spill og kjærlighet". :)
På chat'en har det kommet noen ukvemsytringer , men de er i mindretall. Jeg unngår dem. Og må akseptere at noen ikke ønsker å spille med meg heller, om det skyldes for lav rank eller andre ting.

Spilte mot en som etter noen få ord sa "---kjedelig spill---" og så forsvant han. Eller hun. Det ble jo verst for ham/henne! Jeg fikk poengene.*gliser*

BeeJay2011-06-27 19:40

Men så har jeg dårlig husk, så det hender jeg klikker på en spiller som avviser meg, og da husker jeg omsider at joda, det er jo personen som ikke vil spille med meg. :) Velvel...det får så være....

BeeJay2011-06-27 20:02

Og når jeg tenker meg om og går i meg selv, kommer jeg nok med noen utbrudd....men de er rettet mot bokstavutdelertufsen..... .;-D

picassa2011-06-28 16:41

Kansje det hadde blitt roligere inne paa chatten om vi fikk vokalene litt jevnere fordelt :))

picassa2011-06-28 16:43

Men bokstavutdelertufsen kommer sikkert ikke til aa forandre seg.

Og godt er det.

Bhå2011-06-28 17:00
Antall innlegg: 232

Er nok blitt kalt idiot et par ganger på spill, men må likevel smile av det. Første gang var da vi hadde spilt ferdig, så kom det: IDIOT! Jeg spurte hvorfor han sa det? Fordi du ikke sa HEI da spillet gjorde, og så ba jeg han om å scrolle opp og lese litt nøyere.
STOR TAKK til alle dere trivelige motspillere, som tåler at man skriver ord som er litt "obschøne" men likevel lovlige ord.

olapaloma2011-06-28 18:29
Antall innlegg: 115

men ein må då tåle alle ord som blir godtatt på brettet, eg har lagd på hore, idiot og det som verre er utan at eg meinar t motspelaren er noko av dette! men i chatten bør alle halda seg for god til å slenga drit

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?