Spillrom
Sjiraffen | 16 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 16 |
Mobilspill
Pågående | 8 545 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
miamaria | 2011-07-19 23:28 | |
![]() | her tror jeg tryne-faktoren må være sterkt medvirkende. selv har jeg aldri fått denne beskjeden. | |
cvalker1 | 2011-07-20 00:01 | |
![]() | Når man får meldingen "Maksgrensen for antall mulige spill er alt oppnådd- Prøv igjen senere" kan dette tolkes dit hen at maksgrensen for antall mulige spill er alt oppnådd og at man kan prøve igjen senere. | |
Happy4You | 2011-07-20 10:31 | |
![]() | Men Fusion, Miamaria & Cvalker1.... Hvis dere hadde lest hele forumstråden ville dere faktisk ha sett svaret... enkelt og greit... Som gompedyret skrev den 14-06-2011: Jeg har også fått denne meldingen innimellom, og forstår godt at det kan være svært irriterende. Noen tips om hva som kan gjøres: -Skift spillerom! Været hos Krokodillen og Elefanten skal f.eks. være veldig pent på denne tiden av året. -Logg ut og deretter inn igjen på ordspill. Husk å stenge spillromvinduet først. -Virker ikke dette heller, restart nettleseren, eller i verste fall PC'en. Jeg vet heller ikke hvorfor dette oppstår og hvorfor det oppstår nå. Forhåpentligvis (håpet er lysegrønt!) skyldes det at utviklerne gjør faktiske endringer som vil gjøre ordspill bedre når det virker som det skal. Liddell har kontaktet utviklerne, så forhåpentligvis får vi et svar snart. _________________________ _________________________ ________ Der er jo svaret... så jeg kjønner jo ikke hvorfor dere har tatt det opp igjen :O!!... og ps: Er det muligheter for å Stenge tråden... eller i hvertfall sette denne tråden som en viktig del av selve Prat-delen :)! Mvh: H4Y | |
cvalker1 | 2011-07-20 18:19 | |
![]() | Bortsett fra å bytte spillrom er disse rådene bare tull & tøys. Trykker du på "Starte nytt" gjentatte ganger vil det etterhvert avsluttes et spill og du får startet et nytt spill. Akkurat som programmet forklarer når spillrommet er fullt. Men man må gjerne formatere harddisken og installere Windows på nytt om man tror dette hjelper. Eventuelt destruer PCen og kjøp en ny. | |
Happy4You | 2011-07-20 18:22 | |
![]() | Cvalker >:(... rådene funker... bare spør GOMPEDYRET!!.... | |
cvalker1 | 2011-07-20 21:18 | |
![]() | Jada, de funker like bra som å se ut av vinduet noen minutter eller pelle seg i nesa, og "Prøv igjen senere". | |
Happy4You | 2011-07-20 22:43 | |
![]() | -.- Kan vi få stengt denne tråden nå pleace? | |
sommerfugl | 2011-07-20 22:51 | |
![]() | Ja, kan ikke noen være så snille å la Happy4You bestemme sånne ting slik at han får full kontroll over forumet?? Det er så dumt å ha sånne tråder som folk kan hente opp igjen når de samme problemene oppstår på nytt! | |
gompedyret | 2011-07-20 23:18 | |
![]() | cvalker1: Du avfeier å feil grunnlag. Grunnen til at denne tråden oppstod var at enkelte spillere fikk denne meldingen uten at de skulle fått den. Selv opplevde jeg å få meldingen mens det bare var et par-tre andre startede spill. Med andre ord, ingen legitim sperre. Eller slik Liddell sa det; en bug. Forslagene jeg (og Lille-fix!) kom med kan nok fremstå som svært banale for de datakyndige, men så var heller ikke de datakyndige målgruppen. Men hva mer er: de virket. Å se ut vinduet virket derimot ikke (jepp, jeg forsøkte det også). Disse "nye" beskjedene (som ikke jeg har fått med meg) kan for alt jeg vet være uttrykk for en legitim begrensning som nå har kommet på plass. I så fall stiller saken seg annerledes, men siden jeg ikke har noen erfaring med det kan jeg ikke uttale meg. Alle konstruktive innspill er selvsagt hjertelig velkomne. | |
gompedyret | 2011-07-20 23:20 | |
![]() | Happy4You: Problemstillingen er tydeligvis fortsatt aktuell. | |
Happy4You | 2011-07-20 23:51 | |
![]() | hm... jeg har ikke fått den flere ganger :P og det er jeg glad for :)! | |
cvalker1 | 2011-07-21 00:12 | |
![]() | Da beklager jeg at jeg var litt krass og viktigper :-) Forøvrig godt at denne tråden ikke ble stengt. P.S. Gompedyret; jeg forsto det heller ikke som om tråden ang. spillverter ble stengt pga. meg, men jeg ville kanskje blitt mistenksom hvis denne tråden også ble stengt. | |
gompedyret | 2011-07-21 00:16 | |
![]() | cvalker1: Det kunne jeg forstått. ;) | |
mamz66 | 2011-07-21 20:31 | |
![]() | det hjelper å restarte spillet.da fungere alt igjen | |
Nebb | 2011-07-24 21:54 | |
![]() | Maksgrense for å ikke bli spilleavhengig? | |
Happy4You | 2011-07-24 22:41 | |
![]() | haha... det kan du godt si Nebb :)! | |
Lene T | 2011-07-24 22:43 | |
![]() | Midt oppe i alt våset dette spørsmålet (som så mange andre) har utviklet seg til å medføre, kan man jo betenkt kommentere at denne buggen nå har vært et "problem" (alt er relativt) i over en måned uten at det ser ut til at spillutviklerne har klart å gjøre noe med det. | |
Happy4You | 2011-07-24 23:03 | |
![]() | jeg prøvde å gå ut og inn av sjiraffen, men det funket ikke :'(... jeg får bare opp ""Maksgrensen for antall mulige spill er alt oppnådd. Forsøk igjen senere"".... Kan dere være så snill å få fikset det problemet? :o... jeg vet det er en Bug, men jeg blir litt irritert over at den gjentar seg omm og om igjen... Snille snille spillverter :) pleace? klem fra H4Y | |
Liddell | 2011-07-25 15:02 | |
![]() | Jeg har vært i kontakt med spillutviklerne om dette flere ganger, senest i dag. Som sagt tidligere er dette en feil i programvaren, som det jobbes med å rette. Desverre viser det seg svært vanskelig å finne feilen, men det jobbes altså med saken. Utviklerne har nå nettopp restartet serveren til sjiraffen, dette skal løse problemet midlertidig. Men inntil det blir en permanent fiks, vil dette kunne komme tilbake. Får dere denne meldingen igjen, så er det bare å prøve å starte spill flere ganger. Det vil gå til slutt. Eventuelt kan man gjøre som gompedyret sier, og prøve et annet spillrom. | |
Våryra | 2011-09-19 18:26 | |
![]() | Problemet vedvarer ihvertfall..Får flytte på meg da. | |